Karma27 Forumet er livet 5 Jan 2016 #1 ...renne når du pusser tennene? Jeg gjorde før jeg traff mannen, men han vil ha vasken av Er jeg alene hjemme, slår jeg meg løs og lar vannet renne
...renne når du pusser tennene? Jeg gjorde før jeg traff mannen, men han vil ha vasken av Er jeg alene hjemme, slår jeg meg løs og lar vannet renne
guestxy Glad i forumet Januarlykke 2016 5 Jan 2016 #3 Lar alltid vannet renne når jeg pusse tennene men sambo her også vil ha det av så vi gjør det på hver vår måte
Lar alltid vannet renne når jeg pusse tennene men sambo her også vil ha det av så vi gjør det på hver vår måte
Shadow Juni12s aktive VIP ❤ Oktoberbaby 2016 ❤ Oktoberbarna 2021♡ 5 Jan 2016 #4 Vi begge lar vannet renne ;-)
Chacha24 Gift med forumet Oktoberlykke2020❤ 5 Jan 2016 #5 Nei må alltid skru det av og hater når sambo bare har det på
Klatremus Lillemann Juni12s allviter/orakel VIP 6 Jan 2016 #9 Nei, skrur det av alle sammen. Vi bruker nok vann med det som er om vi ikke skal la det renne når vi ikke trenger vann ;-)
Nei, skrur det av alle sammen. Vi bruker nok vann med det som er om vi ikke skal la det renne når vi ikke trenger vann ;-)
Orly Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Februarlykke 2016 6 Jan 2016 #10 Mannen prøver seg, men nei. Må skru det av.
GitteW Forumet er livet Desemberskattene 2014 6 Jan 2016 #12 Lar det som regel renne. Aner egentlig ikke hvorfor jeg ikke skrur det av...
Nienor__ Elsker forumet Aprillykke 2016 6 Jan 2016 #13 Skrur det av, greit at vi har mye vann her til lands, men føler det er unødvendig å sløse
Salvia Forumet er livet VIP Julibarna2014 ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ 6 Jan 2016 #18 Parmadilien skrev: Nei. Sløsing av vann. Klikk for å utvide … Ja, vi har ikke akkurat nok vann i Norge.
Parmadilien skrev: Nei. Sløsing av vann. Klikk for å utvide … Ja, vi har ikke akkurat nok vann i Norge.
Salvia Forumet er livet VIP Julibarna2014 ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ 6 Jan 2016 #19 Slår det av, ser ikke poenget med å la det stå på før jeg trenger det igjen.