Lekmer.no

Bruker18tr

Flørter med forumet
Er det noen som har bestilt noe herfra? Jeg hadde bestilt sprinkelseng, skulle skru den sammen nå, også manglet halve senga:( Håper de fikser det, har betalt 2000kr for den. Såå surt!

Fikk heller ikke alle varene jeg hadde bestilt en gang. Tok dager mellom svarene fra kundeservice, og når jeg endelig fikk ettersendt varene klarte de å sende feil. Ikke fornøyd, veldig synd da de har mye bra varer.
Når jeg leser innleggene på facebooksiden deres ser det desverre ut som det er flere som ikke her fornøyde :-(

Huff, det var kjedelig :-( jeg har bestilt to ganger, og begge gangene gikk det greit. Håper det løser seg greit med sengen! :)

Bestilte klær og fikk helt feil, sendte i retur og på returseddelen deres sto det også feil. Da jeg konfronterte dem gav de beskjed om at jeg må ringe å si ifra og at hvis jeg ville ha pengene mine måtte jeg ringe til de som hadde med det å gjøre for å ordne opp selv. Så ja, ALDRI MER. For en smørje. Gav opp til slutt.

Men finner ikke noe nr det går an å ringe dem på? Kun mail. Åå jeg som nettopp hadde betalt fakturaen også, kjenner jeg blir litt hormonell nå;)

Jeg har bestilt en del der ifra og aldri vært noe problem! Kjedelig at det skal være sånn, håper d ordber seg raskt :)

Har du sendt mail å ikke fått svar innen 24timber anbefaler jeg deg og purre på. Opplevde selv at jeg fikk raskere svar da. (De gangene jeg ikke gjorde det kunne det gå 3-4dager før jeg hørte noe)

Jeg som nettopp har bestilt endel derfra, blant annet gave til min datter.. Håper alt kommer frem!

Jeg har bestilt derfra tre ganger, og har fått varene kjapt og greit alle gangene. Forøvrig har min lillesøster bestilt en vippestol derfra, som hun enda ikke har fått (nærmer seg tre uker siden).. Har prøvd å sende mail, men har ikke fått svar. Så virker som at det er litt tilfeldigheter ute og går.

Vi har bestilt masse fra lekmer tidligere og alltid vært fornøyd :) ville tatt kontakt da, ja :)

Bestilte taklampe derfra i mai. Lampen kom kjapt men den var knust :( Det kan jo forsåvidt være posten sin feil men er LekMer jeg skulle forholde meg til og jeg hørte jo aldri fra dem etter jeg hadde sendt mail. Sendte melding på facebook etter noen dager uten respons og fikk beklagelse og at de kom tilbake til meg men de hadde omorganisert kundeservice blablabla.....jeg purret daglig. Tok 2u før jeg hørte noe igjen. Var så forbanna men tror det hjalp at jeg hvertfall klarte å holde meg saklig. Fikk pengene tilbake på dagen. Totalt uinteressert i få tilsendt ny vare. Endte med at jeg kjøpte den for noen hundre mer via en lampebutikk. Skulle ønske jeg hadde sjekket facebooksiden deres før jeg bestilte - fikk sjokk når jeg så hvor mange klager det var. Aldri mer her hvertfall.

Bestilte taklampe derfra i mai. Lampen kom kjapt men den var knust :( Det kan jo forsåvidt være posten sin feil men er LekMer jeg skulle forholde meg til og jeg hørte jo aldri fra dem etter jeg hadde sendt mail. Sendte melding på facebook etter noen dager uten respons og fikk beklagelse og at de kom tilbake til meg men de hadde omorganisert kundeservice blablabla.....jeg purret daglig. Tok 2u før jeg hørte noe igjen. Var så forbanna men tror det hjalp at jeg hvertfall klarte å holde meg saklig. Fikk pengene tilbake på dagen. Totalt uinteressert i få tilsendt ny vare. Endte med at jeg kjøpte den for noen hundre mer via en lampebutikk. Skulle ønske jeg hadde sjekket facebooksiden deres før jeg bestilte - fikk sjokk når jeg så hvor mange klager det var. Aldri mer her hvertfall.

Men da var det kun via Mail det ble kommunisert? Skal kreve pengene tilbake jeg også, og aldri mer handle her:( Oppga du kontonr ditt da?

Men da var det kun via Mail det ble kommunisert? Skal kreve pengene tilbake jeg også, og aldri mer handle her:( Oppga du kontonr ditt da?
Ja, kun mail. Vet ikke om det går an å få tak i dem på noen annen måte. Kommunikasjonen via facebook var med noen på Markedsavd, men de kunne ikke gjøre noe og henviste bare til kundeservice. Veldig frustrerende! De førte over pengene på det kontonummeret som var brukt til betaling av varen. Akkurat den delen gikk uten problemer :)

Bestilte derfra nå i kveld, håper virkelig at det ikke blir noe tull...

Back
Topp