Leie

Her ligger minien med hode ned men ikke festet [emoji4]
 
Hodet ned og har lagt sånn ei stund. Ikke festet enda, er i uke 31+3. Fødte nr to i sete (gikk strålende) og ønsker meg en vanlig fødsel denne siste gangen[emoji38]
 
Ved kontroll i uke 28 lå han med hodet ned. Men har kjent siden at han har snudd seg litt rundt både den ene og den andre retningen. Er bare 31+1 og han har derfor nok tid til å feste hodet.
 
Hodeleie her [emoji4] men er bare 29+6, så han har fortsatt god tid til å snurre rundt mange ganger enda [emoji28]
 
Er det noen flere som merker spark og dytt heeeelt på siden av magen (typ under armen)? Min lille er jo mye "all over the place", men de siste dagene har han trivdes veldig langt til venstre i magen. Lurer på om han legger seg i tverrleie?
 
Min har liggi i hodeleie i hvertfall 4 uker nå, 32+3 idag[emoji4]
 
Min lå med hodet ned på ul i går, men han har fremdeles god plass å boltre seg på. Synes han ligger annerledes i dag igjen[emoji28]
 
Her har lillegutt ligget med hodet ned stort sett hele svangerskapet, akkurat som søskna. Festa er det ikke, men er 30+2 så alt kan skje:p ei venninne av meg fikk satt opp keisersnitt grunnet seteleie og stor unge. Da de utførte keisersnittet 1 uke før termin lå jenta med hode ned :rolleyes:
 
Her ligger ho med rompa ned. Er 32+2 i dag og håper ho snur seg snart[emoji85]
 
Jordmor klarte ikke å kjenne om mandag, men han satt i seteleie på sist ul. Tror kanskje han har snudd seg, men er usikker
 
min lille har ligget likt så lenge jeg vet om, rumpa ned, og nesa mot ryggen min.. håper jeg slipper setefødsel da, men ingen som sier noe annet enn at det er god tid igjen enda,mye kan skje.. ikke vet jeg, alt er nytt, førstemann dette :p
 
Legen mente han ligger i hodeleie og mest sannsynlig blir liggende slik frem til fødsel. Krysser fingrene for det! :)
 
Frøkna ligger i seteleie med ryggen mot venstre, har gjort det hele veien, og foreløpig viser hun ingen åpenbar interesse for å snu seg :nailbiting: Sparket på samme plassen hele veien, og jeg kjenner godt hvor hun har hodet og ryggen. Uke 32+2 i dag. Alltids lov å håpe på at frøkna skal komme på bedre tanker, men på kontroll i går virket ikke jordmor veldig optimistisk selv om det enda er 4 uker til det er aktuelt med henvisning for å ta mål av henne for vurdering mtp setefødsel.
 
Første gangen denne uken han ligger med hode ned på UL. Lå lenge i tverrleie, så i sete [emoji28]
Hatt en del UL pga risikosvangerskap.
 
Tror han ligger med hodet ned, kontroll på mandag og er litt spent. Er 35+1. Forrige gang lå babyen i sete ganske lenge men snudde seg heldigvis før fødsel. Men det ble en del bekymringer fra min side for setefødsel..
 
Er det noen flere som merker spark og dytt heeeelt på siden av magen (typ under armen)? Min lille er jo mye "all over the place", men de siste dagene har han trivdes veldig langt til venstre i magen. Lurer på om han legger seg i tverrleie?
Ja, sånn har jeg det også. Kan kjenne dult på høyre og venstre side samtidig[emoji1] Venter du gutt?
 
Var hos jordmor i dag for kontroll. Fosteret lå da med hodet ned, men ikke festet. Er 34+1.
 
Back
Topp