Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Me too!Nå venter jeg i spenning på godt nytt.
Samme herNå venter jeg i spenning på godt nytt.
Åååh nei det var ikke dette svaret vi håpet på! Alt skulle jo være braJeg må dessverre forlate dere
Var ingen liv der i dag. Embryoet hadde vokst bitte litt fra sist, men ikke mye. Legen mente at det også så ut som at jeg hadde blæremola, så skal derfor inn og få kirurgisk abort/utskrapning nå på onsdags morgen, for da må de ta biopsi. Hvis jeg nå har blæremola, så vil jeg få karantene på minst 6 mnd, men mest sansynlig et år. Supert når jeg allerede er 38, 39 om drøye 3 mnd ... Jeg er ikke like knust i dag som jeg var i forrige uke, for da føltes det ut som at værden falt sammen. Denne gangen var jeg mer forbredt. Men tanker som at jeg aldri skal bli en mor blir sterkere og sterkere, og med en økende alder så blir det en mer og mer realitet.
Ikke så godt humør i nå......
Nei å nei å atter nei..Dette skulle jo ikke skje Finner ikke ord for hva som passer seg..Håper du fort kommer m ny spire og at d går bra..D har du virkelig fortjent syns jeg..Lykke lykke til og ta vare på hverandre.. Stor trøsteklemJeg må dessverre forlate dere
Var ingen liv der i dag. Embryoet hadde vokst bitte litt fra sist, men ikke mye. Legen mente at det også så ut som at jeg hadde blæremola, så skal derfor inn og få kirurgisk abort/utskrapning nå på onsdags morgen, for da må de ta biopsi. Hvis jeg nå har blæremola, så vil jeg få karantene på minst 6 mnd, men mest sansynlig et år. Supert når jeg allerede er 38, 39 om drøye 3 mnd ... Jeg er ikke like knust i dag som jeg var i forrige uke, for da føltes det ut som at værden falt sammen. Denne gangen var jeg mer forbredt. Men tanker som at jeg aldri skal bli en mor blir sterkere og sterkere, og med en økende alder så blir det en mer og mer realitet.
Ikke så godt humør i nå......
Nei å nei å atter nei..Dette skulle jo ikke skje Finner ikke ord for hva som passer seg..Håper du fort kommer m ny spire og at d går bra..D har du virkelig fortjent syns jeg..Lykke lykke til og ta vare på hverandre.. Stor trøsteklem
Håper du ikke blir helt borte fra oss uansett Lena..Du er jo en av oss uansettTusen takk!!
Håper du ikke blir helt borte fra oss uansett Lena..Du er jo en av oss uansett
masse masse lykke til når dere er i gang med neste forsøk <3 masse gode klemmer
Ja d må du gjøre Skulle bare mangle at du får støtten..Var ikke mye å takke for Ta godt vare på deg selv oppi dette daKommer nok til å fortsette å titte innom Men blir nok en liten pause på meg, for å komme litt tilbake til meg selv!
Tusen takk for all støtten du har gitt meg!!