lena28 dagbok

Lena33

Glad i forumet
Hei! velkommen til min dagbok!
 
 
lager meg en dagbok som kan være gøy å se tilbake på når denne prøvinga er ferdig[:D]
sitter med så mange tanker, så jeg tror det er sunt å få det ut et sted......

so here it goes!

tok ut spiralen i oktober-07
har 3 barn fra tidligere forhold og en felles med sambo....nå ønsker vi oss vår andre felles...men det gikk fortere sist for å si det sånn!

nærmer seg testing snart....innerst inne tror jeg at jeg er gravid til det mottsatte er bevist....samtidig er jeg overbevist om at jeg får blank test denne gangen oxo......
gleder meg til testene kommer, da tror jeg jeg tar en med en gang, får det overstått så jeg kan begynne å glede meg til en ny pp....

og skulle svare plutselig være overrasskende positivt, da blir jeg så utrolig glad og nervøs på en gang[:D]

i dag har jeg vært så uggen....har ikke kjent meg sånn på lenge....brygger jeg på noe tro...eller er jeg GRAVID?

fortsettelse følger.............
 
Mai 2008(7PP)
 
7.5.08:
oppblåst i magen i dag, kan være feil spising i dag som kan for det...eller så er tanta underveis...
har også kjent antydning til murring noe som oxo bekrefter tantas ankomst[:@]
håper testene kommer i morgen, kan ha vært morro å tisse på en nå....[:D]
 
8.5.08:
strimmlene kom i dag sammen med tanta[:@][:@][:@]typisk!tok på meg et bind i mårrest for å være på den sikkre siden, fordi jeg skulle på jobb.....jau....fikk rett ja....punktlig hun som hun er nesten alltid.....jaja....nytter ikke å være sinna på a.....
 
11.8.08:
Under en uke igjen til min elskede kommer hjem...helt perfect timing til el....
tar det bare med ro om dagen...ellers blir dagene så lange....var på shopping i går, må ha ting klart til 17 mai nå!
 
min mann kommer---> 17.05-25.05 <---drar igjen, kunne ikke blitt bedre[:)]
Din fruktbare periode er:
19.05.2008 - 24.05.20088
Eggløsningen finner sted:
22.05.2008
Termin:
14.02.2009
 
da blir vel IKM ca.5 juni da.........
 
12.5.08:
stille i dag....har ikke gjort så mye. Ryddet å laget middag....i morgen er det jobb igjen[:)]
 
13.5.08:
har vært på bytur etter jobb i dag...hadde s.hus time til lillegutt....blir operasjon på st.olavs[&:]
 
14.5.08:
fridag!!
 
15.5.08:
 
16.5.08:
 
17.5.08:
HURRA HURRA HURRA!!!!!
 
18.5.08:
 
19.5.08:
 
20.5.08:
trøtt å sliten......[X(]
 
21.5.08:
syk mann....[:(]
 
22.5.08:
el dag.....[:)]
 
23.5.08:
søstra mi bursdag....[:)][:)]
 
24.5.08:
 
25.5.08:
murringer og stikkinger i ryggen[8|]
 
26.5.08:
mannen min drar på jobb, blir borte i 12 dager....[:(]
murring[:)]
 
27.5.08:
 
28.5.08:
 
29.5.08:
 
30.5.08:
 
31.5.08:
kan jeg teste snart da tro?[8|][:)]
ble iallefall negativ test i dag....men trøster meg med at det er tidlig!
 
 
 





[hr]




 
Din fruktbare periode er:
17.06.2008 - 22.06.2008

Eggløsningen finner sted:
20.06.2008

Termin:
15.03.2009


Juni (8pp)
 
01.06.08:
i dag har jeg vært full av energi----jobbet hele dagen i huset!nå ble det fint her!
 
02.06.08:
 
03.06.08:
 
04.06.08:
sykehus-time
skyggestrek på g-test[&:]
05.06.08:
IKM
jeg tester nok her tror jeg!
falt fra kvisten idag
06.06.08
sambo mener jeg må teste her om ikke tanta har kommet![:)]
 
[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
[:@]
[:@]
[:@]
[:@]
[:@]
[:@]
 
7.6
 
8.6
 
9.6
sykemeldt til neste mandag blødning i nakken
 
10.6
 
11.6
 
12.6
 
13.6
 
14.6
 
15.6
(her må det siste sjangse, litt tidlig men)
her ble det
 
16.6
sykemeld til og med i dag!
sambo har reist[:(]
 
17.6
 
18.6
 
19.6
 
20.6
eggløsning i dag sies det....
 
21.6
 
22.6
 
23.6
 
24.6
 
25.6
 
26.6
 
27.6
 
28.6
 
29.6
 
30.6
 




[hr]



 
JULI
 
 
7.7.08:Tante rød
 



[hr]


 
August
 
6.8.08
har ikm i disse dager , men ser ikke tanta noe enda[:)]
 
men hun kommer nok!
 
