Lei av å vente...

Me to!! Begynner å lure på om det er fostervannet som lekker eller om det er utflod... Føler det drypper litt hele tiden og MÅ ha bind for å ikke bli dassvåt nede. Noen som vet?


Sent from my iPhone using BV Forum

Ikke godt å vite... men kanskje du skulle ringt føden? :) kan jo være lekkasje.


Sent from my iPhone
 
De sa jeg skulle vente litt å se om det rant mer og at jeg kunne komme å sjekke :) så tror kanskje jeg gjør d :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
De sa jeg skulle vente litt å se om det rant mer og at jeg kunne komme å sjekke :) så tror kanskje jeg gjør d :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Bra :)


Sent from my iPhone
 
Jeg er også lei, men samtidig føler jeg veldig med de som har lagt på seg 15-20 kg! Da vet jeg at jeg hadde dødd :p

Er lei av å ikke kunne bevege meg som jeg vil og at han ligger med beina på ribbeina mine hele tiden.. men samtidig er det heelt greit å vente også :) jeg skulle klart en mnd til om jeg går til igangsettelsesdato! Er 37+3 i dag :D


venter prins i august <3
 
Var på kontroll på sykehus og magisk nok var det vannet som hadde gått og ikke utflod, så hvis hun ikke kommer i natt setter de meg i gang i morgen!!!


Sent from my iPhone using BV Forum

Bra du sjekka det :D spennende!!! Lykke til, heldiggrisen


Sent from my iPhone
 
Var på kontroll på sykehus og magisk nok var det vannet som hadde gått og ikke utflod, så hvis hun ikke kommer i natt setter de meg i gang i morgen!!!


Sent from my iPhone using BV Forum
Lykke til!!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg er også lei, men samtidig føler jeg veldig med de som har lagt på seg 15-20 kg! Da vet jeg at jeg hadde dødd :p

Jeg har klart å gått opp så mye :/ Men lever fortsatt :p
Men det kjennes, gleder meg til å få gjort noe med det :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Kommer vel an på hvor mye en veide før også da. Jeg har ganske mye å gå på fra før av og har lagt på meg 7kg og det er flott det. Verre hvis en tynn tror jeg, da bør en vel legge på seg litt :) spis Sundt så er det nok alt bra!! :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg var aktiv før sv, men har ikke klart å holdt på den biten gjennom hele :)
En periode med lite energi gjorde at jeg brukte alt på jobb, som er tung og krevende :)
Men turer med hunden har jo vært der gjennom hele, men har ikke sett så mye fjelltopper etter noen mnd uti sv :p

Og spise sunt.. joda :p Kunne vel vært bedre :p mye bedre og sikkert :p
Men så tror jeg ikke at det skal bli et problem etterpå, er jo bare jeg som kan gjøre noe med det å komme i form igjen :) Så er det bare finne fram vilje å stahet å begynne sikkert :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg har gått opp 15 kilo. Det merkes på kroppen, uten tvil...
Jeg var ganske tynn før graviditeten, så jeg er liksom ikke sååå stor nå. Men merker at kroppen ikke er vant til å bære så tungt altså :/


Sent from my iPhone
 
15 kg er jo normalen så det er ikke ille i det hele tatt! Barnet + morkake osv veier jo rundt 12 kg, så da er det jo bare 3 av de som evt er ekstra ammereserve :) jeg trengte mine sist gang! Gikk faktisk opp 23 kg men alt rant rett av meg ila 6 mnd..
 
15 kg er jo det du skal gå opp.. 12-16 kg er gjennomsnittlig d du skal gå opp, og så er d avhengig hva du veide før du ble gravid. De med høy bmi kan gå opp mindre, de med lav bmi kan gå opp mer..


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ja, det er vel helt normalt :) det gjør meg ingenting heller. Men de kom ganske kjapt, så det gikk fort utover bein og rygg ;)
Men som mora mi sier: "du trenger disse ekstra kiloene når du skal amme, bysse og bære"


Sent from my iPhone
 
Kom kjapt meg meg også :)
Men har ikke hatt noe kvalme eller oppkast heller, bare veldig god matlyst i de mnd flesteparten spyr :p

Men 20kg har jeg klart å gått opp og nå er det noe vann i kroppen i tillegg..
Vi får ta det som det kommer etter fødselen :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg tenker at så lenge det jeg spiser stort sett er nyttig mat, og ikke masse godteri og potetgull hver dag osv, så gjør det ingenting hva jeg går opp :) legen min sa også det, bare pass på at det du spiser er nyttig så har det ingenting å si! skal jo ikke sulte seg når man er gravid og jeg har vært ekstremt sulten! Men spiser for det meste ren, hjemmelaget, sunn og god mat, drikker ikke brus og unner meg noe godt i blant.
 
Men jeg vet det kan være veldig tungt! Ikke vant med den ekstra vekten på Fotsålene så de er ganske slitne :p
 
Jeg har tillat meg selv å spise så utrolig mye dritt. Kunna sikkert spart 5kg minst på å være streng med meg selv.. :p

Nå siste uken har jeg liksom hatt tankegangen at jeg er jo gravid, så da har jeg lov :p blir kvalm av å tenke på hvor mye jeg faktisk presser i meg


Sent from my iPhone
 
Jeg har tillat meg selv å spise så utrolig mye dritt. Kunna sikkert spart 5kg minst på å være streng med meg selv.. :p

Nå siste uken har jeg liksom hatt tankegangen at jeg er jo gravid, så da har jeg lov :p blir kvalm av å tenke på hvor mye jeg faktisk presser i meg


Sent from my iPhone
Hehe :) Leve, ikke bare overleve! Lov å kose seg også. Blir uansett noen kg ekstra når man nesten ikke beveger seg Pga bekken osv. Heldigvis er bekkenplagene mine over nå som han har sunket langt ned og festet seg :-D utrolig deilig! Så den siste uken har jeg faktisk gått ned litt i vekt, men tror ikke det er farlig. Er man ung og har et godt utgangspunkt tror jeg kg vil av hos de fleste :)
 
Hehe :) Leve, ikke bare overleve! Lov å kose seg også. Blir uansett noen kg ekstra når man nesten ikke beveger seg Pga bekken osv. Heldigvis er bekkenplagene mine over nå som han har sunket langt ned og festet seg :-D utrolig deilig! Så den siste uken har jeg faktisk gått ned litt i vekt, men tror ikke det er farlig. Er man ung og har et godt utgangspunkt tror jeg kg vil av hos de fleste :)

Satser på det :)
Har planer om en sunn livsstil uansett, så jeg får vel bare fortsette å kooose meg nå den siste uka (forhåpentligvis dagene..) som høygravid :D


Sent from my iPhone
 
Back
Topp