Lengre syklus av letrozol

Lillemy0894

Forelsket i forumet
MayDay2021
... fler som har opplevd det? Ble det bedre på periode to?
Vet der fins en tråd for oss som bruker letrozol, men orker ikke gå igjennom de 150 sidene for å kansje finne svar :joyful:

... fler som har opplevd det? Ble det bedre på periode to?
Vet der fins en tråd for oss som bruker letrozol, men orker ikke gå igjennom de 150 sidene for å kansje finne svar :joyful:
Ikke nødvendigvis lengre men lengre LF. Får som regel EL på CD13-14 og har da 27-28 dagers syklus. Noen ganger en dag eller to lengre ved kjemiske.
Hvor mye lengre ble syklusen din?

Ikke nødvendigvis lengre men lengre LF. Får som regel EL på CD13-14 og har da 27-28 dagers syklus. Noen ganger en dag eller to lengre ved kjemiske.
Hvor mye lengre ble syklusen din?

Hva betyr LF?
Jeg lurer egentlig også på om syklus blir lengere, er så redd for det...
Skal prøve det neste pp og har nå fra 30-33 dagers sykluse og EL på CD 18 ish

Min syklus ble forlenget, da el kom noen dager senere og da forskyv mens=lengre LF(luteralfase som er fra el til mens).

Det jeg har sett er at noen av oss som har tidlig el, får den litt senere og noen som har sen el til vanlig får den tidligere.
Dette er veldig individuelt, men det er mitt inntrykk ;)

Hva betyr LF?
Jeg lurer egentlig også på om syklus blir lengere, er så redd for det...
Skal prøve det neste pp og har nå fra 30-33 dagers sykluse og EL på CD 18 ish
Lutealfase. Tiden mellom EL og mens.
Har hørt at noen får tidligere EL ved bruk av Letrozol hvis de bruker å ha sen EL.

Takk for svar alle sammen. Jeg brukter å ha el på dag 17-18, men nå på dag 21 er det ingen tegn til el. Monitoren viser enda lav og jeg bruker å få høy i en uke før EL slår inn :sorry:

Jeg har fått el på CD 13, 16 og 15 på dobbel dose letrozol. Uten fikk jeg el CD 20-22. Lutealfase på 12-13 dager.

Jeg har gått både på enkel og dobbeldose og EL kommer til forventet tid (CD13-14).

Last edited:
Kjente du forskjell når du gikk fra enkel til dobbel dose?
Jeg fikk Letrozol mot lange sykluser, tatt to enkle kurer hvor el har kommet på CD26 (prøvde å slippe en uke før for hadde nesten positive tester) og CD17, på dobbel kur nå fikk jeg el på CD18.

Back
Topp