Leser du dette

Oh no :p Greit med gyldig unnskyldning da ;)

Dårlig unnskyldning, kjør å kjøp! :p

Haha. Eller det ;) Gjør det!

Må prøve å få inn litt flere innlegg ;)

Jeg vil ikke mer! Men må!

Dette er den dølleste tråden ever. Tvangstanketråden som alle må inn på og skrive, men ingen skriver noe som er verdt å lese. :P

Ja, du sier noe der Krica hehe, festlig av meg å dytte den opp igjen med ujevne mellomrom :p

Synes det er bra du holder liv i den du også Bodilmor. Vi har alle tvangstanker om å sjekke denne tråden jevnlig tror jeg. :P

Dytt dytt :D

Der er jeg inne på dølletråden igjen ja. :eek:

Hehe, godt det ikke er bare meg som er akkurat så nysgjerrig at jeg måå sjekke den :p

Herregud. Her var det ikke mye nytt. :rolleyes::rolleyes:

Nei, her er det jo bare tull :p

I nøden spiser fanden fluer, eller leser og kommenterer på dølletråden. :p

No har jo fått bok og sang.... Og han hyler for eit eller anna. Ni er eit kapittel for seg sjøl.. han ligger på teppet og leika:p

Lister meg stille ut fra soverommet. Virker som I. har roet seg igjrn. Takk til alle dere som krysset fingre og tær. ;)

Jada, fanden spiser fluer og nød lærer naken kvinne å spinne, vi, nei vi skriver her :p

må vel legge igjen noe siden jeg tydeligvis landa over dølletråden, haha. Ikke at jeg kan fatte og begripe at dere syns det er mer oversiktlig her enn på fb, jeg blir mest bare forvirra :confused004

Fordelen her lorrelor er at trådene ikke forsvinner så fort, de har fet skrift så fort noe nytt er skrevet, og du kommer rett til første uleste kommentar ;)

Back
Topp