Leie

En tråd i 'Mai 2018' startet av Spiren2018, 23 Mar 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Spiren2018 Glad i forumet Mailykke 2018

Hvilket leie ligger deres baby i nå?
    Min ligger fortsatt i sete

2. MarianneGj Glad i forumet Mailykke 2018

Ligger i hodeleie, har gjort det siden ule 19

3. Maispire2018 Elsker forumet Mailykke 2018 Augustmødrene 2014

Hodeleie tror jeg. Ikke festet. Men får spørre jm på kontroll neste uke om jeg har rett[emoji5]️

4. ønskebarn<3 Glad i forumet Mailykke 2018 *Aprilbaby 2018*

Tror han ligger i hodeleie. Gjorde iallefall det på sist kontroll. Men har ikke festet seg, men er vel ikke sikkert han gjør det når jeg er andregangs :happy:

5. ønskebarn<3 Glad i forumet Mailykke 2018 *Aprilbaby 2018*

Skal det forsøkes snuing/vending eller hva det heter. ? :)

6. Sissie Glad i forumet Marsboere 2020 Mailykke 2018 Assistert-jentene

Min ligger fremdeles i sete. Jobber mye, men snur seg ikke. Min søster hadde setefødsel i november, så vi er spent på om det blir det for meg også! Hun hadde hvertfall en veldig god opplevelse!

• Liker Liker x 1
  7. mklu83 Gift med forumet Mailykke 2018

Hun har lagt i hodeleie på alle kontroller etter oul. Men vært litt usikker de siste dagene då hun har romstert mye.
    Men stresser ikke då jeg skal ha planlagt ks. [emoji4]

8. Mynja Forelsket i forumet Mailykke 2018

Hodeleie, ligge i hodeleie hele tiden :) mest spent på om hun kommer ut som supermann, kjennes ut som hun ofte har hendene nedenfor hodet :p

9. snippsnappsnuppa Gift med forumet Mailykke 2018 Himmelbarn *Aprilbaby 2018*

Hodeleie, har ligget i tverrleie for det meste frem til for et par uker siden.

10. tsktsk Blir kjent med forumet

Sniker fra april her, termin 28. April så det kan vel for bli en mai-baby:)

Min ligger i seteleie og har gjort det hele tiden. JM mener det er liten sjans for at hun snur seg selv. Skal inn på kontroll i uke 37, og det ble nevnt ytre vending. Så det blir spennende å se!! [emoji16]

11. Snorkfrøkna_90 Elsker forumet Mailykke 2018 Himmelbarn ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Aner ikke. Føles ut som om han beveger seg rundt om kring. Håper han legger seg riktig snart.

12. Spiren2018 Glad i forumet Mailykke 2018

Her har vi også ligget i sete hele veien tiden [emoji4] jeg må også inn om ikke barnet snur seg til uke 37. På sykehuset jeg skal føde får jeg velge ks eller setefødsel, og om jeg vil ha vendingsforsøk. Jeg er veldig usikker. «Google og forumsmafiaen» har litt ymse erfaringer med både setefødsel og risiko knyttet til ytre vending. Jeg skal hvertfall inn og få god informasjon før jeg bestemmer meg. Håper selvsagt barnet snur seg av seg selv, men begynner å spøke litt for det kanskje. Tenker en del på det. Synes alle alternativer er «dårlige» alternativer. Vil føde vaginalt med hodeleie [emoji5]

13. Spiren2018 Glad i forumet Mailykke 2018

Det er ikke bestemt ennå, men sykehuset tilbyr det, og så er det opp til meg om jeg vil prøve vending, gjennomføre setefødsel (hvis målene tillater det) eller om jeg vil ha ks. De presser ingen til en setefødsel fikk jeg beskjed om da jeg var i samtale med legen på føden. Håper babyen snur seg av seg selv. Leser litt ymse rundt ytre vending. Det er noe risiko knyttet til det, og operasjon skal stå klar ved behov for akutt ks. Tenker jo mitt når jeg leser om det, samtidig som jeg vil ha barnet i hodeleie.

14. Juliete Forumet er livet Mailykke 2018

Fortsatt seteleie her etter vekst kontroll på sykehuset igår... Jeg er sikker på at han ikke snur seg.
    Men hva er oddsen for TO setefødsler av tre svangerskap:banghead:
    Sykehuset her tilbyr ikke vending lenger..

15. Glapia18 Betatt av forumet

Samme her

16. cille83 Elsker forumet Mailykke 2018

Hodet ligger langt ned, nesten festa sa jm på forrige kontroll

17. villter Forelsket i forumet Mailykke 2018

Hodet ned [emoji4]

18. Hoppetihopp Elsker forumet Mailykke 2018

Hodet ned, men ikke festet. Har ligget sånn en liten stund nå, så satser på hun holder seg der... men alt kan skje. [emoji85]

19. Prestekragen92 Glad i forumet Novemberlykke 2015 *Aprilbaby 2018*

Har hatt hodet ned på de to siste kontrollene, og tror hun enda ligger slik:)
    Kjenner i hvertfall det jeg tror er bena ganske så ofte oppe i ribbeina:rolleyes:

20. Bjellepreg Elsker forumet Mailykke 2018 Snøkrystallene2021❄️

Hun ligger i hodeleie her, men er ikke festet. Ligger med ryggen mot venstre, og med hender og armer på høyre side av magen min. Jordmor sa at det var en veldig god stilling for fødsel, for da får visst babyen en optimal vridning nedover. Det var jo godt å høre. Men siden hodet ikke er festet, så kan jo ting skje fortsatt [emoji1326]‍♀️

Del denne siden