Laufey og Skarven

Ååå for en fin beskrivelse av en nydelig ultralyd!! Tenk, 13 uker, frisk og sprellende baby, nå blir du mamma Laufey!!! :Heartred:Heartred
Leit med knall og fall og kort natt, håper det går bra med deg nå og at du kan nyte alt det fine:Heartred
:Heartred:Heartred:Heartred
Mamma faktisk.. Det er en helt utrolig tanke!
Det var en veldig fin opplevelse, det å gå til UL uten at det er fordi det er masse blod, eller at klinikken skal dobbeltsjekke at ting er på plass i livmor, det har en annen stemning over seg.
Jeg gleder meg til du og påskeappelsinen kommer etter :Heartred
 
Tusen takk :Heartred
Hvis det er noe jeg ønsker for 2019 så er det at alle assistertjentene blir gravide med terminspirer :Heartred Veien hit har vært lang og vond, og det er fremdeles langt igjen, men nå øyner jeg hvertfall håp og tro samtidig. Det er litt godt å kjenne på, troa har vært litt fraværende.. Men 2019, kom igjen! Do your magic :Heartred
Åååh håpets skriverier du driver med nå! Kom an 2019! Dette året blir du mamma!
 
:Heartred:Heartred:Heartred
Mamma faktisk.. Det er en helt utrolig tanke!
Det var en veldig fin opplevelse, det å gå til UL uten at det er fordi det er masse blod, eller at klinikken skal dobbeltsjekke at ting er på plass i livmor, det har en annen stemning over seg.
Jeg gleder meg til du og påskeappelsinen kommer etter :Heartred

Ja tenk det! :Heartred Og helt spesielt å gå på UL uten at det er en skremmende foranledning ja, bare kos liksom (selvfølgelig nerver alltid da men). Så fint :) Håper veldig vi gjør det :Heartred
 
Tusen takk for alle flotte kommentarer her i dagboken, dere er så gode :Heartred
Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten dette forumet..

Formen er så elendig! Så derfor kom det ingen bilder i går, men de henger på kjøleskapet :)
I dag er jeg hjemme, iPadløsningen min funket ikke og jeg måtte til slutt gå til byen etter jobb for å finne en billettautomat. Så nå blir det hjemmekontor til telefonen er tilbake. Jeg er særdeles lite effektiv på jobb uansett, så kanskje det blir bedre hjemme når jeg kan ta skikkelige pauser.
Kollapser på sofaen hver dag selv om jeg i snitt bare er på jobb i 6 timer eller noe..
Så jeg leser i i dagbøkene deres og trådene deres, men i går var det rett og slett ingen energi til å skrive noe.. Får prøve igjen i dag :)

Og det skal komme bilder :love7
 
Takk :Heartred
Det er faktisk verre i dag, nå er jeg støl overalt og det kjennes ut som om jeg har fått juling :eek:
Det var faktisk ingen tvil om at det ikke var en liten baby, det er det mest utrolige jeg har sett i hele mitt liv! Det er lange tynne bein, fingre og tær, nese! Og hjertelyden :love7

Som jeg skreiv til WCE så skal det sjekkes for hvertfall, og så får vi gå for operasjon tidlig hvis det er et problem. Og hvem vet hvor teknologien er så langt fram i tid, kan hende det ikke er er problem i det hele tatt omtrent :) Hvis vi hadde vært like gamle for 30-40-50 + år siden hadde vi nok bare endt opp som et sånn par som bare aldri fikk barn.. Det er veldig rart å tenke på. Ting har forandret seg.. Og tenk at noen har sittet og valgt ut den kombinasjonen egg og sædcelle, og tvunget sædcellen inn i egget, og nå er det en baby i magen min! Hvor sykt er ikke det? o_O Best å ikke tenke så nøye på det, jeg blir så dratt inn i tilfeldighetene :p

Din nydelige lille baby. :Heartbigred

Jeg er sånn som elsker de tilfelighetene. At prøveveien ble nøyaktig slik den ble, for da ble det nøyaktig riktig barn man fikk. :Heartred Det er jo tilfeldigheter som gjør at akkurat den sædcellen kommer først frem til egget ved naturlig befruktning og. Jeg elsker det. :)

Håper jo egentlig sønnen din ikke har noen utfordringer da, men jeg er veldig sikker på at teknologien er noe helt annet for våre barn enn den er for oss nå. :)
 
Ja tenk det! :Heartred Og helt spesielt å gå på UL uten at det er en skremmende foranledning ja, bare kos liksom (selvfølgelig nerver alltid da men). Så fint :) Håper veldig vi gjør det :Heartred
Mageplasket gav et snev av angst, og det har hele tiden ligget i bakhodet at vi ikke hadde sett liv etter den siste runden med blødning. Men så lå han der og sprellet likevel :Heartred

