Lena

Har opplevd at gyn så noe den ene kontrollen, så ingenting andre kontrollen, men fant det igjen tredje kontrollen. Nå så gyn bare en tom fostersekk den ene gangen, men endre gangen så hun en tom og en bebodd- og hun lette godt første gangen ifall der kunne finnes en tvilling.

Hmmm så rart! Men godt å høre at det kan skje. Håper at alt ser bra ut på den neste kontrollen din

Håper han finner noe på timen på mandag. Han ringte meg nå nettopp, så skal inn til han på mandag kl 13. Krysser det jeg kan krysse nå :)

Jeg håper og tror alt er ok! <3

Hvordan går det med deg i kveld Lena? :) Har tenkt masse på deg i dag selv om du tidligere i dag så ut til å ha funnet troen :)

Står ikke så værst til. Hatt mye å gjøre i dag og det har egentlig vært litt godt :)

Var hos legen på dagen i dag også, så hu sykemeldte meg frem til 6 juni. Godt å slippe stresset med å reise på to uker intensiv jobbing i Stavanger nå ting er usikkert. Så slapper av og ta en dag av gangen er i det minste planen. Og visualisere at alt er bra i magen og at den vokser :)

Godt å høre. Håper du får hvilt deg og brukt tiden til ting du har lyst til :)

Bare 3 dager igjen. Allerede begynt å føle nærvene. Spessielt da jeg var og tok blodprøver på ahus og tittet ditt jeg skal på mandag.
Trøster meg med at denne gangen skal det gå bra, denne gangen er det min tur! :) Bare så kjedelig å gå i denne uvissheten.

Bare 3 dager igjen. Allerede begynt å føle nærvene. Spessielt da jeg var og tok blodprøver på ahus og tittet ditt jeg skal på mandag.
Trøster meg med at denne gangen skal det gå bra, denne gangen er det min tur! :) Bare så kjedelig å gå i denne uvissheten.
1 dag igjen så får du sett at alt er i orden så du kan slappe av igjen..Krysser d som krysses kan for deg i morgen:) Blir godt for deg å få skikkelig svar i stedet for å gruble..Lykke til i morgen:) Håper du oppdaterer da du er ferdig så vi får vite hvordan d år m deg ( jeg vil i hvertfall vite hvordan d går m deg) ;):)

1 dag igjen så får du sett at alt er i orden så du kan slappe av igjen..Krysser d som krysses kan for deg i morgen:) Blir godt for deg å få skikkelig svar i stedet for å gruble..Lykke til i morgen:) Håper du oppdaterer da du er ferdig så vi får vite hvordan d år m deg ( jeg vil i hvertfall vite hvordan d går m deg) ;):)

Tusen takk :)
Skal komme med oppdattering straks jeg er ferdig :) Og det skal være gode oppdatteringer!

Krysser fingrene for deg :)

♡ Termin 9 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Krysser fingre og tær for deg!! Dette SKAL gå bra :D

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 ❤️

Krysser det jeg kan for gode nyheter i morgen!

Masse lykke til i morgen! Krysser fingrene for gode nyheter :)

Back
Topp