Lei av å vente...

Bkno0477172

Andre møte med forumet
Javel, noen andre som er like utålmodige som meg? Jeg har to fra før som kom i uke 36 og uke 37 og kjenner at jeg er såååå klar for at det lille nurket kan versågod få lov å komme i natt! Prøver ut litt forskjellige kjerringråd, men ser ut til at denne jenta vil være inni frem til termin. Begynner å bli dårlig i formen og frykter svangerskapsforgiftning (IGJEN) så har vært på besøk på sykehuset maaaange ganger i det siste! Hadde bare vært så utrolig kjekt og fått jenta mens jeg fremdeles er oppegående! :)
Fælt så mye klaging på meg her, men men! og ja jeg vet de kommer når de er klar. Jeg måtte bare få ut mine ønsker om at klar var nå :p
 
Skjønner deg godt!
Jeg er drittlei hele greia. Har fått sv.forgiftning jeg også, så nå synes jeg de siste ukene er no herk :p
Vil bare ha jenta mi utenfor magen. Er førstegangs, så hu kommer sikkert ikke noe før termin, selv om jeg håper...
 
Godt å høre. Alle rundt meg sier, åh det er ikke så lenge igjen. Men jeg føler det føles ut som en evighet! Sist ble jeg innlagt med SF og etter to uker ble jeg akutt dårlig og han måtte tas med hastekeisersnitt, ikke gøy opplevelse og jeg var så dårlig at det tok nesten et døgn før jeg fikk se han.
Frykter reprise nå og derfor vil jeg heller hun skal komme nå. UL viste hun var 2400g for tre uker siden så ikke såååå liten :) har du høyt blodtrykk og? Mitt er i grenseland men var innlagt to dager sist uke for kontroll.
 
2400g for 3 uker siden er nok ganske innafor det :) Da begynner hu nok å nærme seg 3000g!
Jeg var på UL på tirsdag (uke 38+3) og da veide min 3200g.
Hadde 164/96 i BT på mandag, og omtrent akkurat det samme på tirsdag pluss protein i urin, så ble konstatert begynnende sv.forgiftning.
 
Ok, og du ble ikke innlagt? Jeg ble innlagt sist på 160/100 og 1+ på urin. Så holdt det seg slik i to uker frem til jeg i løpet av en time gikk opp til 240/160 og fikk smerter under ribbeina. Gutten var ute på en halvtime og var 1800g. Hadde de hatt sen ultralyd ville de nok sett vekstproblemene men men... Mitt ligger på ca 140/90 nå, men da er jeg flink og er rolig. De sier at eneste som hjelper er RO frem til fødsel. :) så du får Lene deg tilbake da


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nei, legen sa at jeg kom til å ha det bedre hjemme. Hvis undertrykket blir over 100, så setter de meg igang. Skal på kontroll igjen på mandag.

Oi, det var jammen meg brå stigning i BT, men bra at det gikk bra med deg!
Får være litt obs på symptomer, så går det nok greit :)
Prøver å slappe av så godt jeg kan, men det er såå kjedelig ;)
 
Det høres bra ut! Du merker på kroppen om det blir verre og Evt kjøpe deg egen måler ( det har jeg) for å følge med. Det er greit når du er så langt på vei for da gjør det inne noe å sette i gang.
Jeg er litt mindre og må derfor vente og håpe hun kommer av seg selv eller av kjerringråd fremfor at det forverres!! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja, det går an :)
Nå er hun stor og sterk, så det gjør ingenting :D
 
Det er bra å høre! Nå har jeg vaska huset i dag!!vinduer og gulv og alt som er. Håpte kanskje på at det skulle sette igang noe!! ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja, er vel et populært kjerringråd det! Her har mannen vasket huset, men tror ikke det hjelper på fødselen min, men hadde vært lettvint da ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Haha ;) prøvde å forklare mannen hvor gira jeg er på å bli ferdig. Sa hvis jeg kunne betalt 20 000 for å få henne ut nå hadde jeg løpt til minibanken, men det er jo ikke slik det virker :p så da er det kjerringråd som er det eneste som kan kanskje hjelpe...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hehe. Det er kanskje like greit. Hadde fort blitt dyrt!
Ja, en får bare kjøre på med kjerringråd :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jepp!! Vaska hus i går, hjalp ikke så da skal jeg slappe av i dag og se om det hjelper... :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
VIl bare si at du ikke er alene. Storesøster var ute 38+6, dvs. i morgen....så nå kjenner jeg at utålmodigheten bygger seg sykt opp. VET at jeg kommer til å bli superskuffa og smådeppa når jeg står opp i morgen og babyen fremdeles er inni magen....selv om det er 12 dager til termin....men jeg klarer ikke å innstille hodet mitt til å tenke "termin".

Er dødslei svangerskapet, føler meg helt gåen, hater varmen og ALT er tungt. En elefant i bikini....det er slik jeg føler meg de siste dagene, for bikini er det eneste jeg klarer å ha på meg i huset :/
 
Ja forstår deg godt. Og så er det så
Fælt når småriene kommer og jeg bare håper og håper og så slutter de!! Har lyst å gå bort til naboen og hoppe på trampolinen!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nå er jeg så lei!
Pga varmen klarer jeg rett og slett ikke gå ut, det er helt uutholdelig i sola, holdt på å begynne å grine i går når det endelig kom litt vind og skyer! Samtidig er det utrolig surt for jeg ELSKER sånn her vær, og hvor ofte har vi det i Norge? Aldri! Ikke 35 grader, og 25 i vannet! Den ene gangen det blir sånn måtte liksom være når jeg er høygravid, så typisk. Synes faktisk det er skikkelig urettferdig :p Blir nesten deprimert her jeg sitter i senga, sutter isbiter foran vifta. Og tenker at jeg burde jo også vært og rørt litt på meg, både for helsa men også for å få tyngdekraftens hjelp, men jeg klarer ikke i varmen, det går bare ikke. Og når man ikke kan finne på noe, så går tiden så saaaakte og jeg bare sitter og kjenner etter og håper at det skal starte snart, så vet jeg jo at jeg sikkert går til termin og kanskje lenger uansett!
 
Helt enig!! Jeg har vært inne hele dagen. Har aircondition så vi har 22 grader inne. Det er en stor smule bedre enn ute... Håper babyen eller kulden kommer nå til uka!!! :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
I dag kjenner jeg at jeg er EKSTRA lei!!!


Sent from my iPhone
 
Me to!! Begynner å lure på om det er fostervannet som lekker eller om det er utflod... Føler det drypper litt hele tiden og MÅ ha bind for å ikke bli dassvåt nede. Noen som vet?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
LEI!!!! Vet ikke om varmen gjør det enda verre! Kan ikke forstå at jeg skal holde ut den siste tiden! Han kan bare komme..... Det er jo bare irriterende å håpe, om jeg kunne skrudd av håpet.... Hvordan holde ut? Tips tas i mot med glede! Tror jeg gjør det vondt være for meg selv av å gå å tenke på det. Finner på alt mulig rart for å få tiden til å gå! Phiuuu nå var den klagingen endelig skrevet! Drar på stranda og bader, da er den tiden unnagjort. Koz dere alle sammen:-D
 
Back
Topp