Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
er det feil av meg å skrive:turbo trash skrev:
så finnes det også mødre som jobber og gjør alt husarbeidet i tillegg.. altså opp med alle barn, få i de frokost, få to på skolen to i barnehage, gjerne forskjellige skoler og forskjellige avdelinger i barnehagen. deretter sminke seg i bilen på vei til jobb.. jobbe i 8timer, hente barn, lage middag, se over lekser. ha tid til å pratemed barna mens man gjør husarbeid, kveldstell, legge barn. mer husarbeid, gjerne litt hjemme kontor, sove....
Signerer denne!! Det er slitosmt å være hjemme for alle del, men det letter faktsik hverdagen masse at en av forledrene er hjemme på dagtid :)
TURBO TRASH: Syntes ikke det er galt av deg å skriv det nei. Jeg er hjemme nå fordi at jeg har permisjon ut juni, men til høsten må jeg, som de fleste andre, ut i jobb..... Skal bare jobbe 60% da men det er fordi jeg gjerne vil at det skal være litt menneske igjen av meg når uka er over!*Iwanna humpalot* skrev:
er det feil av meg å skrive:turbo trash skrev:
så finnes det også mødre som jobber og gjør alt husarbeidet i tillegg.. altså opp med alle barn, få i de frokost, få to på skolen to i barnehage, gjerne forskjellige skoler og forskjellige avdelinger i barnehagen. deretter sminke seg i bilen på vei til jobb.. jobbe i 8timer, hente barn, lage middag, se over lekser. ha tid til å pratemed barna mens man gjør husarbeid, kveldstell, legge barn. mer husarbeid, gjerne litt hjemme kontor, sove....

haha så fantastisk bra skrevet!!Frøken Stjert skrev:![]()
all ære til deg supermamma!
Tanntrollet09 skrev: