Truddelutt'n
Gift med forumet
Hurra!!!!Jaaaa endelig kom Tr en dag før enn forventet! Ustabile sykluser, så vanskelig å forutseds blir det å ringe dem imorgen å avtale kontroll da
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra!!!!Jaaaa endelig kom Tr en dag før enn forventet! Ustabile sykluser, så vanskelig å forutseds blir det å ringe dem imorgen å avtale kontroll da
![]()
Jaaa!!!! En stor herlig ruge gjeng!!! Men nå må jeg påstå at jeg er mer spent på dere andre i mellomtidenHurra!!!!![]()
gleder meg til du får ruge også
![]()
Shit!!! Her går det jammen unna!!!Da fikk man endelig tak i sykepleier på riksen. Da blir det kontroll den 17 september klokken 08:30 og antageligvis innsett mandag eller tirsdag uka etter om alt går som det skal, altså uke 39!!!
Ja vet!!! Visste ikke at jeg kom til å då satt inn så raskt, men dog ting kan skje på veien da seff!Shit!!! Her går det jammen unna!!!)
Yeaaah!! Just gotta love it ♡♡Da fikk man endelig tak i sykepleier på riksen. Da blir det kontroll den 17 september klokken 08:30 og antageligvis innsett mandag eller tirsdag uka etter om alt går som det skal, altså uke 39!!!
Veldig deilig!!! Ja om jeg blir gravid og er over 12 uker på vei så skal jeg si det til dem! Gidder ikke før siden så lite støtte. Men jaggu er familien nysgjerrig og vil gjerne vite alt, og da snakker jeg mest om familien til mannen. Kan ikke fortelle en person der, for det er jungeltelegrafen deluxe!!!Deilig med en utblåsning!Og jeg er helt enig i hva du føler
Dårlig gjort av familie å si sånne ting. Men blås! Snart kan du fortelle de om det som venter!Wuhuuu
![]()
Ja vi gjør det og bryr oss fint lite om de unødvendige kommentarene. Bare litt skuffet over det. Dette er vår sak og ingenting de burde bry seg om annet enn å glede seg på våres vegneKan ikke forstå hvorfor noen skulle være negativ til det! Så bra at dere bare gjør det som føles riktig for dere uansett. Nå nærmer deg seg veldig jo![]()
Du sier noe!!! Vi var veldig åpne med lillemor, men da fikk vi så utrolig mye støtte i ryggen. Derfor jeg ble litt sjokka over at de svarer på en helt annen tone denne gangen. Ja man får mye rare kommentarerSkjønner godt du trengte en utblåsning! Andre har da vel ikke noe med hvor tett dere ønsker å få barn? Vi kommer heller ikke til å si det til noen ved neste forsøk. Sist var vi så åpne og sa det til alle, men ble så lei av så mange tankeløse kommentarer. Lykke til!!!
Ja imorgen er det kontroll! Kribler i magen.Nå nærmer det seg ja
Så koselig at sjefen anbefalte deg å søke. Helt enig med deg i at man ikke kan sette livet på vent på grunn av ting som er usikkert.
Lykke til! Wiiii!! Det kommer til å gå kjempefint!Da er man på vei inn til Oslo for å ha kontroll! Evig spent hva legen sier idag!!håper på innsett på mandagkrysser for meg selv alt jeg kan. Pliiis kropp vær med meg
![]()