Uff, dette var trist å lese.. Var jo ikke sånn det skulle gå! Masse lykke til fremover og ta vare på hverandre <3 Det blir din tur en dag <3
Tusen takk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, dette var trist å lese.. Var jo ikke sånn det skulle gå! Masse lykke til fremover og ta vare på hverandre <3 Det blir din tur en dag <3
Dette var veldig trist! Heier alltid ekstra på oss ivf-jenter! Sender deg en stoooor klem! Ta godt vare på hverandre!
Og så håper jeg inderlig at du gir det en ny sjanse til høsten, og at det da endelig blir deres tur!
Så utrolig trist å lese :-( :-( Håper dere blir foreldre en dag! Ta vare på hver og lykke til med alt klem
Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app
Veldig trist! Masse lykke til videre
Huff det var jo ikke slike nyheter man vil høre
Jeg er veldig lei for det Lena <3
Jeg håper du er i gode hender og har noen å snakke med. Ta godt vare på deg selv <3
Så håper jeg vi snart får høre at dere venter barn. 6 måneder går fortere enn du tror. Ikke tell dagene, tell ned med sykluser til dere får starte igjen. Nyt all den maten du kommer til å savne når du endelig sitter der med magen.
Så håper jeg vi ser deg igjen. <3
Du har lagt igjen et godt inntrykk og jeg må innrømme at jeg sliter med å holde tilbake tårene.
Lykke til med prøvingen! <3
Åh det hørtes ut som fantastisk rekreasjon. Kos deg med deg som sikkert skal bli en hage.Tusen takk for gode ord!!
Godt jeg har et hus som straks er ferdig bygd, slik at jeg kan få tiden til å gå fortere med å jobbe opp utearialet
Det skjønner jeg godt! Har vært langt nede i kjelleren selv, etter mine mislykkede forsøk. Dessverre må noen gjennom en litt tøffere kamp enn andre! Det er ubeskrivelig urettferdig, men gleden når du endelig lykkes kommer til å bli helt enorm! Jeg henger fremdeles litt på assistert-forumet, så skal heie ekstra på deg!Tusen takk!!
En dag må det jo gå, selv om det ikke akkurat nå føles slik
Ånei, fikk helt vondt i magen nå! Finnes ikke ord. Håper du har folk rundt deg, ta vare på hverandre. Og håper inderlig du får oppleve det å bli mamma om ikke så lenge. Det fortjener du!! Stor trøsteklem fra meg
Uff så trist. Var jo ikke sånn det skulle gå
Men som nevnt her, nå kan du i alle fall nyte et glass vin og annen god mat en liten stund.
Så skal du se at spiren sitter før du vet ordet av det!
Nei så trist dette var :'( fryktelig lei for at det skulle ende slik...!! Måtte dere raskt få komme igang igjen, og at dere får oppfylt drømmen deres! Mange klemmer fra meg <3
Nei, dette var ikke noe hyggelig å lese Har tenkt masse på deg i dag! Så utrolig leit at det ikke gikk. Masse lykke til videre!
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Kondolerer så mye. Kan ikke være lett. Skjønner godt at du tviler at du kommer til å bli mor til tider. Men håper virkelig det løser seg for deg en vakker dag. Lykke til videre til deg og mannen din