Laufey og Skarven

Ja tre runder med ab fordelt på 25 dager. De fant ureaplasma og bacterial load.
Hmm.. var jo det her og, i tillegg til en eller annen ukjent chlamydia.. Rart at ikke mannen her måtte ta noe azithromycin :wideyed: Jaja, satser på klinikken vet noe jeg ikke vet, og at det gjør susen uansett :)
 
Ja de er veldig flinke. De var mer enn meg om at det skulle klaffe for meg den syklusen. Sendte meg gratulasjoner på forskudd :)
 
Ja de er veldig flinke. De var mer enn meg om at det skulle klaffe for meg den syklusen. Sendte meg gratulasjoner på forskudd :)
Åh, så trivelig :)
Jeg har veldig positive erfaringer med dem, selv om jeg bare har mailet med dem. Flinke til å forklare og svarer veldig fort, og generelt var holdningen at ting kunne løses :) Jeg er vant til det offentlige hvor (nesten) ingen vil eller kan svare på spørsmålene mine, og hvertfall ikke vil diskutere noe, så det er gøy å møte noen som vil høre :)
 
Hilsen fra konditoriet i Dorotea! Ferie! Endelig!

:D
 
God ferie! Nyt den!
 
For en brutal start på dagen! Skal ut av landet i løpet av dagen, og må ha med medisiner for stimulering i fall syklusen er litt føkka. Vel, starta dagen på Stange, de hadde ikke! De hadde en veeeldig treig apotekstekniker derimot.. Enten så er apoteksfolk trege av natur, eller så har de verdens tregeste datasystem. Jeg bruker alltid evigheter på apotek, men det virker som om de bare står der og enten leser eller venter...

Uansett! Ble en heftig ringerunde for å finne ut hvem på vår vei retning Larvik som hadde medisinene jeg trengte. Klarte til slutt å spore dem opp på Lysaker, og fikk fikset så de hadde dem klare da vi kom. Men Google Maps skjønte ikke hvordan vi skulle komme oss dit, og vi var dumme nok til å ikke følge skiltet heller, så da ble det litt omvei... Men fikk de ut til slutt! Total angst da dama sa at de skulle oppbevares i kjøleskap, det gjorde jeg jo ikke sist. Men det viste seg at de tåler tre måneder i romtemperatur, og jeg skal jo bruke dem om ikke lenge...

Men ja, nå må vel alt være i orden og ferieroen kan senke seg :)
 
Åh. Stress. Godt det løste seg.

Anbefaler nettsidene til Apotek 1 og Vitusapotek, da kan du søke opp medisiner og sjekke lagerstatus på apotekene deres. :)
 
Skal ikke være enkelt gitt!! Bra det løste seg da[emoji16][emoji16]

Masse god ferie[emoji5][emoji5]
 
Åh. Stress. Godt det løste seg.

Anbefaler nettsidene til Apotek 1 og Vitusapotek, da kan du søke opp medisiner og sjekke lagerstatus på apotekene deres. :)
Takk for tipset, skal huske det til senere! Har blitt litt bortskjemt av å arbeide på sykehus som gjør IVF, apotekene der har stort sett ting inne :P
 
Skal ikke være enkelt gitt!! Bra det løste seg da[emoji16][emoji16]

Masse god ferie[emoji5][emoji5]
Nei, et eller annet er det hele tiden :p

Takk! :)
 
Hjemme igjen! Og sprøytedag fire!

Sprøytene går helt greit, føler meg ganske blæh. Men eggstokkene har ikke blitt drueklaser, så det er ikke alt for ille.
100% sykemeldt de fire neste ukene, så får vi se hvordan det går. Legen min er ganske grei sånn sett, hun ser at reaksjonene mine på IVF ikke er forenelig med jobben min, så da blir det sykemelding og selvmedlidenhet.

