Laufey og Skarven

Å så fin liten baby!! Det er feiring over at nå er h*n endelig på vei til deg! "Jippi, mamma fant meg" !! :love7
:sad010:sad010:sad010

Stakkars baby, jeg brukte fryktelig lang tid på å finne ham..
Jammen bra vi kan feire det nå! :love7
 
Babyen (jeg skulle til å skrive han) feirer at det er 2019, og at dere skal bli hans*kremt* mamma og pappa :smiley-bounce016

Perfekt liten søtnos i magen til klønete mammaen :hilarious:;);)
 
Åååå så nydelig liten bebis❤️ Er det ikke helt sprøtt å tenke på at den spreller inni deg og om noen måneder er den endelig her? Gratulerer så masse masse!
 
Babyen (jeg skulle til å skrive han) feirer at det er 2019, og at dere skal bli hans*kremt* mamma og pappa :smiley-bounce016

Perfekt liten søtnos i magen til klønete mammaen :hilarious:;);)
Han er en han, kan aldri tenke meg noe annet :hilarious:
Jeg er ikke klønete, jeg bare kan ikke gå der det er glatt :hilarious:
Jammen bra jeg ikke bor på et sted hvor vinter stort sett er is.. Oh wait :eek:
 
Åååå så nydelig liten bebis❤️ Er det ikke helt sprøtt å tenke på at den spreller inni deg og om noen måneder er den endelig her? Gratulerer så masse masse!
Takk :Heartred Det er helt, helt, helt sykt å tenke på at han faktisk spreller rundt inni der, og jeg kjenner det ikke :eek: Gleder meg så utrolig mye til å kjenne liv, det må være helt magisk :Heartred
 
13+0

Jeg er SÅ dårlig!
Ikke bare klamring til do hver eneste dag nå, men jeg blir så slått ut av det og..
Er tilbake der hvor dagene består i våkne tidlig (av katten eller mannen), tenke at det er ikke så ille, spise frokost, spy opp frokost, sove bort halve dagen, muligens dra meg inn på sofaen sånn rundt 4.. Og jeg burde liksom vært på jobb :eek:

Skal til legen på første svangerskapskontroll om en uke, så får vi se hva legen sier. Det er ikke kvalme som er det største problemet mesteparten av dagen egentlig, men det at jeg føler meg generelt dårlig. Vanskelig å sette fingeren på det..
 
Uff så ille:( Vet godt hvordan du har det. Eller vet hva du mener. Jeg er ikke så fryktelig kvalm, men HELT tom for energi. Kjenner sofaen roper hele tiden liksom. Føler meg så trøtt og sliten at jeg nesten er susete i hodet.
 
Han er en han, kan aldri tenke meg noe annet :hilarious:
Jeg er ikke klønete, jeg bare kan ikke gå der det er glatt :hilarious:
Jammen bra jeg ikke bor på et sted hvor vinter stort sett er is.. Oh wait :eek:
Hahaha stakkars deg. Men sånn seriøst, husker når jeg var høygravid og der var vinter og is her. Da turte ikke jeg gå tur med hunden i frykt for å falle. Så man skal ikke spøke med det. Sånn, for mye :hilarious:

Skulle dere på UL igjen snart ?
 
Åååå gratulerer med kjempefin ul! ❤️❤️
 
Uff så ille:( Vet godt hvordan du har det. Eller vet hva du mener. Jeg er ikke så fryktelig kvalm, men HELT tom for energi. Kjenner sofaen roper hele tiden liksom. Føler meg så trøtt og sliten at jeg nesten er susete i hodet.
Fullstendig tomt er kanskje den beste beskrivelsen.. Det å holde seg oppreist føles som hardt arbeid :p Og har fått en særdeles irriterende hodepine, den slipper jo aldri :(

Håper vi blir bedre snart :)
 
Hahaha stakkars deg. Men sånn seriøst, husker når jeg var høygravid og der var vinter og is her. Da turte ikke jeg gå tur med hunden i frykt for å falle. Så man skal ikke spøke med det. Sånn, for mye :hilarious:

Skulle dere på UL igjen snart ?
Jeg tror det er veldig lurt at jeg ikke skal være høygravid på vinteren, jeg faller som en tømmerstokk, stadig vekk :p

Jeg vet ikke :eek: Jeg kunne godt tenkt meg en sånn rundt uke 15, hvis vi skal ha OUL rundt uke 18 virker jo det som en fornuftig sak.. Men spørs om jeg får mannen med på det :p Skal høre med legen om det blir flere og, jeg har visst krav på en ekstra UL med vekstkontroll i uke 24, kanskje jeg kan få en ekstra før OUL og :)
 
Tenk at du er 13 uker da Laufey!! :Heartred Leit å høre at du er så dårlig, håper du får god hjelp hos legen. Og husk at det er lov å bare ligge på sofaen, du lager jo en Mimir, tross alt!
 
Jeg tror det er veldig lurt at jeg ikke skal være høygravid på vinteren, jeg faller som en tømmerstokk, stadig vekk :p

Jeg vet ikke :eek: Jeg kunne godt tenkt meg en sånn rundt uke 15, hvis vi skal ha OUL rundt uke 18 virker jo det som en fornuftig sak.. Men spørs om jeg får mannen med på det :p Skal høre med legen om det blir flere og, jeg har visst krav på en ekstra UL med vekstkontroll i uke 24, kanskje jeg kan få en ekstra før OUL og :)
Åh, skjønner. Spennende tid i møte da, uansett når neste UL blir.

Hehe, huff ikke godt å være klønete på glattisen nei!
 
Tenk at du er 13 uker da Laufey!! :Heartred Leit å høre at du er så dårlig, håper du får god hjelp hos legen. Og husk at det er lov å bare ligge på sofaen, du lager jo en Mimir, tross alt!
Jah, tenk på det :eek: Det er helt sykt å tenke på! Det er plutselig flere måneder på vei :eek:

Det er hardt arbeid å lage en Mímir! Mye hardere enn jeg hadde trodd på forhånd faktisk. Men det virker som om jeg er en smule bedre hvis jeg bare klarer å få ned mat og holde den der, så kanskje det blir trikset framover :)
 
Åh, skjønner. Spennende tid i møte da, uansett når neste UL blir.

Hehe, huff ikke godt å være klønete på glattisen nei!
Det går ca tre dager etter UL så er hele graviditeten veldig abstrakt og fjern igjen, så jeg skulle helst hatt flere :p Tror vi venter og ser når OUL blir, hvis den blir sen så blir det nok en liten snik om et par uker :)
 
Jah, tenk på det :eek: Det er helt sykt å tenke på! Det er plutselig flere måneder på vei :eek:

Det er hardt arbeid å lage en Mímir! Mye hardere enn jeg hadde trodd på forhånd faktisk. Men det virker som om jeg er en smule bedre hvis jeg bare klarer å få ned mat og holde den der, så kanskje det blir trikset framover :)

Ja, det høres jammen ut som et bra triks ;) Håper det blir lettere å få til framover!
 
Back
Topp