Latskapens yrke?!?

Almyrida81 skrev:
Helt klart en stor jobb å gå hjemme med barn..! MEN jeg har gjort begge deler, og det er mye lettere å være hjemme.. I MINE øyne.. Kanskje ikke likt for andre.. :-)
Jeg har vert alene med to, gått i full jobb og jeg må jo i tillegg gjøre alt det som en hjemmeværende mor gjør.. Klær og hus vasker ikke seg selv, ikke er det noen som lager mat, ungene skal dusjes og underholdes og fraktes og henter, og jeg har i tillegg ikke lappen.. 

Men at det er mye jobb å gå hjemme..? Helt klart..!

HELT uenig.
Jeg hadde en veldig fysisk tung jobb før jeg ble gravid. Jobba ofte overtid og jeg sleit med rygg og hofter fordi det var så tungt arbeid. (Jobba 100%)

Men å gå hjemme med barn er noe helt annet! Jeg synes det er myyye mer chill å jobbe.
Å gå hjemme med barna er noe av det mest psykisk og fysisk krevende jeg har gjort.
Konstant trøtt, kosntant lei og konstant lyst til å være et annet sted. Sånn opplevde jeg tiden hjemme. Men jeg var alene da, med to, så det kan jo ha noe med det å gjøre...

Uansett, jeg skal ikke klage, jeg er ingen helt fordi jeg har gått hjemme med to barn.
Det er frivillig å få barn og de aller fleste går hjemme med unger en periode.
Synes ikke det er så beundringsverdig jeg... Sårriiiiii.

Lissyjane skrev:
Almyrida81 skrev:
Helt klart en stor jobb å gå hjemme med barn..! MEN jeg har gjort begge deler, og det er mye lettere å være hjemme.. I MINE øyne.. Kanskje ikke likt for andre.. :-)
Jeg har vert alene med to, gått i full jobb og jeg må jo i tillegg gjøre alt det som en hjemmeværende mor gjør.. Klær og hus vasker ikke seg selv, ikke er det noen som lager mat, ungene skal dusjes og underholdes og fraktes og henter, og jeg har i tillegg ikke lappen.. 

Men at det er mye jobb å gå hjemme..? Helt klart..!

Kommer vel an på hva jobb man har og hvor godt man liker husarbeid, hvor krevende barn man har osv..

Helt klart.. Alle er forskjellige.. :-)
.

Back
Topp