Mannen sovnet på sofaen for flere timer siden, men jeg la meg nå Tiden gikk litt i fra meg når jeg satt foran TV og surfa her inne i tileg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sto inne, og malte pipa i siste innspurt av svangerskapet i 2014. Kynnere fra h som gjorde at jeg slet med og få nok luft Men knallbra resultat ble detSitter i sofaen og ser på at mannen jobber. Skal straks gå i gang med litt maling, bare venter på at han skal pusse ferdig.
Sto inne, og malte pipa i siste innspurt av svangerskapet i 2014. Kynnere fra h som gjorde at jeg slet med og få nok luft Men knallbra resultat ble det
Høres ikke behagelig ut! Men godt resultatet ble bra.
Her maler vi hele stua (hva ER det med dette redebyggebehovet og å pusse opp i siste liten før de små kommer til verden? Virker jo som majoriteten har et eller annet sånt prosjekt på gang i siste innspurt ), men jeg har heldigvis ikke særlig merkbare kynnere og sånt. Bekkenet sutrer litt, men det får det bare gjøre. Jeg er heldigvis ikke så hardt rammet av bekkenplager, og de ble i tillegg mindre vonde/plagsomme etter at han snudde seg rett vei