Oppstart på cetrotide i morgen. Mener å huske den var en smule kjipere og måtte blandes selv, det er jo ikke noe jeg ser helt fram til. Men det går vel bra det og :) UL på fredag. Jeg er noe tyngre enn jeg var da jeg starta i januar, gikk opp 8 kg mens jeg gikk på alle hormonene gjennom vinteren og våren. Regner i grunn meg jeg får noen kommentarer på det, begynner å bevege meg farlig høyt :O Må prøve å holde en sunn linje, og håper jeg ikke blir like sengeliggende som forrige gang..
 
Lykke til med kontroll på fredag!
 
Jeg har så langt "bare" 110 innlegg i August, og nederst på topp 100 har 194... Hm. Hvor mye kan man skravle på tre dager? :p
 
Så spennende at du er i gang igjen altså[emoji173]️[emoji173]️ denne runden må det bli bebis som blir med helt til termin[emoji173]️[emoji173]️

Så godt å ha en slik forståelsesfull lege! Og sjef! Det har jeg også, hjalp på i prosessen det å bli tatt på alvor! Prøverør er jaggu ingen lek!!

Heier masse på deg[emoji173]️
 
100 % sykemelding de neste fire ukene høres fornuftig ut. Herregud hvor sliten og utafor man kan bli når man står midt oppi dette.
 
Så spennende at du er i gang igjen altså[emoji173]️[emoji173]️ denne runden må det bli bebis som blir med helt til termin[emoji173]️[emoji173]️

Så godt å ha en slik forståelsesfull lege! Og sjef! Det har jeg også, hjalp på i prosessen det å bli tatt på alvor! Prøverør er jaggu ingen lek!!

Heier masse på deg[emoji173]️
Takk :D :Heartred
Jeg føler jeg har fulgt i dine fotspor ganske grundig (med et par innsett færre), så da tilsier jo det at runde to er den som gir baby :D
Eneste jeg ikke får til denne gangen er prednisolon, legen min er veldig grei med sykemeldinger, men vil ikke legge seg borti selve behandlingen. Hun har ekstremt tro på St Olavs, så hvis de ikke vil gi, så gjør ikke hun det heller. Men får satse på at antibiotika og scratching har hjulpet, så nå er det bare å vente! Prøverør er drithardt.. Føler i grunn hele 2018 så langt har gått med på bare IVF og venting..
 
100 % sykemelding de neste fire ukene høres fornuftig ut. Herregud hvor sliten og utafor man kan bli når man står midt oppi dette.
Ja, veldig glad for at jeg har den muligheten. Hvis det blir som forrige runde så blir det langt verre utover, så hadde ikke klart å jobbe uansett. Og det er ingen på jobb som er avhengig av at jeg er der, og den er tidsbegrenset, så nå får jeg forlengelse... Uten det hadde vi nok ikke kunnet prøve IVF heller..
Men, det går, og jeg håper det gir positive resultater :D
 
Takk :D :Heartred
Jeg føler jeg har fulgt i dine fotspor ganske grundig (med et par innsett færre), så da tilsier jo det at runde to er den som gir baby :D
Eneste jeg ikke får til denne gangen er prednisolon, legen min er veldig grei med sykemeldinger, men vil ikke legge seg borti selve behandlingen. Hun har ekstremt tro på St Olavs, så hvis de ikke vil gi, så gjør ikke hun det heller. Men får satse på at antibiotika og scratching har hjulpet, så nå er det bare å vente! Prøverør er drithardt.. Føler i grunn hele 2018 så langt har gått med på bare IVF og venting..

Da sitter spiren på runde 2 ja[emoji7][emoji7]

Jeg kjenner til det, fikk heller ikke av fastlegen min! Han ville ikke gi meg noe St.Olavs ikke ville, og hadde tiltro til dem ifht selve behandlingen! Så jeg fikset det selv[emoji85] men tror uansett av AB-kur og Scratching kan gjøre utslag altså[emoji7][emoji7][emoji7]
 
Back
Topp