Leser du dette

Æsj, da var mor blitt syk også.. Har nesten ikke sovet i natt fordi det gjorde så vondt å svelge.. Lille er i barnehagen, men tenker at jeg henter han tidlig. Hater å ikke gå på jobb, men som mannen min sa, hvis jeg går på jobb som jeg er nå tror folk jeg er gal som er på jobben.. Lille er enda veldig snørrete, men satser på at det går greit med noen timer i barnehage.
 
Æsj, da var mor blitt syk også.. Har nesten ikke sovet i natt fordi det gjorde så vondt å svelge.. Lille er i barnehagen, men tenker at jeg henter han tidlig. Hater å ikke gå på jobb, men som mannen min sa, hvis jeg går på jobb som jeg er nå tror folk jeg er gal som er på jobben.. Lille er enda veldig snørrete, men satser på at det går greit med noen timer i barnehage.

God bedring! Viktig å få slappet av mest mulig. Merker det selv at jeg gjerne er syk noen dager ekstra rett og slett fordi kroppen min ikke får mulighet til å ta seg inn igjen. Verden stopper dessverre ikke opp når vi er syke...
 
God bedring! Viktig å få slappet av mest mulig. Merker det selv at jeg gjerne er syk noen dager ekstra rett og slett fordi kroppen min ikke får mulighet til å ta seg inn igjen. Verden stopper dessverre ikke opp når vi er syke...
Nei, gjør visst ikke det :p
 
På jobb sliten og trøtt... Venter bare på at jeg skal gå på et møte kl 13 og så hente bilen som er på service og så hente i barnehagen og så hjem... Skulle nok ha hatt en rolig dag hjemme i dag også :(
 
Bare sykdom og elende her jo. :p ønsker alle god bedring.

Skal springe halvmaraton på lørdag. :O Kunne ønske jeg hadde noen uker til. Skal iallefall fullføre selv om det blir som sistemann. ;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Hjalp mye på å ha en rolig dag hjemme.. Men er i gang i morgen igjen da. Krysser fingre på at alle blir friske nå snart :)
 
Bare sykdom og elende her jo. :p ønsker alle god bedring.

Skal springe halvmaraton på lørdag. :O Kunne ønske jeg hadde noen uker til. Skal iallefall fullføre selv om det blir som sistemann. ;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Wow så spennende! Lykke til :)
 
Sliten. Har pakka til dyreparken tur i morgen. Slapper av litt før det blir natta. Så opp å kjøre alene med ungene sørover... Mannen kommer etter på motorsykkel etter han er ferdig på jobb :p
 
Bare sykdom og elende her jo. :p ønsker alle god bedring.

Skal springe halvmaraton på lørdag. :O Kunne ønske jeg hadde noen uker til. Skal iallefall fullføre selv om det blir som sistemann. ;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Sporty gjort, og det viktigste er ikke å vinne, men å delta ;) går sikkert kjempefint, lykke til :D
 
Sporty gjort, og det viktigste er ikke å vinne, men å delta ;) går sikkert kjempefint, lykke til :D
Takk takk. Skal ned til byen og hente startnr. Nå. Har fri fra jobben i dag. Deilig. :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Heelg! Jeg skal bruke helga til å slappe av, føler formen hangler litt, så jeg må lade opp til neste uke. Da skal mannen jobbe utenbys, og jeg skal jobbe 4 dager, blir litt mer styr og stress enn det jeg er vant til ;)
 
Heelg! Jeg skal bruke helga til å slappe av, føler formen hangler litt, så jeg må lade opp til neste uke. Da skal mannen jobbe utenbys, og jeg skal jobbe 4 dager, blir litt mer styr og stress enn det jeg er vant til ;)

Håper at du blir frisk til det. Så bea at du får så mye vikartimer. :) her har vi i perioder vært uten pappan og det har gått fint, selv on det er litt styr med bh og jobb.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Hos mamma i Kristiansand nå. Snart avgårde på hotell ved dyreparken og møte resten av flokken :p
Feirer dere 60 årsdagen i parken?

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Lykke til med maraton, og kattemamma, kose dere i Kristiansand :) Vi tar det også med ro her. Har en liten en som IKKE blir frisk, og jeg er heller ikke bra enda... Håper at to rolige dager kan gjøre underverker... Savner solstrålen min <3
 
Feirer dere 60 årsdagen i parken?

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Jepp :) Pappa og hans kone, min bror + kone + to barn, pappas kones to barn med ektefeller og tilsammen seks gutter og så oss med våre to :p Mildere kaos altså! Skal straks klargjøre oss til middag kl 18 og eldste har slokna i senga, yngste leker på lekerommet på hotellet.
 
Lykke til med maraton, og kattemamma, kose dere i Kristiansand :) Vi tar det også med ro her. Har en liten en som IKKE blir frisk, og jeg er heller ikke bra enda... Håper at to rolige dager kan gjøre underverker... Savner solstrålen min <3

God bedring til dere, ikke gøy å være syk :/
 
Lykke til med maraton, og kattemamma, kose dere i Kristiansand :) Vi tar det også med ro her. Har en liten en som IKKE blir frisk, og jeg er heller ikke bra enda... Håper at to rolige dager kan gjøre underverker... Savner solstrålen min <3
Takk og god bedring til dere!
 
Back
Topp