Dere kommer etter! Det skal dere, sånn er det bare :Heartred
 
Din nydelige lille baby. :Heartbigred

Jeg er sånn som elsker de tilfelighetene. At prøveveien ble nøyaktig slik den ble, for da ble det nøyaktig riktig barn man fikk. :Heartred Det er jo tilfeldigheter som gjør at akkurat den sædcellen kommer først frem til egget ved naturlig befruktning og. Jeg elsker det. :)

Håper jo egentlig sønnen din ikke har noen utfordringer da, men jeg er veldig sikker på at teknologien er noe helt annet for våre barn enn den er for oss nå. :)
Merker det er veldig vanskelig å klare å innse at den fine lille vi så på skjermen (og som henger bilder av på kjøleskapet) faktisk bor inn i meg. Selv når hun trykka den proben rundt i magen og jeg så bildet endre seg så virker det ikke helt sannsynlig at det faktisk var live fra inni magen :eek: Jeg kjenner jo at ting skjer i kroppen, men ikke nødvendigvis at det er en baby.. Mon tro hvordan det blir å kjenne bevegelser :love7

Det er veldig rart å tenke på de tre som ikke kom seg hit. Hva var galt med dem, liksom? Er det antibiotikaen som faktisk har gjort at dette siste forsøket nå er en liten sprellemann? Det er så mye jeg ikke vet :eek: Men jeg håper jo at uansett hva som var grunnen til at det ikke gikk før, så er det fikset og den lille kan bli der inne til juli. Aldri gjort dette før, det er merkelig :oops:
Det er absolutt tilfeldigheter som avgjør hvilken celle som når inn til egget naturlig og, og jeg tror nok antallet befruktede egg som ikke deler seg rett/ikke fester seg/forsvinner som kjemisk er større enn man er klar over. Blir spennende å se hvem den lille i magen er i juli, et helt unikt menneske (som alle andre :p) med hele livet foran seg :Heartred
 
Det var en dag på hele skalaen kan man si :p
Men selvfølgelig er det absolutt viktigste at han har det bra, alt annet kan jeg leve med :)
Og jeg må huske å snike innom dagboka di og se hvordan det gikk med deg i dag :Heartred

Utsatt til i morgen så du får vente til da med å snike:)
 
Så utrolig koselig, gratulerer med den lille :Heartred
Denne dagboken ble opprettet i oktober 2018-gruppa, men jeg var ikke lenge innom der før det ikke gikk dessverre. Det er snart ett år siden, helt utrolig :eek:
Veien hit har vært lang, så nå må vi bare krysse alt for at det er terminspire og at vi kan følge etter dere fra oktober 2018 :Heartred
Dette er nok en sterk, fin terminspire

forresten veldig ekkelt å falle som gravid, men de er jo godt beskyttet der inne i boblen sin. Jeg kjenner noen som løp og falt pladask på magen i uke 39. Det bar rett på sykehus men mini tok det hele med ro og hadde ikke brydd seg en bit om fallet. Ut kom en fin, frisk baby noen uker senere! det er nok godt uansett å få se babyen på ul etterpå uansett.
 
Dette er nok en sterk, fin terminspire

forresten veldig ekkelt å falle som gravid, men de er jo godt beskyttet der inne i boblen sin. Jeg kjenner noen som løp og falt pladask på magen i uke 39. Det bar rett på sykehus men mini tok det hele med ro og hadde ikke brydd seg en bit om fallet. Ut kom en fin, frisk baby noen uker senere! det er nok godt uansett å få se babyen på ul etterpå uansett.

Håper det :Heartred
Det "gode" i det hele er vel at fallet var på vei inn, hadde det vært på vei ut hadde jeg fått total angst igjen.. Bra at babyen ikke hadde tatt skade av fallet, det skjer jo motsatt dessverre.. Men skal prøve å holde meg på beina til juli :)
 
Finingen min :Heartred
EB4AA8C4-2DC1-4E3C-AAF2-0914D578D499.jpeg

En arm og en fot stikker opp :Heartred

Og i 3D:
5252C1F4-EFB6-4D30-A52E-EC841F4C3252.jpeg

Begge armene rett opp, mulig noe feires :p

:love7
 
Helt perfekt mini-baby! :love7
 
Nydelig liten mini-bebis❤️❤️
 
Å så fin liten baby!! Det er feiring over at nå er h*n endelig på vei til deg! "Jippi, mamma fant meg" !! :love7
 
Nydelig liten krabat ❤️
Selvsagt feirer h*n! H*n får jo selveste DEG til mamma ❤️ Heldiggrisen :)
Ååå Lean, så pent sagt! :Heartred

Meg -> :crybaby2:love7

(Veier opp for mannen som sa her en kveld: "Laufey, vi kan ikke få barn! Vi er aldeles ikke voksne nok!" :hilarious:)
 
Back
Topp