Lenebeb dagbok!

Jaaaa endelig kom Tr en dag før enn forventet! Ustabile sykluser, så vanskelig å forutse :) ds blir det å ringe dem imorgen å avtale kontroll da :)
Hurra!!!! :D :D gleder meg til du får ruge også :D

Da fikk man endelig tak i sykepleier på riksen. Da blir det kontroll den 17 september klokken 08:30 og antageligvis innsett mandag eller tirsdag uka etter om alt går som det skal, altså uke 39!!!

Da fikk man endelig tak i sykepleier på riksen. Da blir det kontroll den 17 september klokken 08:30 og antageligvis innsett mandag eller tirsdag uka etter om alt går som det skal, altså uke 39!!!
Shit!!! Her går det jammen unna!!! :))

Shit!!! Her går det jammen unna!!! :))
Ja vet!!! Visste ikke at jeg kom til å då satt inn så raskt, men dog ting kan skje på veien da seff! :)

Jeg regnet med laaaaang ventetid på frys og forventet kanskje oppstart februar om vi var heldig! Snakk om noen mnd før a gitt. :)

Så spennende! :D Nå går det fort. ♡

Yeaaah!! Just gotta love it ♡♡ :D :D

Denne gangen vet kun jeg og mannen at vi ønsker å prøve på nr 3. Fått så utrolig mye negativt når jeg har sagt at jeg ønsker en til veldig snart! Kan ikke folk være glad på våre vegne? Er ikke sånn at jeg blir gravid med å bare å se på mannfolket!

Familien burde skamme seg! Jeg har sagt ifra at jeg syns de burde være mer positive. Men de sier det på en rar måte at joda vi er det. Vis litt glede! Nei gidder ikke bry meg noe mer. Enda svigerinna mi ønsker seg en nr tre og blir gravid på null komma niks har ikke vist noen interesse at det er koselig! For de har to tette nå, så ønsker å vente. Åh ønsker du en allerede? Ja!!!! Jeg gjør det har jeg sagt og er ikke sånn at jeg kan knipse å bli gravid på egenhånd. "Har dere prøvd uten å måtte gå til riksen?" Ja har jo det! Er jo ikke sånn at vi bruker noe prevensjon.

Dagens utblåsning!

Vi gleder oss og derfor gidder ikke å si noe mer til nærmeste familie.

Ellers så er man syyyykt trøtt daglig av progynova. Sovner jo på null komma niks. Skulle prøve å se barneavdelingen 21:30 igår... Glem det! Sovna med en gang det startet opp på sofaen. La oss heller for natta.

Merker jeg er i min IVF boble, tenker KUN på innsett og at det nærmer seg :) spennende å tenke på at vi kanskje om en mnd kan få positiv gravidtest! Sprudler inni meg av å tenke på. Mannen syns jeg er fjern for tiden. Men ikke lett å forstå for han hva som surrer i hodet mitt. :)

Deilig med en utblåsning!:D Og jeg er helt enig i hva du føler
Dårlig gjort av familie å si sånne ting. Men blås! Snart kan du fortelle de om det som venter!:D Wuhuuu:)

Kan ikke forstå hvorfor noen skulle være negativ til det! Så bra at dere bare gjør det som føles riktig for dere uansett. Nå nærmer deg seg veldig jo :D

Skjønner godt du trengte en utblåsning! Andre har da vel ikke noe med hvor tett dere ønsker å få barn? Vi kommer heller ikke til å si det til noen ved neste forsøk. Sist var vi så åpne og sa det til alle, men ble så lei av så mange tankeløse kommentarer. Lykke til!!!

Deilig med en utblåsning!:D Og jeg er helt enig i hva du føler
Dårlig gjort av familie å si sånne ting. Men blås! Snart kan du fortelle de om det som venter!:D Wuhuuu:)
Veldig deilig!!! Ja om jeg blir gravid og er over 12 uker på vei så skal jeg si det til dem! Gidder ikke før siden så lite støtte. Men jaggu er familien nysgjerrig og vil gjerne vite alt, og da snakker jeg mest om familien til mannen. Kan ikke fortelle en person der, for det er jungeltelegrafen deluxe!!!