7.8.08
[:@]Tanta kom som jeg ante..[:@]
 
 
Så koslig da med dagbok, skal bli spennendes å følge med på deg.
Lena du er en slik koslig jente, vi snakkes[:D]
 
takk twinanne!det var skikkelig koselig av deg.....snill du[:)]vi snakkes vet du....følger litt med på deg jeg å....[:)]
 
ORIGINAL: beibi80

Hei. [:D]
Lykke til og velkommen hit. Håper det vil klaffe for deg snart. [:D]
tusen takk og tusen takk.....[:D]
 
Hei![:)]
velkommen og lykke til![:)]
Håper du snart kan inn på et termin forum![:)]
 
ØNSKER DEG OG DINE EN FIN PINSE!!!!
 
 
ORIGINAL: Venter på 3de spire

ØNSKER DEG OG DINE EN FIN PINSE!!!!
 
Takk, ønsker deg og dine og ALLE her på forumet det samme!!
 
ORIGINAL: KjerstiM

Hei![:)]
velkommen og lykke til![:)]
Håper du snart kan inn på et termin forum![:)]
ja håper håper.......håper for deg å...[;)]
 
...flyttet juni liste opp sammen med mai lista......
 
syk mann i dag...[:(]men får håpe han blir fort frisk ijen......er jo el nå!!nå har følelsen på at vi lykkes denne mnd begynt å stige ijen....[:)]
 
åååhh....i dag er det uggent "der nede"....murringer og stikkinger i ryggen..ikke helt likt de andre gangene, men dog kan det jo være så forskjellig fra gang til gang.....hadde vært kos om det vokser en spire der inne nå....[8|]hm...blir spenning igjen nå fram til IKM....[:)]er litt arti å denne ventingen og testingen....[:D]
 
Har gode vibber på at det blir noe denne mnd.....litt murring i dag å[:)]det som er så trist at i juni blir det ikke noe prøving, for da er mannen min borte...han er hjemme den uka jeg eventuelt får TR[:@][:(]
 

 God helg!
 
har hatt litt antydning til bekken ilinger i det siste.....hmmm.......er det hormoner nå før tr...eller hva er det...har jo hendt at jeg har kunne kjent det en eller to ganger rett før el eller tanta, men det har kommet mer og midt mellom begge deler....+at det murrer....oi oi oi....skaper skyhøye forhåpninger her nå[:D]
 
har foressten fått årets første solbrenthet i dag[:)]nå er sommeren endelig her!
 
ikke lenge til testing nå!!!
masse lykke til
 
jaaa...gleder meg....har vært flink å ikke testet nå[:)](teller ikke den testen jeg tok aaaalt for tidlig[8D])tror egentlig jeg blir skuffet, men det er jo deilig å leve i spenningen.....
 
skjønner meg egentlig ikke på den tickeren min...har plottet inn dato for siste mens og funnet ut at ikm er 5 juni....men nå står det at jeg kan teste om tre dager, men det stemmer ikke med datoen for det er 5 dager til ikm???sier den fra at du kan teste 2 dager før ikm da??
 
er litt negativ nå....tror ikke jeg er gravid likevell.....men har fortsatt håpet i og med at det er tidlig.....klarte jo ikke å la værer da...testet (dumme meg)med kveldsurin....akkutt...og ble seff negativ den testen!!opplagt....tar jo helt knekken på en....
men er ved godt mot igjen om noen dager nærmere ikm!
 
er så "vimsete" i tankene mine for tiden.....tror ikke jeg er gravid egentlig og fem sekunder etter så kansje jeg er det like vell...hadde vært så gøy å bli gravid nå til ferien....kansje jeg er litt ekstra vimsete for at jeg vet at det ikke blir noe prøving i juni.....har ikke orka å regna for å se om det klaffer i juli heller jeg[&:]får ta det som det kommer!må jo minne seg selv på det hele tide....
 
er så redd for at vi ikke skal få det til denne gangen....da mener jeg ikke denne pp, men ikke å lykkes å bli gravide igjen...selv om jeg har barn fra før så betyr det ikke at jeg skal være takknemmlig for de og ikke trenger å bli lei meg fordi om vi ikke får en til....jeg syns ikke det....men hadde jo seff vart ille om vi ikke hadde hatt noen fra før......ja skjønn det de som vil..... jeg er jo takknemmelig!
 
tro om det har noe med alderen?kan jeg ha tette eggledere?er det for mye stress i hverdagen min, kansje har jeg nok med det jeg har?er jeg for overvektig?ja mann kan jo undre seg....mann får jo aldri noe svar likevell
 
 
vet ikke om jeg tror jeg er gravid eller ikke lenger jeg.......uff for en tid...har hatt ulming i magen, stikking i puppen og kvalm nå i kveld!men så plutselig har jeg ikke det likevell......veeeeldig mye luft i magen å....jeg tror faktisk jeg er på symtom jakt jeg[:D][:D]
 
Å skyggestrek på testen...[:'(]sambo er knallhard og sier jeg må vente til fredag med å teste en gang til.....men jeg vet ikke om jeg klarer det....
 
Back
Topp