lena28 dagbok

Håper virkelig streken lyser mot deg på fredag!!! hvis du klarer å vente da....[:D]
 
i dag kan jeg kjenne anntydning til tanta....den kom ikke i dag som første forventet dag , da men hun har frist på seg til i morgen....ellers vil jeg f*** meg ha to streker altså!!!!!
 






Din fruktbare periode er:
17.06.2008 - 22.06.2008

Eggløsningen finner sted:
20.06.2008

Termin:

15.03.2009 
 
 
 
ja da har min kjære reist igjen......får håpe jeg har el litt tidligere enn jeg tror da for nå blir det ikke fler sjangser i juni.....XXXX[:)]lå med føttene oppover veggen i 30 min i går da, så vi får se om det er oppskriften[;)]
 
føler at jeg ikke har vært så aktiv på innleggs fronten i det siste.....er mer en "leser"...orker ikke å svare på alt der andre før meg har sagt det samme som jeg har ville sagt....
 
å er helt tom for nye innlegg så da blir det bare mest lesing...men det er koselig det å da....har ikke brukt like mye tid på bv nå som tidligere, men jeg klarer jo ikke å holde meg helt unna da[:D]må jo sjekke om det er noe nytt!
 
føler at jeg stagnerer litt nå jeg....åsså er jeg veldig negativ til denne pp ettersom jeg er sikker på at det ikke klaffer denne mnd når sambo dro så mange dager før el......føler at det er en hel evighet til neste el....og jeg har ikke regnet ut om han er hjemme da heller[&:]huff
 
ja ja sånn går dagene......
 
Hei!

spennende dagbok du har laget.Gleder meg til å følge med på deg framover.
Håper spiren sitter fort[:)] Krysser fingrene for deg!

Masse lykke til.[:D]
 
ja da er det dags å skrive litt igjenn da.......har vært heeeelt avslappet en stund nå....sambo har vært hjemme denne uka og vi har kost oss ute i goværet!har omentrent ikke tenket på babyverden i det hele tatt[:D]egentlig veldig deilig...
 
så var det testingen da....begynte å tenke på at jeg skulle hatt mensen egentlig i går....eller omeng....så jeg tenkte jeg kan da slenge i en stripps....ettersom den ikke har kommet til i dag..
 
selvfølgelig MÅTTE det komme en sånn "skyggestrek"igjen da...forbasket at det kommer sånne "køddermedmegstreker"har ingen problemer med å se den, men syns ikke det er noe farge på den.....og jeg er sikker på at tanta kommer for det har vært lite aktiviteti rett tid denne mnd[:)]men sammtidig så er jeg spådd gravid i juni[&:][&:][&:]ja den som lever får se.....nå må jeg dra på jobb.....får høøre med sambo når jeg kommer hjem hva han syns om streken....så får jeg ta en ny i morgen kansje.....Ha en fin dag[;)]
 
tanta kom hun på overtid.....nå skal jeg aldri mer la meg lure av skyggestreker....nå skjønner jeg at det er bare tull!!!det mååå være farge på streken selv om den er svak....
 
så da blir det bedre denne pp, da sambo kommer hjem rett til el....å i følge horoskopet så er lykkedagen hans den 18 juli så dette kan bli spennende...
 
 




Din fruktbare periode er:
18.07.2008 - 23.07.2008

Eggløsningen finner sted:
21.07.2008

Termin:
15.04.2009
 
 
Så kjedelig med tantebesøk da[:@]. Jeg hadde troen på deg denne måneden jeg!
 
Men med lykkedag og mann og det hele burde det gå i boks! Lykke til[:)]
 
herregud jeg har vært så slapp til å skrive på BV en stund nå....bare vært inne å lest......
 
Tiden snegler seg av gårde, men er ikke mange dagene til sambo kommer hjem nå....da har vi to dager på oss til å bli befruktet[:D]da drar vi på ferie og skal ligge i telt i noen dager....6 stk i samme telt, så det sier seg selv at det ikke blir noe babymaking da[:D]herregud ikke rart det tar lang tid å bli gravid vettu.....
 
