Lanternes dagbok

Jeg er ikke lenger så mye i tvil, men mannen tror ikke helt på meg ennå. :P Han bør bli overbevist når jeg svir av den digitale!
Ta den i morgen :D

Taster på appen :)

Iiiih, gratulerer :D :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Takk for det! Men jeg vil ikke skrives opp som gravid på uke 22 før testen i morgen :P

Ta den i morgen :D

I morgen eller søndag. Spørs hvor sterk morgendagens billigtest er. Blir utrolig kjipt hvis den digitale ikke slår ut!

Takk for det! Men jeg vil ikke skrives opp som gravid på uke 22 før testen i morgen :P
Ook, helt greit :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

I morgen eller søndag. Spørs hvor sterk morgendagens billigtest er. Blir utrolig kjipt hvis den digitale ikke slår ut!
Huleboer sin digitale slo ut 11 dpo :)

Huleboer sin digitale slo ut 11 dpo :)
Stemmer! Jeg trodde kanskje den ikke skulle det fordi alle venter fordi den ofte ikke blir det så tidlig med svak strek, men jaggu gjorde den det. Og som lykkeliten sier, hcg er sikkert på 50 og da slår den ut. Gjør det, gjør det, gjennomfør det!!! Vær litt gal! Så kan vi feire sammen, for vi har kjøpt oss hus i dag :D

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Stemmer! Jeg trodde kanskje den ikke skulle det fordi alle venter fordi den ofte ikke blir det så tidlig med svak strek, men jaggu gjorde den det. Og som lykkeliten sier, hcg er sikkert på 50 og da slår den ut. Gjør det, gjør det, gjennomfør det!!! Vær litt gal! Så kan vi feire sammen, for vi har kjøpt oss hus i dag :D

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Kanskje jeg kan tørre i morgen, da:) Har vært og sett på testene mine ca. 1000 ganger i dag, og streken er ganske tydelig.

Måtte dyppe en test i vann i ettermiddag, bare for å være sikker på at det ikke var en feil med testene, og at alle ble positive :P

Og GRATULERER MED NYTT HUS!!!!:):) Enebolig?

Fra mobil.

Kanskje jeg kan tørre i morgen, da:) Har vært og sett på testene mine ca. 1000 ganger i dag, og streken er ganske tydelig.

Måtte dyppe en test i vann i ettermiddag, bare for å være sikker på at det ikke var en feil med testene, og at alle ble positive :P

Og GRATULERER MED NYTT HUS!!!!:):) Enebolig?

Fra mobil.
JAAAA, enebolig! Med 1,2 mål tomt :D
Jeg blir litt skuffa om du ikke tør i morgen! Du er gravid kvinne, ta den:p ikke noe å spare på :D

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Hvor blir det av dagens test?

*Taster på app på mobilen*

JAAAA, enebolig! Med 1,2 mål tomt :D
Jeg blir litt skuffa om du ikke tør i morgen! Du er gravid kvinne, ta den:p ikke noe å spare på :D

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Kjekt med stort hus og hage!

Den digitale blir i morgen, selv om jeg helst ville tatt den i dag. Mannen skal avlegge båtførerprøven i dag, og ville ikke ha annet å tenke på :P Han tror ikke helt på disse strekene jeg har fått hittil. "De er jo så svake!" sier han, hihi.

Men, jeg tok en ny strimmel i dag, og fikk opp enda en ROOSA STREK! :D :D

Fra mobil.

Bilde, bilde :D

ImageUploadedByBV Forum1400918330.603524.jpg
Dagens og gårsdagens. Ikke så mye forskjell, men dagens strek kom opp mye før gårsdagens.

Fra mobil.

Back
Topp