Lek! Hva gjør du akkurat nå?

Pusler med fødebrev. Vi skulle skrive ned litt punkter og sånt til fødselssamtalen i dag, og har hatt en måned på oss - så da begynte vi i går kveld da. :hilarious:

Sitter som en sliten zombie etter en veldig urolig 1 åring har vekket meg jevnt hele natten. Selv etter jeg ga opp og tok henne oppi med meg :o

Spiser frokost mellom gjespingen. Ble seint i går pga besøk som var litt treig til å dra (og jeg for høflig til å kaste henne ut hehe), og så fikk jeg ikke sove lengre pga øm hoft.

Skal prøve å jobbe litt etter frokost nå. Skikkelig motivert altså ...

På vei ut av senga etter en dårlig natt...
Men klar, for å gjøre noen æren, og positiv overraskelse forhåpentligvis senere i dag:smiley-angelic001

Mobiliserer krefter til å ta en runde ute med hundene, før jeg tror det blir en ørliten formiddagshvil på sofaen.

Sitter ute på trappa, under pledd, og ser på at hundene leter opp tørrfor jeg har strødd utover. De har herja så ute nå, så greit å roe ned med litt søk og snacks. Deilig å sitte ute, selv om det bare er 6 grader. Drømmer meg bort til lange sommerkvelder. :D

Ligger i senga og grubler noe jeg har gjort i 1.5 time :o
Typisk det når mannen plutselig kommer, og vil holde på meg at det vekker meg når han drar bort dyna mi som sitter fast :o
Og jeg ikke får sovnet igjen :(

Spiser frokost

Sitter og halvsover i sofaen, småtrøtt ja! Var en slitsom dag i går, og bekkenet var litt grinete i natt. Men mye bedre i dag, og jeg fikk da til å sove helt til 9. :)

Sitter i sofakroken min og vurderer om jeg gidder å gjøre noe fornuftig snart. :p

Forsøker å konsentrere meg om jobb, men det er ikke så lett. :p

Back
Topp