Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skinn er skinn, tenker jegEr lammeskinn kjøpt på ikea like bra som andre fra feks babyshop etc ??
Hvis det er ekteEr lammeskinn kjøpt på ikea like bra som andre fra feks babyshop etc ??
Tenker jeg ogSkinn er skinn, tenker jegforskjellen er vel fasongen, og om de er lang-eller korthåret...
Finnes ullshampoo som man kan bruke i maskina. Vask på ullvask uten sentrifuge og gre ulla med en børste etterpå. Funker bra. Men erfaringen min er at man ikke trenger vaske ofte, har ikke vaska på flere år nå. Husk at ull er selvrensende til en viss gradTakk for svar alle sammenser mange gode argumenter for å få lammeskinn i hus. Men hvordan får man vasket ordentlig om bleia lekker? Tiss er greit nok, men avføringen er ikke akkurat fast hos de bitte små, så det re vel fort gjort at det går litt igjennom?
Har ikke vaska guttungen sin etter han begynte å bruke detFinnes ullshampoo som man kan bruke i maskina. Vask på ullvask uten sentrifuge og gre ulla med en børste etterpå. Funker bra. Men erfaringen min er at man ikke trenger vaske ofte, har ikke vaska på flere år nå. Husk at ull er selvrensende til en viss grad![]()
Nettopp, vaska det da det var nytt i 2009 og en gang etterpå tror jegHar ikke vaska guttungen sin etter han begynte å bruke detaldri vært uhell på det da.
Det ligger liksom bare i vogna, så tenker nesten ikke over detNettopp, vaska det da det var nytt i 2009 og en gang etterpå tror jeg![]()
Ligger heller ikke naken på det, er jo påkleddDet ligger liksom bare i vogna, så tenker nesten ikke over det![]()
Ja, enten har han klær på seg eller så ligger han jo inni vognposenLigger heller ikke naken på det, er jo påkledd![]()
Finnes ullshampoo som man kan bruke i maskina. Vask på ullvask uten sentrifuge og gre ulla med en børste etterpå. Funker bra. Men erfaringen min er at man ikke trenger vaske ofte, har ikke vaska på flere år nå. Husk at ull er selvrensende til en viss grad![]()