Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Egentlig synes jeg sekretæren kunne sendt ham en postit lapp hvor det stod, "DU TAR FEIL".Snakket med sekretæren. Legen hadde skrevet i henvisningen at han henviste meg til ultralyd i uke 18…. Sekretæren anbefalte meg å ringe til fødeavdelingen for å forklare situasjonen. Så jeg ringte de, men hun sa det var lite de kunne gjøre før de hadde vurdert henvisningen, men at jeg mest sannsynlig kom til å bli innkalt til ultralyd i uke 13. Så jeg får bare vente å se hva som skjer. Jeg er hvertfall ikke særlig imponert over fastelegen minhar stått på første plass på ventelisten til en ny fastelege i flere måneder, men har enda ikke fått ny.

har stått på første plass på ventelisten til en ny fastelege i flere måneder, men har enda ikke fått ny.

Men da bør det hvertfall gå fint å få henvisning uten å ha time? Blir jo sannsynligvis for sent å bli henvist når du er hos jm.
2 mnd ventetid for 20 min lsm. Jm har masse tid (når det ikke er sommer, lol) og vi kan prate i en time, så jeg skal gå til hun jeg likte godt sist
Bare til fastlegen for blodprøver (og sist fikk jeg også timer hos jm rundt samme tid alle de gangene).
Da ringer jeg inn!