lena28 dagbok

fikk tr 12 mars....hm...litt før planlagt...[8|]...tror eggløsning blir fra 26 mars---->sambon kommer 27 mars.....
 
har fått gyn time 30 mars...endelig-----gleder meg![:)]
 
ja fikk tr atter en gang 9 juni......denne gangen prøver vi pergo fra 5.syklusdag...er på dag 3 nå.......blir spennende i og med at prøvene viste at jeg ikke hadde el.........
 
vi drar på ferie 20 juni så gubben kommer hjem til el denne gangen.......gleder meg[:)]kansje det er vår tur denne gangen[:)][:)][:)]
 
er nå på vår andre pergo kur...den 1. ble det altså ikke noe av[&:]har tatt el-tester denne gangen fra dag 11..på dag 17 ble den positiv...gubben var hjemme oxo...ikke værst bare det[8D]men har ikke peiling på om det ble gjort i rett tid, han dro dagen etter...har ikke tatt flere tester for å se om den fortsatt er positiv, det spiller jo ikke noen rolle uansett nå som han har dratt.
får bare se om jeg ikke får bestillt på billigtester neste gang....viss det blir noen neste gang[;)]håper jo selvsagt ikke det da.....[:)]hadde el rundt 26 juli....og ikm blir da 8 august etter mine beregninger.....
nok en gang blir det spennende.....en eller annen gang måååå det jo klaffe, selv om gubben ikke alltid er hjemme på alle el"ene mine.....
 
begynner på jobb igjen i morgen......har vært deilig med ferie, men mann kommer seg da vell i siget igjen etterhvert.......
 
Back
Topp