Leie

Hodeleie tror jeg. Ikke festet. Men får spørre jm på kontroll neste uke om jeg har rett[emoji5]️
 
Tror han ligger i hodeleie. Gjorde iallefall det på sist kontroll. Men har ikke festet seg, men er vel ikke sikkert han gjør det når jeg er andregangs :happy:
 
Min ligger fremdeles i sete. Jobber mye, men snur seg ikke. Min søster hadde setefødsel i november, så vi er spent på om det blir det for meg også! Hun hadde hvertfall en veldig god opplevelse!
 
Hun har lagt i hodeleie på alle kontroller etter oul. Men vært litt usikker de siste dagene då hun har romstert mye.
Men stresser ikke då jeg skal ha planlagt ks. [emoji4]
 
Hodeleie, ligge i hodeleie hele tiden :) mest spent på om hun kommer ut som supermann, kjennes ut som hun ofte har hendene nedenfor hodet :p
 
Hodeleie, har ligget i tverrleie for det meste frem til for et par uker siden.
 
Sniker fra april her, termin 28. April så det kan vel for bli en mai-baby:)

Min ligger i seteleie og har gjort det hele tiden. JM mener det er liten sjans for at hun snur seg selv. Skal inn på kontroll i uke 37, og det ble nevnt ytre vending. Så det blir spennende å se!! [emoji16]
 
Aner ikke. Føles ut som om han beveger seg rundt om kring. Håper han legger seg riktig snart.
 
Sniker fra april her, termin 28. April så det kan vel for bli en mai-baby:)

Min ligger i seteleie og har gjort det hele tiden. JM mener det er liten sjans for at hun snur seg selv. Skal inn på kontroll i uke 37, og det ble nevnt ytre vending. Så det blir spennende å se!! [emoji16]

Her har vi også ligget i sete hele veien tiden [emoji4] jeg må også inn om ikke barnet snur seg til uke 37. På sykehuset jeg skal føde får jeg velge ks eller setefødsel, og om jeg vil ha vendingsforsøk. Jeg er veldig usikker. «Google og forumsmafiaen» har litt ymse erfaringer med både setefødsel og risiko knyttet til ytre vending. Jeg skal hvertfall inn og få god informasjon før jeg bestemmer meg. Håper selvsagt barnet snur seg av seg selv, men begynner å spøke litt for det kanskje. Tenker en del på det. Synes alle alternativer er «dårlige» alternativer. Vil føde vaginalt med hodeleie [emoji5]
 
Skal det forsøkes snuing/vending eller hva det heter. ? :)

Det er ikke bestemt ennå, men sykehuset tilbyr det, og så er det opp til meg om jeg vil prøve vending, gjennomføre setefødsel (hvis målene tillater det) eller om jeg vil ha ks. De presser ingen til en setefødsel fikk jeg beskjed om da jeg var i samtale med legen på føden. Håper babyen snur seg av seg selv. Leser litt ymse rundt ytre vending. Det er noe risiko knyttet til det, og operasjon skal stå klar ved behov for akutt ks. Tenker jo mitt når jeg leser om det, samtidig som jeg vil ha barnet i hodeleie.
 
Fortsatt seteleie her etter vekst kontroll på sykehuset igår... Jeg er sikker på at han ikke snur seg.
Men hva er oddsen for TO setefødsler av tre svangerskap:banghead:
Sykehuset her tilbyr ikke vending lenger..
 
Hodet ligger langt ned, nesten festa sa jm på forrige kontroll
 
Hodet ned [emoji4]
 
Hodet ned, men ikke festet. Har ligget sånn en liten stund nå, så satser på hun holder seg der... men alt kan skje. [emoji85]
 
Har hatt hodet ned på de to siste kontrollene, og tror hun enda ligger slik:)
Kjenner i hvertfall det jeg tror er bena ganske så ofte oppe i ribbeina:rolleyes:
 
Hun ligger i hodeleie her, men er ikke festet. Ligger med ryggen mot venstre, og med hender og armer på høyre side av magen min. Jordmor sa at det var en veldig god stilling for fødsel, for da får visst babyen en optimal vridning nedover. Det var jo godt å høre. Men siden hodet ikke er festet, så kan jo ting skje fortsatt [emoji1326]‍♀️
 
Back
Topp