Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snuppa her i huset er stuuuptrøtt i 20-21 tiden! Vi bytter på å stelle og legge ho annenhver natt så ho ikke skal bli avhengig av at jeg legger hoNår legger de små seg? Hvem legger den lille?
Vi har begynt å legge han rundt 20-21, også bruker vi en babycall. Hittil er det jeg som har lagt han, men tenker kanskje far kunne få prøvd seg snart![]()
Samme her...Legger seg sammen md meg. Burde vel få rutine meeeeen
Gutten ( på 3 ) her også sovner fortere når pappaen legger han .. skjønner ikke detSnuppa her i huset er stuuuptrøtt i 20-21 tiden! Vi bytter på å stelle og legge ho annenhver natt så ho ikke skal bli avhengig av at jeg legger ho![]()
Mannen min synes det er veldig koselig, og ho sovner faktisk fortere de kveldene han legger ho!
Hørt noen si at de kan bli urolige av melkelukta! At de vil spise og kose liksom, og mennene lukter jo ikke melkGutten ( på 3 ) her også sovner fortere når pappaen legger han .. skjønner ikke deter det noe i det kanskje? har hørt flere venninde sier barna deres sovner fortere når pappaen legger de
![]()
Så koselig det hørtes ut! Vi har ikke fått inn noe stellerutiner her, men tenker jeg vil prøve å få det inn så fort som mulig. Det virker jo så koselig!Begynne på kveldstellet i 20.30 tio, bruke litt god tid på badet då. Han får ligga uten bleia å sprella med beino mens eg dusje, so tar eg han med meg i dusjen. ( Bade han sikkligt i stamp kvar 3/4 dag). Ligge å synge, smørre på krem/olja, massere.. So mat. Legge han i sengo i 21.30-22.00 tio, spørs kor lang tid ammingo tarEg elle samboaren legge han, synge ein song å to, so e da natt!
Pleie stort sett å gå veldi bra, e jo ein kveld i ny å ne at han jedna e øvetrøtt.. Men me prøve å vèr bevisste på at når me føsta har lagt han ner i sengo si, so tar me han ikkje opp igjen![]()
Litt sånn som her, det virker som at han blir så usikker når babyen gråter, og da blir jo jeg stressa og da blir alt verre! Får håpe jeg klarer å roe meg ned litt, også kan vi kanskje legge han samme noen netter sånn at far også får sett hvordan jeg gjør detHar fulgt hans rytme hele veien, og for noen uker siden begynte han å ta kveld i 19-20 tiden og har fortsatt med det. Stort sett jeg som legger ettersom han har hatt en del gråtekvelder i det siste, og mannen er litt tiltaksløs når det gjelder gråt (og mamman klarer ikke høre på gråten så lenge uten å gjøre noe)
12 uker i morgen![]()