Leser du dette

Nå er det bare mye tull på gang pga. konkurransen ;) Haha. Skal vi prøve å holde trådene til tema fremover kanskje? Så skremmer vi ikke bort de som titter innom ;)

hehe, vet ikke helt jeg, ser bare på varslene at forumet tydeligvis er en time bak meg i tid :P Får opp varsel kl.1930 når klokka er 2030, er det bare meg eller?

hehe, vet ikke helt jeg, ser bare på varslene at forumet tydeligvis er en time bak meg i tid :p Får opp varsel kl.1930 når klokka er 2030, er det bare meg eller?

Nei, forumadmin fortalte at kl på forumet er feil.

Ja, kl er feil her også. Det er jo vanskelig å få oversikt nå når vi poster så mye. Vi skal forsøke å holde oss litt mer to topic. ;)

Helt enig sorciere_ :)

Jeg ser Typisk Deg :)

Lorrelor, du må bare henge her litt mer, så blir du fort vant :)

Interessant program. Alle burde se ;)

wæææh slutt og skravle så mye damer jeg har ikke tid til og lese igjenom 9 sider med skravlings.. jeg må bli ferdig med den genseren jeg strikker og jeg har ikke starta på armene en gang jo..

Ja, det er ingenting interessant å hente i denne tråden :p

He he he.. Kjenner følelsen Gledessprederen. Vi burde holde oss til topic, og skravle i skravletrådene. :P

Drit på denne tråden. Jeg hater den!

Går det an å legge den død!. Kan jo ikke slette dne heller for da forsvinner kanskje alle innleggene. Bahasa!

Drit på denne tråden. Jeg hater den!

Nei, hvorfor legge død, vi trenger alle innleggene vi kan få

Thats the spirit Bodilmor. :P

Har jo ikke sjans til å vinne hvis vi skal legge den mest skravlete dritt-tråden død :p

Back
Topp