Kan ikke forstå hvorfor noen skulle være negativ til det! Så bra at dere bare gjør det som føles riktig for dere uansett. Nå nærmer deg seg veldig jo :D
Ja vi gjør det og bryr oss fint lite om de unødvendige kommentarene. Bare litt skuffet over det. Dette er vår sak og ingenting de burde bry seg om annet enn å glede seg på våres vegne :)

Jaaa! Det går kjempe fort, tross jeg må innrømme at dagene er seige for det ;) men slik er det alltid når man nærmer seg innsett :)

Skjønner godt du trengte en utblåsning! Andre har da vel ikke noe med hvor tett dere ønsker å få barn? Vi kommer heller ikke til å si det til noen ved neste forsøk. Sist var vi så åpne og sa det til alle, men ble så lei av så mange tankeløse kommentarer. Lykke til!!!
Du sier noe!!! Vi var veldig åpne med lillemor, men da fikk vi så utrolig mye støtte i ryggen. Derfor jeg ble litt sjokka over at de svarer på en helt annen tone denne gangen. Ja man får mye rare kommentarer ;) derfor bedre å holde tett om det denne gangen. Forrige gang hadde jeg et stort behov for å få ut tankene mine og derfor visste de fleste det. Men denne gangen bruker jeg heller denne herlige gjengen her å får ut det jeg føler ;) det hjelper mye mer enn de teite meningene fra familien ;)

Takk!!! Er i ekstase ! ❤️

Ja nå nærmer det seg kontroll som er på torsdag 08:30! Er så spent at jeg klarer nesten ikke å vente ;)

Midt oppi det hele utlyser dem en sjefs stilling som hadde vært veldig aktuell for min del. Jeg skal være såpass at jeg søker uansett, men selvfølgelig blir jeg gravid får de ikke bruk for meg med det første. Dette er også et vikariat. Men kan ikke la muligheten gå forbi, så om jeg kommer på intervju så gjør jeg det uansett. Kan ikke stoppe opp livet fordi jeg kanskje blir gravid, aldri noe sikkert at det går den veien uansett. Sjefen min som anbefalte meg å søke ;)

Nå nærmer det seg ja :D

Så koselig at sjefen anbefalte deg å søke. Helt enig med deg i at man ikke kan sette livet på vent på grunn av ting som er usikkert.

Nå nærmer det seg ja :D

Så koselig at sjefen anbefalte deg å søke. Helt enig med deg i at man ikke kan sette livet på vent på grunn av ting som er usikkert.
Ja imorgen er det kontroll! Kribler i magen. :) spent og nervøs samtidig!

Ja må prøve å leve som normalt i mellom tiden :) ja kjempe koselig å vite at hun anbefaler meg å søke ja :)

Imorgen kontroll klokken 08:30! Tidlig, men godt å få et svar hvordan ståa er inni der :) jeg har PCO og håper ikke noen folliker har ødelagt for å kunne sette inn neste uke.

Så jeg er både spent og veldig nervøs over hva morgendagen bringer! Skal på jobb etterpå, så derfor jeg gruer meg ekstra tilfelle utslaget skulle bli at jeg ikke får satt inn :( er ganske så pessimist fortiden, men tørr ikke å forvente for mye. Skuffelsen blir ti ganger større for min del da.

Men om det blir slik jeg virkelig håper, så tar jeg meg en fridag den dagen jeg skal ha innsett.

Da er man på vei inn til Oslo for å ha kontroll! Evig spent hva legen sier idag!!håper på innsett på mandag :) krysser for meg selv alt jeg kan. Pliiis kropp vær med meg ;)

Da er man på vei inn til Oslo for å ha kontroll! Evig spent hva legen sier idag!!håper på innsett på mandag :) krysser for meg selv alt jeg kan. Pliiis kropp vær med meg ;)
Lykke til! Wiiii!! Det kommer til å gå kjempefint! :D Grønt lys for innsett!:D

Back
Topp