Har bursdag denne mnd da......og el noen dager før[;)]åsså var jo 18. en lykkedag....hmmm...er litt positiv selv om jeg er negativ jeg...hehe
 
ja da var ferie reisinga over da...det har vært noen herlige dager på sørlandet....men utrolig deilig å komme hjem igjen å....har en uke ferie igjen som jeg bare skal nyte her hjemme.....

på den andre side venter jeg tanta snart og jeg har så sterk følelse på at hun kommer....sikkert fordi jeg er så lei alle nedturene nå.....

har begynt å slanke oss jeg og sambo nå da....så nå blir det vell sus i serken!![:D] ...nå tenker jeg bare på mat[&:]
 
vi er godt igang med slankinga sambo å jeg...har gått ned noen synlige kilo...sambo nekter å gå på vekta..er bare redd for nedturer....men håpet er jo at det kunne vært prikken over i en som gjorde at vi fikk det til denne mnd....har sånn god følelse(en så god følelse at jeg tørr ikke tro på den, blir bare skuffet følelse).....men blir det negativ test denne mnd også så blir jeg suuuuper deprimert altså!!!

har en venn og kollega som har termin i april...hadde vørt så bra å følg henne hakk i hæl......
den som lever får se.....

god natt...nå stuper jeg i seng...er sliten![X(]

glemte å skrive at jeg har en helt ny murre-følelse i mage å ryggen...som jeg ikke har hatt tidligere.....kansje derfor den gode følelsen.....egentlig ingen ømme pupper da som har bekymret meg ltt....men viss jeg kjenner godt etter så har jeg litt vondt i den venstre brystvorta....[:D][:D]
 
er innom etter en lang pause....fikk jo selvfølgelig tanta 8 dager på overtid[:@]da ble jeg skikkelig sur....
men fikk ringt legen som henviste meg til gu.....greier å slappe litt mer av nå som jeg vet det er gjort, får time innen tre mnd.Mannen min er sykemeldt kansje 6 uker og det passer meg bra for da får jeg ham helt for meg selv i lang tid framover og kansje over to pp[:D]etter som siste syklus var 38 dager så er jeg usikker på når neste el er da...men vi får bare holde på så vi er sikker, å minst annenhver dag.....det MÅ bare bli nå eller så mister jeg motet fullstendig!!!!
 
ikkemistemotet-ikkemistemotet-ikkemistemotet[:D]

Stå på - ikkemistemotet. Legen min sa at idet han sendte henvisning til utredning, ble folk ofte gravide av seg selv[:)]

Lykke til
 
det hjelper visst ikke samme hva mann gjør.....blir bare ikke noe baby her....[:(]nå har mannen reist for 5 uker og det klaffer ikke på el nå før han tar juleferie.....så det blir en ufrivillig pause her...
venninna mi har akkurat blitt gravid etter 1 1/2 års prøving, hadde joo vært helt uvirkelig om i skulle bli gravide samtidig......å det ble i jo ikke heller nå da[:(]

skal merke meg datoen for tante rød denne gangen  torsdag 13 nov
 
ja....2009! å enda ingen baby....har vært mye stress nå før jul, men ting har roet seg nå.....så får håpe det hjelper.
fikk en kjempe fin pp nå  julen, men vi hompet bare fram til el....så det ble vell kansje akkurat for lite.....kjennes iallefall ikke ut som det har klaffet....ingen forandringer....har ikm 14 januar...
 
tror f**** meg ikke det blir fler jeg......ååååååååååååååååååååååååååååååååååå
 
skal ringe og etterlyse gyn timen min i morgen...det sto jeg skulle få time inne tre mnd og nå har det gått mer enn det....
tror jeg kjente første tegnet til tanta i dag........da tar det vell ikke mer enn to dager så er hun her....[:(][:(]
 
fikk tr 13 januar!...ringte gyn......ventetiden hadde blitt forlenget[:o]de som ble henvist i august hadde enda ikke fått time...jeg ble henvist i sept....så må smøre med mer tolmod....ble satt på en liste viss noen avbestillte timen sin så kunne jeg ringes opp....
 
huff å huff...her er jeg altså...ENDA!går treigt dettte ja....hadde aldri trodd  det skulle ta sååååå lang tid......har hatt en føling med mars hele tiden, får håpe jeg har rett da........men det har jeg sikkert ikke[&:]hadde vært kjeket å fått det til nå så hadde det ikke blitt så ille lenge etter venninna mi....hade vært koselig det......men.....samme det bare det blir!!!!!!!!
 
venter i spenning 15 mars nå da.......gubben har bursdag 16 mars så får håpe han får en skikkelig gave[;)]
 
Back
Topp