Lenebeb dagbok!

Jaaaa! Blodprøven sa 268 i HCG på rugedag 13!!! Jeg er hvertfall gravid!!! Hun sa det var veldig høyt... Og ga et hint om at det muligens kan være to :)

Riksen hadde ikke mulighet til å gi ul i uke 8 pga overfylt der. Så får henvisning tilsendt i posten.

Men nå så jeg at jeg hadde litt ferskt blod når jeg tørker meg :( nervøs for å miste :(
Så bra hcg!!! Det her lukter det tvillinger av!! :D :D
Litt blod er ikke farlig :) Det er bare såre slimhinner. Hormonene dine jobber på spreng og da går det utover de bittesmå blodårene som sprekker lett.

Så bra hcg!!! Det her lukter det tvillinger av!! :D :D
Litt blod er ikke farlig :) Det er bare såre slimhinner. Hormonene dine jobber på spreng og da går det utover de bittesmå blodårene som sprekker lett.
Hehe vi får se vi får se :)

Håper virkelig ikke det er noe! Livredd for nurkene i magen min ❤️

Jaaaa! Blodprøven sa 268 i HCG på rugedag 13!!! Jeg er hvertfall gravid!!! Hun sa det var veldig høyt... Og ga et hint om at det muligens kan være to :)

Riksen hadde ikke mulighet til å gi ul i uke 8 pga overfylt der. Så får henvisning tilsendt i posten.

Men nå så jeg at jeg hadde litt ferskt blod når jeg tørker meg :( nervøs for å miste :(
Så bra hcg!
Ikke vær urolig for litt blod. Jeg vet at det er enklere sagt enn gjort, men litt blod er vanlig spesielt blant vi som har vært gjennom ivf. :-)

Helt knall med bra HCG-resultat :D Dette blir det baby(er) av!

Gratulerer med fantastisk resultat!

16 dpo og jeg har det veldig bra!!! Smiler fra øret til øret og har stor tro på at denne spiren eller spirene sitter ;) må bare tro det, for orker ikke mer bekymringer. Blir vettskremt av minste om jeg begynner å tenke negativt.

Symptomer:

* halsbrann
* murringer og vond korsrygg
* liten appetitt ( ulikt meg)
* uggen
* trøtt
* lykkelig ( kaller det et symptom pga etterlengtet skatt ;))

Ååååh gleder meg til å se neste hcg tall!!! :D Da er det jo nesten garantert å få se om det er tvillinger :D Blir det ny prøve i morgen?

Ååååh gleder meg til å se neste hcg tall!!! :D Da er det jo nesten garantert å få se om det er tvillinger :D Blir det ny prøve i morgen?
Nei Ingen ny prøve :) nå blir det tidlig ul bare om fire uker ;) så får man se om det er to der da ;)

Ja her ser man tydelig forskjell på one step (teite tester) og wondfo som er nederst! :) morsomt å se utviklingen hvertfall :)
ImageUploadedByBV Forum1444161805.388526.jpg

Nei Ingen ny prøve :) nå blir det tidlig ul bare om fire uker ;) så får man se om det er to der da ;)
Åja:) Må vi vente 4 uker?!?! Hehehe :))

18 dpo: stuuuup trøtt! Stå opp om morgenen er hardt! Men alt går om man må :) ellers små kvalm mer og mer for hver dag. Så håpe jeg slipper unna det aller verste hvertfall. Ikke gøy å spy og passe på ei lita ei.

Vært en ekte husmor denne uka for å ta igjen alt som har flyti her hjemme siden mannen har vært i permisjon! Halleluja at jeg er tilbake i perm for å si det slik! Jeg har endelig kontroll på alt som skal gjøres med barna, huset ser strøkent ut igjen og da får jeg endelig litt ro i sjela. Har noe småtteri som må gjøres idag, men kan ikek sammenliknes med alt tidligere i uka.

Får beskjed av mannen å nyte permisjonen og ikke bare gjøre masse! Jo det har jeg tenkt til også for å si det slik, men måtte komme i rute her hjemme.

ImageUploadedByBV Forum1444304259.023089.jpg
kvalmen kommer mer og mer! Allerede? Aldri kommet før midt i uke 6!

19 dpo: jupp morgenkvalmen er i sitt ess, og lukten av mat gjør det bare verre. Stikker til butikken så jeg får kjøpt meg noe som frister. Eventuelt kjeks og sjokomelk som jeg vet hjelper.

Ellers så fikk jeg en flott og tydelig strek på null komma niks idag tidlig :) så HCG har hvertfall steget.

Blir å ringe etter tidlig ul til uke 8 idag, siden Riksen var helt fulle! Litt kjedelig, men men... Liker å ta ul hos de som har peil på IVF. Privat tar vi oss ikke råd til før jeg er 12-13 uker på vei. Kjenner det kribler i magen om jeg får se et eller to hjerter banke
ImageUploadedByBV Forum1444372594.266944.jpg

Last edited:
19 dpo: jupp morgenkvalmen et i sitt ess, og lukten av mat gjør det bare verre. Stikker til butikken så jeg får kjøpt meg noe som frister. Eventuelt kjeks og sjokomelk som jeg vet hjelper.

Ellers så fikk jeg en flott og tydelig strek på null komma niks idag tidlig :) så HCG har hvertfall steget.

Blir å ringe etter tidlig ul til uke 8 idag, siden Riksen var helt fulle! Litt kjedelig, men men... Liker å ta ul hos de som har peil på IVF. Privat tar vi oss ikke råd til før jeg er 12-13 uker på vei. Kjenner det kribler i magen om jeg får se et eller to hjerter banke Vis vedlegget 140217
Veldig sterk og fin test da!! :D

19 dpo: jupp morgenkvalmen er i sitt ess, og lukten av mat gjør det bare verre. Stikker til butikken så jeg får kjøpt meg noe som frister. Eventuelt kjeks og sjokomelk som jeg vet hjelper.

Blir å ringe etter tidlig ul til uke 8 idag, siden Riksen var helt fulle! Litt kjedelig, men men... Liker å ta ul hos de som har peil på IVF. Privat tar vi oss ikke råd til før jeg er 12-13 uker på vei. Kjenner det kribler i magen om jeg får se et eller to hjerter banke Vis vedlegget 140217
Så fin test ja:-) Blir kjempespennende å se om det er en eller to der inne❤️

20 dpo: formen er grei og humøret er flotters! Men spise ofte må jeg, for ellers kommer kvalmen snikende med en gang. Faktisk så hater jeg å dra på meg trange bukser over magen nå, så fant frem gravid jeansene som var mye bedre! Oppblåst mage og godt med noe som ikke klemmer inn i magen :)

Endelig helg, men nei da begge barna fant ut at de skulle stå opp før seks idag! Hjelper ikke på
når man stuptrøtt og sovne stående omtrent. Men mannen må legge fliser over kjøkkenbenken, jeg skal senere male karmene, for resten av småpirk på kjøkkenet skal bli ferdig idag! Blir godt å bli ferdig med et rom til nå :)

Ellers har storesøster bursdag imorgen og blir 6 år, så kake må bakes i kveld og gaver må pakkes inn :)

Back
Topp