Lenebeb dagbok!

Jeg krysser alt for deg ❤️ litt lyse rosa er nok muligens ikke et godt tegn, men ikke gi opp håpet, leste om ei her inne som spottet blod i de 4 første månedene så alt er mulig!! ❤️
jupp alt er mulig, men ser mer grunn til å tro det negative...magefølelsen har hatt det helt fra rugedag 4.

50% av alle gangene jeg har vært gravid, så har jeg fått feste blødning. Men klart det er et tegn som kan gå begge veier. Håper enda for deg :-)

Rugedag 10: Jobbe idag har vært hardt!!!! Desverre så har jeg stressa litt, og det første jeg så når jeg gikk på do var lyserosa sammen med crinone på papiret. jeg har vondt i korsryggen, og vondt i eggstokkene...er dette vanlig med prøverør? jeg beveger meg konstant på jobb, og merker det godt å nå eggstokkene...vondt å rette seg opp. Eller enda mindre forventinger idag, Men men to dager til testing, så vi får se.

50% av alle gangene jeg har vært gravid, så har jeg fått feste blødning. Men klart det er et tegn som kan gå begge veier. Håper enda for deg :)
Men når har du hatt disse blødningene? er vel litt sent å ha det rugedag 10?

Men når har du hatt disse blødningene? er vel litt sent å ha det rugedag 10?

Kanskje, mener jeg fikk det ca 1 uke etter el. Og det var kun 2 dråper. Så ikkke mye.

Kanskje, mener jeg fikk det ca 1 uke etter el. Og det var kun 2 dråper. Så ikkke mye.
oki :) jeg får ikke dråper...men legger seg sammen med crinone, som kommer på papiret...dvs at crinone rester ser lyserosa ut.

oki :) jeg får ikke dråper...men legger seg sammen med crinone, som kommer på papiret...dvs at crinone rester ser lyserosa ut.
Crinonen min har vært babyrosa hver gang - det er helt normalt. Den var mørkebrun da jeg mistet....

Crinonen min har vært babyrosa hver gang - det er helt normalt. Den var mørkebrun da jeg mistet....
åh? men min har alltid vært hvitaktig når den har kommet ut...og nå lyserosa aktig . Nå ble jeg faktisk litt glad og optimistisk ;)

Jeg har lest om en del her inne som får rosa rester ut med crinonen som allikevel har vært gravide, så ikke mist håpet riktig enda:-)

Jeg har lest om en del her inne som får rosa rester ut med crinonen som allikevel har vært gravide, så ikke mist håpet riktig enda:)
takk!!!! godt å vite :)

Rugedag 11: Nærmer seg testdag, altså imorgen....gruer meg egentlig skikkelig!!! mest lyst til å la vær å teste og heller vente på mensen....for jeg blir alltid sååååå skuffet rundt den tiden her om det blir negativt....Ingen symptomer bortsett fra å ha verdens største oppblåste mage. Sikkert kombo med chrons og hormoner. Nei tiden vil vise. Lurer fælt på om jeg skal vente på svaret fra sykepleier rundt klokken 14.00 imorgen eller ta en test på morgen selv...usikker. Nå venter jeg heller mer i spenning på hvrodan det går med testingpå disse andre jentene her :) Syns nesten det er mer spennende enn meg selv.

Ser kanskje ut til at jeg er gravid....har hvertfall en positiv test...en lyserosa strek...tatt tre stk og alle er lyserosa....pluss tok en eggløsningstest og den var helt positiv. imorgen gruer jeg meg enda mer til nå! Dumme meg ...ble et impuls

Ser kanskje ut til at jeg er gravid....har hvertfall en positiv test...en lyserosa strek...tatt tre stk og alle er lyserosa....pluss tok en eggløsningstest og den var helt positiv. imorgen gruer jeg meg enda mer til nå! Dumme meg ...ble et impuls
Krysser alt jeg kan ♥️♥️♥️

Oj, gratulerer:-) Så utrolig mange som har blitt gravide denne mnd!! :-)

Ååååå jaaa hihi håååper blodprøven sier du er graviiid hihi :D

Sent from my SM-P600 using Tapatalk

Oj, gratulerer:) Så utrolig mange som har blitt gravide denne mnd!! :)
Takk :) men har ikke helt trua på hva blodprøven sier idag... Ja vi er visst mange!!!! Herlig oktober gjeng :) Fler må bli gravide her inne :)

Ååååå jaaa hihi håååper blodprøven sier du er graviiid hihi :D

Sent from my SM-P600 using Tapatalk
takk...jeg skjelver...har ikke sett en slik test siden datteren ble unnfanget!

Rugedag 12: Ja testen viser at jeg er gravid....så vi får se nå da! Redd for at blodprøven viser altfor lave verdier, men er glad at jeg for første gang på mange år ser en positiv test. Og for meg er det en stor milepæl. Sambo og jeg aner ikkke hva vi skal føle helt ennå, men usikkerhet ligger der.

Usikker på om jeg burde være i jobb om det viser seg at jeg er gravid. Sliter veldig å jobbe....hardt har det vært, så merker jeg egentlig burde hatt denne uka fri også. Føler meg ikke i topp og etter en arbeidsdag orker jeg absolutt ingenting. Men vi får se.

Vedlegg

• 1604508_10152244725336341_1822365857_n.jpg
    1604508_10152244725336341_1822365857_n.jpg
    47,6 KB · Visninger: 94
Back
Topp