Lei av å vente...

Jeg er ikke blandt de yngste her inne, men har likevel troa på å få av kg like greit som sist. Har vel mye med livsstil før graviditet, treningsvaner, matvaner og ikke minst gener (!) å gjøre. Sist gikk jeg opp ca 14 kg, var slank og trent i utgangspunktet, og et halvt år etter fødsel var jeg 4 kg under startvekta. Farvel muskler :( Nå ligger jeg på ca 16-17 i pluss, men det er da helt normalt det, og ikke noe å syns synd på, hvertfall. Noen liter mer vann enn sist nå i varmen. Spiser sikkert mer shit enn jeg burde, men har ikke troa på at det ville gjort den store forskjellen å bare levd på knekkebrød og vann heller. Fysisk er det ikke spesielt tungt (foruten varmen), men jeg er heldig som ikke har hatt fnugg av bekkenløsning, og det er heller ikke noe stort problem å bære med seg en hylende, trassen treåring når situasjonen krever det ;)
 
Sist hadde ikke livsstil noe å si for meg i alle fall, var absolutt ikke sunn, så det er nok gener osv også ja. Mange ting som spiller inn :) Tror også man legger på seg det man skal nesten uansett jeg, for kostholdet mitt nå kan ikke sammenlignes med før, men likevel veier jeg nå ca like mye som jeg gjorde med førstemann, enda med han spiste jeg nesten bare pasta, is og potetgull:p og hadde aldri trent. Og alt gikk rett av. Mens nå spiser jeg ordentlig mat, men unner meg en is og litt potetgull i ny og ne også, da.

Er også ca 15-17 kg pluss nå, husker ikke helt hva startvekt var.

Jeg er ikke blandt de yngste her inne, men har likevel troa på å få av kg like greit som sist. Har vel mye med livsstil før graviditet, treningsvaner, matvaner og ikke minst gener (!) å gjøre. Sist gikk jeg opp ca 14 kg, var slank og trent i utgangspunktet, og et halvt år etter fødsel var jeg 4 kg under startvekta. Farvel muskler :( Nå ligger jeg på ca 16-17 i pluss, men det er da helt normalt det, og ikke noe å syns synd på, hvertfall. Noen liter mer vann enn sist nå i varmen. Spiser sikkert mer shit enn jeg burde, men har ikke troa på at det ville gjort den store forskjellen å bare levd på knekkebrød og vann heller. Fysisk er det ikke spesielt tungt (foruten varmen), men jeg er heldig som ikke har hatt fnugg av bekkenløsning, og det er heller ikke noe stort problem å bære med seg en hylende, trassen treåring når situasjonen krever det ;)
 
Nå er jeg offisielt en dag på overtid, så ja - er lei :p
 
Jeg er ikke blandt de yngste her inne, men har likevel troa på å få av kg like greit som sist. Har vel mye med livsstil før graviditet, treningsvaner, matvaner og ikke minst gener (!) å gjøre. Sist gikk jeg opp ca 14 kg, var slank og trent i utgangspunktet, og et halvt år etter fødsel var jeg 4 kg under startvekta. Farvel muskler :( Nå ligger jeg på ca 16-17 i pluss, men det er da helt normalt det, og ikke noe å syns synd på, hvertfall. Noen liter mer vann enn sist nå i varmen. Spiser sikkert mer shit enn jeg burde, men har ikke troa på at det ville gjort den store forskjellen å bare levd på knekkebrød og vann heller. Fysisk er det ikke spesielt tungt (foruten varmen), men jeg er heldig som ikke har hatt fnugg av bekkenløsning, og det er heller ikke noe stort problem å bære med seg en hylende, trassen treåring når situasjonen krever det ;)


Veier nesten hundre kilo nå jeg - og jeg har normalvekt på 68-69 kg, så har lagt på meg omkring TRETTI kilo i løet av svangerskapet. Heldigvis blir det ikke mer enn det og jeg ser fremdeles ikke bælfeit ut. Er 1,75 høy så det er jo litt plass til å fordele kiloene på. Er ikke bekymret. Mora mi la også på seg litt over 30 kg begge gangene og hun blei slank meget raskt igjen. Det samme gjaldt tanta mi, kusina mi og forsåvidt mormor, selv om hun ikke la på seg like mye grunnet en hardere livsstil ;)
 
Veldig lei jeg også, men nå er jeg også 1 dag over terminen. Vet jo at det er helt normalt, men denne ventingen på noe jeg ikke aner når vil skje gjør meg sprø...
 
tok meg selv i å felle noen tårer isted, SÅ frustrert er jeg... da er det gale!! haha.. 5 dager over nå. og jeg har ikke ord for hvor forferdelig dette er!!!!!!!!!!!!!! :mad:
 
Rimelig lei, kjenner også at en tåre bak auelokke ikke e langt unna.
Va på kontroll på torsdag pga intens kløe, tøk prøver, ikke fått noe klart svar tilbake ennå. Men antar de ville ringt om d var ille.

Våknet i morges med hevelse i figre,føttern og ansikt som ikke ligner noe. Vekta viser 3 kg mer siden fredag, må være vann alt sammen. Verker i leddene og klarer ikke bøye pølsefingrene, nummen i den ene håndeb. Klarte ikke å åpne saftflaska eller smøre mat til kørven.
:-/
 
Er 3 dager over i dag og hele denne dagen har vært slitsom, fordi jeg har vært irritert og frustrert over hvor utålmodig jeg plutselig har blitt. Kjenner tårene presse på av ren frustrasjon, nå vil jeg bare ha han ut :(
 
Er blitt så lei pga at alt er så tungt, vannet i kroppen gjør vondt, bekkenet gjør vondt nå, vertfall på natt... Og natta er ikke god lenger... ingen gode sovestillinger og alt presser på og stivner iløpet av nattet og vannet samler seg opp !
Er så leei og det skal bli så himmelsk godt å være ferdig !! :/

Dagens syting ! ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp