Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Pusler med fødebrev. Vi skulle skrive ned litt punkter og sånt til fødselssamtalen i dag, og har hatt en måned på oss - så da begynte vi i går kveld da.
Spiser frokost mellom gjespingen. Ble seint i går pga besøk som var litt treig til å dra (og jeg for høflig til å kaste henne ut hehe), og så fikk jeg ikke sove lengre pga øm hoft.
Skal prøve å jobbe litt etter frokost nå. Skikkelig motivert altså ...
Sitter ute på trappa, under pledd, og ser på at hundene leter opp tørrfor jeg har strødd utover. De har herja så ute nå, så greit å roe ned med litt søk og snacks. Deilig å sitte ute, selv om det bare er 6 grader. Drømmer meg bort til lange sommerkvelder.
Ligger i senga og grubler noe jeg har gjort i 1.5 time
Typisk det når mannen plutselig kommer, og vil holde på meg at det vekker meg når han drar bort dyna mi som sitter fast
Og jeg ikke får sovnet igjen
Sitter og halvsover i sofaen, småtrøtt ja! Var en slitsom dag i går, og bekkenet var litt grinete i natt. Men mye bedre i dag, og jeg fikk da til å sove helt til 9.