Latskapens yrke?!?

hahaha...
utrolig flott skrevet!!!
høres ut som du har en fantastisk, hektisk, utmattende og herlig hverdag...

og sier som mange andre her, sende det inn til en avis!!

Godt skrevet!
En veninne av meg er hjemmeværende "latsabb" med 5 barn!!
 Og hun sier - når ungene er voksne(store) skal hun inn i politikken. Hun er nemlig ferdig utdannet riksmeglingsmann,og kan sikkert med stort hell også megle i internasjonale konflikter. Hun kan også ta legestudiet på under ett år,siden hun er fulbefaren barnemedisiner allerede...
Er man "bare" hjemme med barn så er livet en sammenhengene dans på roser gittemoticon

Renate Røverdatter skrev:
Utrolig bra skrevet!!:)

Læidy Bla Bla skrev:
Jepp, noe av det samme her, bare at jeg har bare to da ;)

Veldig bra skrevet, og jeg forstår VELDIG godt at du er sliten etter en dag..:) Selv har jeg bare ett barn så kjenner meg ikke helt igjen, men ser klart tendensene til  en lignende hverdag her også! :P

Men klarer likevel ikke la være og kommentere at mange foreldre gjør alt dette i tillegg til en vanlig jobb så det er jo ikke en unik situasjon for hjemmeværende mødre, men ganske enkelt en vanlig hverdag for alle/de fleste med mange og små barn :) MENER IKKE AT DET GJØR HJEMMEVÆRENDE MØDRE LATE ALTSÅ, ville bare påpeke!!!! :)

Læidy Bla Bla skrev:
Jepp, noe av det samme her, bare at jeg har bare to da ;)

samme her og....alene med 2 små - som absolutt mener d er VELDIG viktig å legge igjen små jobber til mor rundt i hele huset før kvelden kommer!

Utrolig bra skrevetemoticon

Halleljua for sannheten om å være husmor.Kjempe bra skrevetemoticon

Jeg bor ilag med ett mannfolk, men han er IKKE klar over hva min hverdag innholder og han skjønner heller ikke at min arbeidsdag IKKE slutter klokken 15 eller 16 slik hans dag gjør.Samboern min hadde ikke klart en dag som husmor uten at det hadde hopa seg opp med noe.

Hanane skrev:
Utrolig bra skrevetemoticon

Ikke lett å være hjemme nei.
Min dag begynner bittelitt senere.
06:30 vekkerklokken ringer og mor må opp av sengen.
Inn i dusjen, på med sminke og klær.
07:00 vekke mellomste.
Så lage skolemat + frukost.
07:15 sette på en maskin med klær og så vekke minsten.
Gjøre minsten klar til barnehage.
07:25 Vekke eldstemann og gi nødvendige beskjeder.
07:30 Inn i bilen med mor en skolegutt og en barnehagejente. Levere barna og rett på jobb...
07:50- 15:50 på jobb.
16:00  Hente barna.
16:20 lage middag, henge opp maskina fra i morres, sette på ny maskin, spise middag, oppvask. Kjøre barna på eventuelle aktiviteter.
Henge opp maskeinen med klær, legge sammen tørket tøy, støvsuge, lage kveldsmat, kveldsstell, legging av de 2 minste, Puh!!
Ja det er mye lettere å være i 100% jobb med barn....

Godt skrevet!:) Du gjør en knall jobb!!!

Jeg derimot er en lat husmor:P Og jeg innrømmer det, innmellom...;)

Herlig skrevet :)

Måtte trekke på smilebåndet ja ;)
All ære til deg!

Det ER en fulltidsjobb å være hjemmeværende husmor ja :)

Tanntrollet09 skrev:
emoticonemoticon

glamaria skrev:
Hahaha, utrolig bra skrevet:-D Den synes jeg du skal sende inn til avisen slik at øynene til trangsynte mannfolk kanskje åpnes litt:-)

Jeg humrer og ler og tenker at du er jammen meg en bra mamma og så tenker jeg at jeg er glad jeg ikke er deg. Ble sliten bare av å lese dette jeg...

Miss Bloomwood skrev:
Jeg humrer og ler og tenker at du er jammen meg en bra mamma og så tenker jeg at jeg er glad jeg ikke er deg. Ble sliten bare av å lese dette jeg...

signerer! All ære til deg.

sinnsykt bra skrevet, enig med at det burde vært publisert i en avis eller noe.
De mannfolka har garantert aldri mått være hjemme en stund med egne barn for da hadde de visst at det er mer krevende å være hjemmeværende mor en mange andre jobber. En mors arbeidsdag er ikke fra 8-16!!

WTF!!!!! Horatio? Grøss!

Og om husmødre er feite er det for at de trøstespiser litt før de river av seg håret eller stikker av..føler det sånn selv hvertfall ;o)

Back
Topp