Leser du dette

Haha, jeg vil jo ikke legge den død! Sier bare at jeg hAter den :p Fordi jeg må kommentere hele tiden :p

Det er en døll tulletråd. :p

Er ikke stort mer å si om den saken hehe

Fisk er godt og fisk er sunt. Spis litt fisk året rundt :)

Gah!! Jeg måtte trykke igjen haha

Kjemper med å få I til å sovne ordentlig igjen. Baah..

eg fekk jo til å ta tran i dag, fordi eg sa at det blei han stor, sterk og flink av :P er det stygt å lyge om? :P

Det er jo ikke løgn. ;)

neida, men eg sa kanskje.... "flink til alt" :P Hahaha: P Då ville han meir enn gjerne ha :P Men eg truuur han synes det er litt stas å få frå sånn sprøyte også :P

Før elska han tran, og ein gong tok han ei nesten tom flaske til munnen og drakk :P

mannen kommer til å få mareritt om kampen manu-real madrid i natt og jeg føler meg lifstruende skada allerede :P dritt dommer som ødla både kampen og nattesøvnen min :P

Hæ. Henger ikke med på fotballprat. :p

mannen kommer til å få mareritt om kampen manu-real madrid i natt og jeg føler meg lifstruende skada allerede :p dritt dommer som ødla både kampen og nattesøvnen min :p
hahaha:P Oh, no! Eg hugser såå godt då den norske dommaren hadde vert så streng mot chelsea!:P hahaha:P Min kjære var sååå sint!:P

Fotballen er rund
Jeg har en hund

(Skammer meg altså)

bahasa! Dette er mitt innlegg nr 1000!!!!!

Jeg er også tørst, derfor drikker jeg vann! :D

vi har sånn slande som er kobla på naboen sin uteslange, og den slangen som er kobla på lukter fjøs... og vi føler vatnet ikkje er heilt reint:P Så eg drikker brus :P

Jeg drakk opp brusen min, derfor vann :P haha

Back
Topp