Bruker18tr
Flørter med forumet
Er det noen som har bestilt noe herfra? Jeg hadde bestilt sprinkelseng, skulle skru den sammen nå, også manglet halve senga
Håper de fikser det, har betalt 2000kr for den. Såå surt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De har ikke telefon... Useriøst spør du meg altså :/Men finner ikke noe nr det går an å ringe dem på? Kun mail. Åå jeg som nettopp hadde betalt fakturaen også, kjenner jeg blir litt hormonell nå![]()
Bestilte taklampe derfra i mai. Lampen kom kjapt men den var knustDet kan jo forsåvidt være posten sin feil men er LekMer jeg skulle forholde meg til og jeg hørte jo aldri fra dem etter jeg hadde sendt mail. Sendte melding på facebook etter noen dager uten respons og fikk beklagelse og at de kom tilbake til meg men de hadde omorganisert kundeservice blablabla.....jeg purret daglig. Tok 2u før jeg hørte noe igjen. Var så forbanna men tror det hjalp at jeg hvertfall klarte å holde meg saklig. Fikk pengene tilbake på dagen. Totalt uinteressert i få tilsendt ny vare. Endte med at jeg kjøpte den for noen hundre mer via en lampebutikk. Skulle ønske jeg hadde sjekket facebooksiden deres før jeg bestilte - fikk sjokk når jeg så hvor mange klager det var. Aldri mer her hvertfall.
Ja, kun mail. Vet ikke om det går an å få tak i dem på noen annen måte. Kommunikasjonen via facebook var med noen på Markedsavd, men de kunne ikke gjøre noe og henviste bare til kundeservice. Veldig frustrerende! De førte over pengene på det kontonummeret som var brukt til betaling av varen. Akkurat den delen gikk uten problemerMen da var det kun via Mail det ble kommunisert? Skal kreve pengene tilbake jeg også, og aldri mer handle herOppga du kontonr ditt da?