Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, sånn har jeg det også. Kan kjenne dult på høyre og venstre side samtidig[emoji1] Venter du gutt?
Forrige svangerskap lå min i sete ganske lenge, fikk hele tiden beskjed om at han kunne snu seg når som helst og det gjorde han til slutt. Tror det var i ca uke 37, og det var i hvert fall ikke snakk om vending før det.Her tester vi alle mulige stillinger, akkurat som storebror [emoji28] for 2 uker siden var det seteleie, 2 uker før det var det tverrleie. Når begynner de med vending? Jeg skal til jordmor 35+5[emoji848] er 35+1 i dag og det kjennes ut som tverrleie nå
Her tester vi alle mulige stillinger, akkurat som storebror [emoji28] for 2 uker siden var det seteleie, 2 uker før det var det tverrleie. Når begynner de med vending? Jeg skal til jordmor 35+5[emoji848] er 35+1 i dag og det kjennes ut som tverrleie nå
Jordmor har sagt at hun henviser for vurdering i uke 36 hvis det fortsatt er seteleie/tverrleie da. Og da er det snakk om ultralyd mtp størrelse, og vurdering mtp vending/planlagt setefødsel/planlagt keisersnitt. Etter hva jeg har lest er det størst sjanse for vellykket (og «varig») vending hvis det gjøres før uke 37.