Lenebeb dagbok!

Hurra og gratulerer med en frisk liten gutt:-)

Gratulerer med vel overstått OUL! Herlig å få bekreftet at alt er fint med gutten din ❤️
Jeg syns de er fantastiske på Ullevål! Bra du føler deg i varetatt :-)
Takk :) ja de er så flinke, hyggelig og gir meg en stor trygghet :) viktig å føle det når man skal såpass ha en så stor opplevelse som fødsel :)

Ønsker fødeplass der selv? :)

Enig med deg :) ❤️ viktigste er frisk baby og bare bonus at det ble gutt :) tenk at vi to skal få gutter! Rett på shopping idag og kjøpe gutteklær :)
It's a magical feeling!!! ❤❤❤ Og det er såååå kos med å shoppe babytøy!:D ❤️

Gratulerer så mye med gutt!

Min lille stolthet! Som viser så flott hele foten også :) denne karen var ingen blyg prins nei :)
ImageUploadedByBV Forum1453920237.679039.jpg
ImageUploadedByBV Forum1453920251.202571.jpg

It's a magical feeling!!! ❤❤❤ Og det er såååå kos med å shoppe babytøy!:D ❤️
Jaaa! Er i ekstase å få handle inn masse nytt :) funnet faktisk så mye fint på salg også :) mye på nett og noe i butikk :) til og med en lille lam dress til halv pris, som skal brukes fra høsten :)

Hehe men så godt med større plass da :) hvor mange kvm? vi kjøpte rekkehus i mai ifjor :) som er ca 120 kvm med tre soverom :)

Ja, vi flyttet fra 105 til 140 kvm. Men faktisk så var planløsningen så god i den gamle at vi ikke merker så stor forskjell. Tre soverom her også. Har fått en liten hage nå da, og større uteplass. Så det blir deilig til sommeren! :-)

Ja, vi flyttet fra 105 til 140 kvm. Men faktisk så var planløsningen så god i den gamle at vi ikke merker så stor forskjell. Tre soverom her også. Har fått en liten hage nå da, og større uteplass. Så det blir deilig til sommeren! :-)
Planløsning har veldig mye å si. :) så deilig med en hageflekk da :) det savnet vi også og godt å kunne nyte en hage fremover :)

20+5: av en eller annen grunn har jeg helt mistet energien igjen. Jobben kaller og jeg er super kvalm, vondt bekken og trøtt som fy. Jeg som syns det er stas å begynne å jobbe igjen litt, kan nok vare glemme å øke jobbingen. 30 prosent er tydeligvis mer enn nok. Sitte på tog å lukte andre sine lukter er ikke akkurat ønskelig med skikkelig kvalme :(

Ellers går det veldig bra må jeg påstå! Snart 21 uker allerede og lille prinsen vår er super aktiv i perioder. Merker han har begynt med litt faste tidspunkt hvor han er våken. Alltid rundt 23:00 sparker han som en gal :) så da vet jeg det blir han sin våkentid etter fødsel :) gøy å se utvikling på et vanemønster han skaper så tidlig :) deg har hvertfall vært slik med mine to jenter.

Siden jeg får ekstra oppfølging pga vekst av lille, så skal jeg tilbake 1 april (uke 30) for å se hvordan vekten hans er da. Siden jeg har crohns så kan mine barn bli små i vekst. Takker aldri nei for å se prinsen vår en ekstra gang :) skal også gå til privat ul i uke 32 hos Martin på Jessheim. Dette fordi det er flott å se om at han er frisk (selvfølgelig) og at vi får flotte bilder av lillegutt. Minner er viktig for meg ❤️ så får jo faktisk kjempe fort til første kontroll igjen.

Ellers så skal jeg til jordmor den 17 februar, som også alltid er veldig hyggelig. Føler meg super heldig med jordmoren jeg har fått.

Uke 21+0: sykt å tenke på at jeg er så langt på vei. Gleder meg bare mer og mer for hver sag som går til å se prinsen ❤️ i mellomtiden koser jeg meg med litt innkjøp til den lille :)

Ja nå har fått bestilt oss søskenvogn og gjett om jeg gleder meg å få den i hus :) den er jo såååå fin og vet den er lett å bruke og knall på tur :) kjøpt myggnetting, adapter til bilstol som kan festes på vogna og sommer kalesj som ekstra om varmen blir litt mye :)
ImageUploadedByBV Forum1454180995.232626.jpg

Den vogna er bare såå fin!! Og ikke minst praktisk og god og trille:-) Blir den samme på oss hvis vi får en til:-)

Back
Topp