Lek! Hva gjør du akkurat nå?

Sitter med en toåring som nekter å sovne idag... og jeg som er alene med barna i helgen og bare vil gå å legge meg sjøl:(

Prøver, og kvinne meg opp til å stå opp :p
De to små skal kjøres til foreldrene mine, og kose seg. Jeg skal til legen, og ta prøver. Også vekst kontroll senere :)
Jeg trenger, og hvile litt inni mellom kontrollene i dag da jeg er helt ferdig. Dårlig med søvn og skikkelig plagsomme kynnere/maserier :s i dagesvis. Jeg orker omtrent niks nada :o

Ligger i senga og er irritert på kroppen min :o Fordi jeg ikke klarer og sovne igjen etter minste våknet pga dum drøm :(

Sitter med morgenkaffen og vurderer å legge meg igjen. Sover nada på nettene flr tiden, og er alltid trøtt!

Prøver, og finne motivasjon til, og stå opp.
Må få satt på babyklærne, og pakke ned i fødebagen. Snakk om, og ha sirup i baken denne gang :o

Uff ja det er tungt, og stadig kjenne på mangelen på søvn :(
Her har vi en snart toåring som våkner flere ganger vær natt.
Vi og! Har endt opp med å legge en madrass på gulvet ved siden av senga, så kan han legge seg der hvis vi ikke orker å følge han tilbake... ORKER IKKE å ha han i senga, han sparker som en gal jo!

Prøver, og finne motivasjon til, og stå opp.
Må få satt på babyklærne, og pakke ned i fødebagen. Snakk om, og ha sirup i baken denne gang :eek:
Off, kjenner meg igjen! Vil bare bli ferdig å gå gravid så jeg kan få tilbake kroppen min og A-menneske-given om morran!

Sitter med morgenkaffen klokka ti over halv tolv:eek: og lurer på hvordan i all verden jeg skal klare å få gjort alle forberedelsene til 17.mai imorgen...
Hjelp!

Moter meg opp til å fôre og lufte tre stk hunder. Kjenner futten har gått ut av meg for i dag (fått gjort veldig mye da + hadde en litt stri formiddag med rot fra sykehuset sin side).

Sitter inne på barnerommet og venter på at guttene skal sovne etter en vellykket 17.mai-feiring, meget spent på om historien gjentar seg fra jeg hadde den samme termindatoen for 7 år siden, og 17.mai-feiring utløste fødsel!

Sitter i matkoma i sofaen, og vurderer å ta tak i strikkinga igjen. Må nesten få ferdig det derre hentesettet snart. Nærmer seg jo fødsel snart! :p

Back
Topp