Lena

Nå venter jeg i spenning på godt nytt. :)

<3 3 <3

Jeg må dessverre forlate dere :sad015
Var ingen liv der i dag. Embryoet hadde vokst bitte litt fra sist, men ikke mye. Legen mente at det også så ut som at jeg hadde blæremola, så skal derfor inn og få kirurgisk abort/utskrapning nå på onsdags morgen, for da må de ta biopsi. Hvis jeg nå har blæremola, så vil jeg få karantene på minst 6 mnd, men mest sansynlig et år. Supert når jeg allerede er 38, 39 om drøye 3 mnd :( ... Jeg er ikke like knust i dag som jeg var i forrige uke, for da føltes det ut som at værden falt sammen. Denne gangen var jeg mer forbredt. Men tanker som at jeg aldri skal bli en mor blir sterkere og sterkere, og med en økende alder så blir det en mer og mer realitet.

Ikke så godt humør i nå...... :(

Var ingen liv der i dag. Embryoet hadde vokst bitte litt fra sist, men ikke mye. Legen mente at det også så ut som at jeg hadde blæremola, så skal derfor inn og få kirurgisk abort/utskrapning nå på onsdags morgen, for da må de ta biopsi. Hvis jeg nå har blæremola, så vil jeg få karantene på minst 6 mnd, men mest sansynlig et år. Supert når jeg allerede er 38, 39 om drøye 3 mnd :( ... Jeg er ikke like knust i dag som jeg var i forrige uke, for da føltes det ut som at værden falt sammen. Denne gangen var jeg mer forbredt. Men tanker som at jeg aldri skal bli en mor blir sterkere og sterkere, og med en økende alder så blir det en mer og mer realitet.

Åååh nei :( det var ikke dette svaret vi håpet på! Alt skulle jo være bra :(

Håper så inderlig at dere får ønsket deres oppfylt en dag!!
Lykke til videre ❤️

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Nei å nei å atter nei..Dette skulle jo ikke skje:( Finner ikke ord for hva som passer seg..Håper du fort kommer m ny spire og at d går bra..D har du virkelig fortjent syns jeg..Lykke lykke til og ta vare på hverandre.. Stor trøsteklem

Nei å nei å atter nei..Dette skulle jo ikke skje:( Finner ikke ord for hva som passer seg..Håper du fort kommer m ny spire og at d går bra..D har du virkelig fortjent syns jeg..Lykke lykke til og ta vare på hverandre.. Stor trøsteklem

Tusen takk!! :Heartred

Har tenkt på deg i dag må jeg si! Så fryktelig trist at det ble slik. :(
Ønsker deg alt av lykke til videre, og håper du får oppleve å bli mor en dag. :love022 Sender en klem!

Huff, har ikke ord for hvor trist jeg ble nå.. Synes du skal bli mamma, så krysser fingrene for at det ikke er blæremola slik at dere kan få sjansen igjen innen kortere tid enn antatt. Vil ønske deg og dine lykke til fremover, utrolig fælt å se deg gå.. Mange klemmer og gode tanker sendes din veg :( <3

masse masse lykke til når dere er i gang med neste forsøk <3 masse gode klemmer

Håper du ikke blir helt borte fra oss uansett Lena..Du er jo en av oss uansett

Kommer nok til å fortsette å titte innom :) Men blir nok en liten pause på meg, for å komme litt tilbake til meg selv!
Tusen takk for all støtten du har gitt meg!! :Heartred

Kommer nok til å fortsette å titte innom :) Men blir nok en liten pause på meg, for å komme litt tilbake til meg selv!
Tusen takk for all støtten du har gitt meg!! :Heartred
Ja d må du gjøre:) Skulle bare mangle at du får støtten..Var ikke mye å takke for:) Ta godt vare på deg selv oppi dette da

Uff, dette var trist å lese.. :( Var jo ikke sånn det skulle gå! :( Masse lykke til fremover og ta vare på hverandre <3 Det blir din tur en dag <3

Dette var veldig trist! Heier alltid ekstra på oss ivf-jenter! Sender deg en stoooor klem! Ta godt vare på hverandre!
Og så håper jeg inderlig at du gir det en ny sjanse til høsten, og at det da endelig blir deres tur! :-)

Så utrolig trist å lese :-( :-( Håper dere blir foreldre en dag! Ta vare på hver og lykke til med alt :) klem

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Back
Topp