Legetimer og kontroller

Bestilte ny UL nå, for klarer ikke vente helt til 12+4 for å se at alt er som det skal. Så nå blir det en UL når jeg er 10+6. Jeg håper det kan roe nervene litt, for da er jeg jo forhåpentligvis kommet såpass langt at de kan fortelle meg endel. Håper jeg :bag: Hadde UL 8+4, så 10+6 og TOUL 12+4. Føler meg klin gæren, men sånn er det bare:wacky:
Tenker det ikke er klin gæren i det hele tatt jeg. Høres helt normalt ut i min verden :laughing002 :jimlad:

2 dager til enda en UL, så vanvittig spent. Og ganske engstelig for at alt ikke er som det skal. Denne blir tatt når jeg er 9+1, og får den offentlig pga historikken min :Heartred Takknemlig for det!

Ble henvist på onsdag forrige uke, og har enda ikke fått innkalling :think005 står at de har vurdert henvisningen
Står det på helsenorge? Ble henvist av privat gynekolog men trodde fastlegen eller jordmor måtte gjøre det så usikker på om de godtar..

Da fikk jeg innkalling til tildlig ultralyd 21.8. Da er jeg 13+0, så der passer egentlig veldig bra :)

Uff det er jo sååå lenge til jeg er 12 eller 13 uker.. håper jordmora har UL. Hvor mange av dere har tatt UL på kontroll hos jordmor?
Og kan jeg bestille time hos jordmor selv om jeg skal ha første svangerskapskontroll hos fastlegen 19.aug? Fastlegen har hvertfall ikke UL.

Uff det er jo sååå lenge til jeg er 12 eller 13 uker.. håper jordmora har UL. Hvor mange av dere har tatt UL på kontroll hos jordmor?
Og kan jeg bestille time hos jordmor selv om jeg skal ha første svangerskapskontroll hos fastlegen 19.aug? Fastlegen har hvertfall ikke UL.
Jeg har ikke vært hos jordmor, men fikk UL hos fastlege. Hun var ingen ekspert, men for meg var det nok å se at det var et bankende hjerte der før tidlig ultralyd. Kanskje fastlegen din også har den muligheten?

Jeg har ikke vært hos jordmor, men fikk UL hos fastlege. Hun var ingen ekspert, men for meg var det nok å se at det var et bankende hjerte der før tidlig ultralyd. Kanskje fastlegen din også har den muligheten?
Fastlegen min er helt nyutdannet, så ville blitt veldig overrasket over det.. dessuten må man vel ha innvendig UL så tidlig. Det blir 9+4 når jeg er der!

Back
Topp