Legetime idag..

En tråd i 'Februar 2016' startet av MammaAnette, 16 Jul 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Nelly84 Glad i forumet

Så trist. Du har nok mest sannsynlig hatt en MA, så har det tatt noen uker før du begynte å blø. Huff.. Men du var vel relativt forberedt på dette?

Om du blør nå så har dere jo ny sjans igjen om bare et par uker. Ønsker deg en fin sommer, ta deg et glass vin, spis deilig spekemat, dra på shopping og nyt tilværelsen så godt du kan. Så håper jeg spiren sitter neste gang. Har mistet flere ganger selv, så jeg vet hvordan det føles. Nå må du bare gjøre alt du har lyst til og det som gjør deg glad ❤️

2. Lillerose Forumet er livet ❤ Juliskattene 2018 ❤ Februarlykke 2016

Så utrolig leit, tenker på deg og sender deg en stor klem <3

3. Anki89 Elsker forumet Oktobermirakler 2013

Så trist å lese :(! Om det kan være noe trøst så hadde jeg sa i mai. Skulle tilhørt januarforumet, men ble gravid med en gang etterpå og her er jeg :) Skjønner du går gjennom en tung tid nå, og det er vanskelig å se positivt på noe som helst..

Hvis det er mensen du har fått nå, siden du hadde en blødning tidligere og allerede har fått negativ graviditetstest, så er det ikke lenge til dere kan prøve igjen. Selvom tankene dine sikkert ikke er der i det hele tatt :( God bedring!

4. Gullnr5 Glad i forumet

Klemme på ♡

5. Oleandra87 Glad i forumet

6. Mamsemoms Forumet er livet Februarlykke 2016

Sender mange tanker! Ta et glass vin og senk skuldrene. Virker som kroppen din ordner opp selv <3

7. 1+1 ....

Så utrolig trist :( Sender deg mange klemmer!

8. Lolo Forumet er livet

Så utrolig leit!
    Stor klem til deg.

9. MammaAnette Forelsket i forumet

Det var hcg ja.. Ja dette gikk ikke veien :(

10. Orly Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Februarlykke 2016

Stor klem! :(

11. Oisann4 Flørter med forumet

Åååååh huff nå fikk jeg vondt av deg. Det er tøft å gå igjennom dette. Håper spira sitter raskt igjen, mange trøsteklemmer

12. MammaAnette Forelsket i forumet

Takk for alle trøsteklemmer! <3

Litt tyngre enn jeg trodde det ville bli... Men tar tiden til hjelp, så prøver vi vel på en ny spire når vi er klare for det igjen.

Del denne siden