Leser du dette

En tråd i 'August 2012' startet av sorciere_, 2 Mar 2013.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. kattemamma Lei av å elske

Opp og hopp...

2. tally Glad i forumet Aprilbarna`15

Æsj, da var mor blitt syk også.. Har nesten ikke sovet i natt fordi det gjorde så vondt å svelge.. Lille er i barnehagen, men tenker at jeg henter han tidlig. Hater å ikke gå på jobb, men som mannen min sa, hvis jeg går på jobb som jeg er nå tror folk jeg er gal som er på jobben.. Lille er enda veldig snørrete, men satser på at det går greit med noen timer i barnehage.

3. kattemamma Lei av å elske

God bedring! Viktig å få slappet av mest mulig. Merker det selv at jeg gjerne er syk noen dager ekstra rett og slett fordi kroppen min ikke får mulighet til å ta seg inn igjen. Verden stopper dessverre ikke opp når vi er syke...

4. tally Glad i forumet Aprilbarna`15

Nei, gjør visst ikke det :p

5. kattemamma Lei av å elske

På jobb sliten og trøtt... Venter bare på at jeg skal gå på et møte kl 13 og så hente bilen som er på service og så hente i barnehagen og så hjem... Skulle nok ha hatt en rolig dag hjemme i dag også :(

6. Krica Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP

Bare sykdom og elende her jo. :p ønsker alle god bedring.

Skal springe halvmaraton på lørdag. :O Kunne ønske jeg hadde noen uker til. Skal iallefall fullføre selv om det blir som sistemann. ;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

7. tally Glad i forumet Aprilbarna`15

Hjalp mye på å ha en rolig dag hjemme.. Men er i gang i morgen igjen da. Krysser fingre på at alle blir friske nå snart :)

8. kattemamma Lei av å elske

Wow så spennende! Lykke til :)

9. kattemamma Lei av å elske

Sliten. Har pakka til dyreparken tur i morgen. Slapper av litt før det blir natta. Så opp å kjøre alene med ungene sørover... Mannen kommer etter på motorsykkel etter han er ferdig på jobb :p

10. lillerypa Forumet er livet

Sporty gjort, og det viktigste er ikke å vinne, men å delta ;) går sikkert kjempefint, lykke til :D

11. Krica Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP

Takk takk. Skal ned til byen og hente startnr. Nå. Har fri fra jobben i dag. Deilig. :)

12. kattemamma Lei av å elske

Hos mamma i Kristiansand nå. Snart avgårde på hotell ved dyreparken og møte resten av flokken :p

13. lillerypa Forumet er livet

Heelg! Jeg skal bruke helga til å slappe av, føler formen hangler litt, så jeg må lade opp til neste uke. Da skal mannen jobbe utenbys, og jeg skal jobbe 4 dager, blir litt mer styr og stress enn det jeg er vant til ;)

14. Krica Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP

Håper at du blir frisk til det. Så bea at du får så mye vikartimer. :) her har vi i perioder vært uten pappan og det har gått fint, selv on det er litt styr med bh og jobb.

15. Krica Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP

Feirer dere 60 årsdagen i parken?

16. tally Glad i forumet Aprilbarna`15

Lykke til med maraton, og kattemamma, kose dere i Kristiansand :) Vi tar det også med ro her. Har en liten en som IKKE blir frisk, og jeg er heller ikke bra enda... Håper at to rolige dager kan gjøre underverker... Savner solstrålen min <3

17. kattemamma Lei av å elske

Jepp :) Pappa og hans kone, min bror + kone + to barn, pappas kones to barn med ektefeller og tilsammen seks gutter og så oss med våre to :p Mildere kaos altså! Skal straks klargjøre oss til middag kl 18 og eldste har slokna i senga, yngste leker på lekerommet på hotellet.

18. lillerypa Forumet er livet

God bedring til dere, ikke gøy å være syk :/

19. kattemamma Lei av å elske

Takk og god bedring til dere!

20. tally Glad i forumet Aprilbarna`15

Takk takk og krysser fingre for at alle andre holder seg frisk også :)

Del denne siden