Latskapens yrke?!?

DÆÆÆÆÆÆÆÆVEN.. å jeg klager på at jeg har så mye å gjøre med 1 barn, å får ikke mer enn 2 timers høneblund midt på dagen liksomemoticon

er det feil av meg å skrive:

så finnes det også mødre som jobber og gjør alt husarbeidet i tillegg.. altså opp med alle barn, få i de frokost, få to på skolen to i barnehage, gjerne forskjellige skoler og forskjellige avdelinger i barnehagen. deretter sminke seg i bilen på vei til jobb.. jobbe i 8timer, hente barn, lage middag, se over lekser. ha tid til å pratemed barna mens man gjør husarbeid, kveldstell, legge barn. mer husarbeid, gjerne litt hjemme kontor, sove....

turbo trash skrev:

så finnes det også mødre som jobber og gjør alt husarbeidet i tillegg.. altså opp med alle barn, få i de frokost, få to på skolen to i barnehage, gjerne forskjellige skoler og forskjellige avdelinger i barnehagen. deretter sminke seg i bilen på vei til jobb.. jobbe i 8timer, hente barn, lage middag, se over lekser. ha tid til å pratemed barna mens man gjør husarbeid, kveldstell, legge barn. mer husarbeid, gjerne litt hjemme kontor, sove....

Signerer denne!! Det er slitosmt å være hjemme for alle del, men det letter faktsik hverdagen masse at en av forledrene er hjemme på dagtid :) 

Helrlig skrevet :) Hadde noen små latterkuler her.

Kan på ingen måte skjønne at mannfolk kan mene at dem med to eller flere barn ikke gjør noe når en går hjemme. Ble jo helt svett av å lese hva du gjør iløpet av dagen.
jeg synes det er nok med ett barn, en lat mann og hund....

Nei, ALL ÆRE TIL DEG!!!!!!

Så prøver du å drite fullstendig i hva de to mannfolka har sagt, for dem har vistnok ikke innblikk i ditt fine glansbilde.

TURBO TRASH: Syntes ikke det er galt av deg å skriv det nei. Jeg er hjemme nå fordi at jeg har permisjon ut juni, men til høsten må jeg, som de fleste andre, ut i jobb..... Skal bare jobbe 60% da men det er fordi jeg gjerne vil at det skal være litt menneske igjen av meg når uka er over!

Takk for innblikk i en dag i Iwannas liv.
Må si jeg kjente igjen enkelte episoder der selv.:D :D

Stå på videre snupsi.. :)

*Iwanna humpalot* skrev:
TURBO TRASH: Syntes ikke det er galt av deg å skriv det nei. Jeg er hjemme nå fordi at jeg har permisjon ut juni, men til høsten må jeg, som de fleste andre, ut i jobb..... Skal bare jobbe 60% da men det er fordi jeg gjerne vil at det skal være litt menneske igjen av meg når uka er over!

60 % er bra (det jobber jeg)  men selv har jeg bare 1,5 unge enda.... eller teller rottweiler? da har jeg 2,5

turbo trash skrev:

Signerer denne.

Jeg personlig er mye mere sliten av alt stresset med å få levert ungene i bhg slik at jeg kommer meg på jobb i rett tid, samt få henta de innen bhg stenger... enn en dag hjemme med barna.

Kjente eg blei stressa berre eg leste det, AMEN til deg og alle mødre:))

Fantastisk skrevetemoticon

All ære til deg snuppa, synes du er enestående emoticon

Nå kan jo jeg faktisk si at jeg syntes det er mer slitsomt å være hjemmeværende med 4 barn, enn å være jobbemamma med 4 barn;)

haha så fantastisk bra skrevet!!emoticon

all ære til deg supermamma!emoticon

Frøken Stjert skrev:
haha så fantastisk bra skrevet!!emoticon

all ære til deg supermamma!emoticon

Sign ;)

Haha! Så bra! Du får sagt det du Iwanna!! emoticon

Tanntrollet09 skrev:
emoticonemoticon

har selv hørt den mange ganger om bæde meg og andre venniner,dere er jo bare hjemmeværende ,men det er ikkje bare bare det heller

Toadette_ skrev:
Fantastisk bra skrevet! : D Måtte dra på smilebandet flere ganger! :P

en mamma kan føre opp mye rart på cven sin

kokk, hushjelp, lærer, sykepleier, sikkerhetsvakt, koordinator, manager, sekretær, kostveilede, personlig assistent, bokholder, vaskekone, pedagog, inspirations guide, vaktmester, bankfunksjonær, taxi, psykolog, melkeku & hvilende nattevakt

De guttene som klaget har vel bare et yrke :P

Helt klart en stor jobb å gå hjemme med barn..! MEN jeg har gjort begge deler, og det er mye lettere å være hjemme.. I MINE øyne.. Kanskje ikke likt for andre.. :-)
Jeg har vert alene med to, gått i full jobb og jeg må jo i tillegg gjøre alt det som en hjemmeværende mor gjør.. Klær og hus vasker ikke seg selv, ikke er det noen som lager mat, ungene skal dusjes og underholdes og fraktes og henter, og jeg har i tillegg ikke lappen.. 

Men at det er mye jobb å gå hjemme..? Helt klart..!

Back
Topp