Legetime idag..

Fikk bilde av pakningsvedlegg fra en på prøverforum. Det stemmer at høye verdier av hcg kan gi falskt negativ, men det er verdier over 500 000, så det var jo uvanlig høyt..
 

Vedlegg

  • 1437164899941.jpg
    1437164899941.jpg
    141 KB · Visninger: 43
Har blødd fullt et bind idag, etter litt småblødninger i går.. Har gitt seg litt nå da, men føler at det lille håpet jeg hadde er borte nå..

Må uansett vente på svar på blodprøvene, men har mine tvil om at det har gått rette veien. :(
 
Har blødd fullt et bind idag, etter litt småblødninger i går.. Har gitt seg litt nå da, men føler at det lille håpet jeg hadde er borte nå..

Må uansett vente på svar på blodprøvene, men har mine tvil om at det har gått rette veien. :(

Da hadde jeg ringt legevakta eller sykehuset direkte. Jeg fikk ultralyd med en gang etter å ha vært innom legevakta grunnet blødning og smerter.

Lykke til! Alt håp trenger jo ikke være ute. Men uansett godt å finne ut om det er det ene eller andre.. (synes iallefall jeg)
 
Huff, det er forferdelig og gå og ikke vite. Kan du ringe legevakt om de kan ta deg inn til UL?
 
Syns dette er helt latterlig! Hva er det for en lege? Jeg gikk sånn selv, en hel uke, og det er absolutt noe av det verste jeg har vært gjennom. Så jeg føler med deg <3 I mitt tilfelle gikk alt helt fint, på tross av blødning og mye vondt! Så det trenger ikke være over. Ring legevakten og krev ditt! <3 Ønsker deg lykke til! Sender en klem :)
 
Syns dette er helt latterlig! Hva er det for en lege? Jeg gikk sånn selv, en hel uke, og det er absolutt noe av det verste jeg har vært gjennom. Så jeg føler med deg <3 I mitt tilfelle gikk alt helt fint, på tross av blødning og mye vondt! Så det trenger ikke være over. Ring legevakten og krev ditt! <3 Ønsker deg lykke til! Sender en klem :)

Takk! :) Ja jeg får høre med de i morgen! Kjenner jeg er sliten av alle bekymringene.. Og håpet er borte for min del, nå vil jeg bare bli ferdig med det og få noen svar! Fortsatt ingen smerter til tross for blødning nr 2 nå. Utifra blødningen jeg hadde i uke 4, så er det jo i disse tider mensen normalt skulle kommet, og det gjorde den..
 
Det er helt forferdelig å gå sånn å ikke vite. I mitt forgje svangerskap hadde jeg og 2 blødninger, begge da jeg skulle hatt mensen. Så det kan jo hende at kroppen ikke henger helt med og tror at du skal ha mensen. Får håpe det! Jeg bestilte time til privat ul samme dag og kom inn samme dag. Så anbefaler deg det, hvis du har muligheten.
 
Takk! :) Ja jeg får høre med de i morgen! Kjenner jeg er sliten av alle bekymringene.. Og håpet er borte for min del, nå vil jeg bare bli ferdig med det og få noen svar! Fortsatt ingen smerter til tross for blødning nr 2 nå. Utifra blødningen jeg hadde i uke 4, så er det jo i disse tider mensen normalt skulle kommet, og det gjorde den..

Tenker at hvis man først har hatt en blødning er det ikke uvanlig med flere. Det høres jo også ut som du har en naturlig forklaring, mange får jo "mensen" flere ganger i svangerskap. Men skjønner veldig godt åssen du har det, var akkurat lik selv. Endte med at jeg nærmest var likegyldig ift resultat, ville bare vite hva som skjedde inni der uavhengig av hva. Det høres vilt ut, men syns ventingen var verre enn tanken om å miste. Uutholdelig å gå rundt med bekymringer og ikke vite. Håper du får noen svar i dag <3 Jeg kommer til å tenke på deg og krysse alt jeg har. Har en god følelse jeg :)
 
Tenker at hvis man først har hatt en blødning er det ikke uvanlig med flere. Det høres jo også ut som du har en naturlig forklaring, mange får jo "mensen" flere ganger i svangerskap. Men skjønner veldig godt åssen du har det, var akkurat lik selv. Endte med at jeg nærmest var likegyldig ift resultat, ville bare vite hva som skjedde inni der uavhengig av hva. Det høres vilt ut, men syns ventingen var verre enn tanken om å miste. Uutholdelig å gå rundt med bekymringer og ikke vite. Håper du får noen svar i dag <3 Jeg kommer til å tenke på deg og krysse alt jeg har. Har en god følelse jeg :)

Ja nå er jeg nok på det stadiet at jeg bare ønsker svar.. Har jo lyst å håpe, men tørr ikke lengre.

Valgte å avvente til jeg har fått ringt og spurt etter prøvesvarene på hcg i morgen. Får jeg ikke svar da, så blir det å ringe inn til legevakt og kreve ul.

Dere får håpe litt for meg!
Nå har blødningen stoppet opp litt plutselig..
 
Ja nå er jeg nok på det stadiet at jeg bare ønsker svar.. Har jo lyst å håpe, men tørr ikke lengre.

Valgte å avvente til jeg har fått ringt og spurt etter prøvesvarene på hcg i morgen. Får jeg ikke svar da, så blir det å ringe inn til legevakt og kreve ul.

Dere får håpe litt for meg!
Nå har blødningen stoppet opp litt plutselig..

Da skal jeg krysse alt jeg har, og håper selvsagt at lille spire har det bra inni der! Husk å oppdatere her, vi tenker jo på deg :) Lykke til med resultatet i morgen!
 
Da skal jeg krysse alt jeg har, og håper selvsagt at lille spire har det bra inni der! Husk å oppdatere her, vi tenker jo på deg :) Lykke til med resultatet i morgen!

Tusen takk :) Håper på å endelig få svar nå! Uansett utfall. Håper jo såklart på det beste, selv om jeg har mine tvil. :) Uansett godt å få svar, så man kommer seg litt videre og kan tenke fremover igjen :)
 
Jeg har troen <3 Ei jeg kjenner blødde hver måned hele svangerskapet:) hun har ei lita tulle nå. Hun hadde ingen smerter i forbindelse med blødningene.
 
Krysser fingrene for deg :) Jeg blødde fulle bind fra uke til 13 med nr 2 og alt var bra med han :)
 
Stor klem og håper du får noen svar i dag. Som de andre sier så trenger ikke blødning bety noe farlig. Mange har blodansamlinger og kropper som tror at mensen skal komme som normalt. Mere i i tvil på den testen jeg da, men noen får ikke alltid utslag på tester Heller. Den skal synke mellom uke 10 men da ikke lavere enn til 10,000 tror jeg
 
Håper du får noen svar på prøven :) Har de ikke fått inn svarene hos legen din, kan du ringe direkte til sykehuset og labben der de har blitt sjekket på :) det gjorde jeg da vi ventet og ventet.
 
Da er det bekreftet.. Blodprøvene sa at jeg ikke lengre er gravid :(
 
Back
Topp