Jeg sliter i tillegg med å plukke hu opp fra gulvet pga nakke, rygg og skulder.
Da ville jeg hvertfall skaffet det, de blir jo ikke akkurat lettere etterhvert som de blir større
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg sliter i tillegg med å plukke hu opp fra gulvet pga nakke, rygg og skulder.
Vi har doring, setter hu der når vi ser at hu presser. Viser hu også, kanskje uten at det har noe effekt, hvordan mamma går på do i håp om å starte noe i hjernen hennes.Bare ha henne med på donår hun klarer å sitte kan du sette henne på potte og da lærer hun liksom at det er det man gjør på do
![]()
Nei, nettopp.. Lurer på om vi skal ønske det til jul, da vi sliter med hva vi ønsker til henne..Da ville jeg hvertfall skaffet det, de blir jo ikke akkurat lettere etterhvert som de blir større![]()
Nei, nettopp.. Lurer på om vi skal ønske det til jul, da vi sliter med hva vi ønsker til henne..![]()
Ja, får se det an.Høres ut som en bra plan, ellers også ofte mange pent brukte på finn om dere vil skaffe 3n billig selv.
Jeg er enig i dette. Min var frittgående fra han kunne krabbe, stort sett og lærte også fort hva som var lov og ikke. Dog kunne han ikke være alene i stua, men det var ikke stort behov for det. Det var faktisk før han kunne krype at vi hadde enst behov for grindaHar 3 barn og aldri hatt behov for det. Tatt med ungen på do feks. Følte at med frittgående barn så var de vant med alt rundt seg og var ikke så interessert i alt hele tiden. Jeg følte det sånn i allefall.