Lager dere babymat selv?

Prøvde, men her ville han ikke ha det. Skulle ha det sånn vi spiser det.. Bare et par enkle basic purér som ble godtatt en liten stund..
 
Lagde det meste av babymaten til jenta vår, og tenker å gjøre det til lillebror også:) da vet jeg hva de får i seg og føler det er så mye sunnere og renere:p
 
Laget det meste selv, men ga glass med god samvittighet dersom det var det jeg hadde for hånd, for eksempel på tur :)
 
Ja. Hun har aldri fått kjøpemat bortsett fra en smoothiepose nå og da. Det er for meg en selvfølge å lage maten selv :)
 
Brukte mye glass til kommende storesøster, satser på å lage selv til lillesøster. :)
 
Lagde mye selv til begge guttene mine. Hadde noen kjøpesglass stående i tilfelle det skulle være hastverk å få i dem middag en og annen gang, eller vi skulle spise noe som ikke egnet seg for dem, og det samtidig var tomt for hjemmelaget i fryseren :) Tenker å gjøre det samme om vi får flere barn. Koselig å lage maten selv, og kjekt å vite hva som er i maten og hva det smaker. Så kan man lage det man vet barna liker :)
 
Her gav vi stort sett bare glass og kommer nok til å gjøre det samme denne gangen.
 
Min ville bare ha glass :p nektet å spise hjemmelaget..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Laget så og si all mat til gutten min, kommer til å gjøre det med nestemann også :)
 
Lager all maten selv. :) Har prøvd er par glass, men det fallt ikke i smak.
 
Lagde mat til den store gullmedaljen, men lille nekta og spise...
 
Hehe, jeg skulle være den perfekte mamma'n og brukte uendelig mye tid på alle mulige oppskrifter på mat til babyer. Det funket dårlig, gitt. Han ville ALDRI spise maten jeg hadde laget, så det var virkelig ikke verdt all jobben. Ble derfor ferdigglass i den grad han ville ha fast føde i det hele tatt. Jeg skal ha for innsatsen altså ;).
 
Har laget stort sett alt selv, med unntak av grøt (har prøvd, men hun liker kjøpegrøt best). Bruker middagsglass og kjøpt smoothie om vi er på farten, men er tydelig at hun liker hjemmelaget best. Bruker mye smak, hvitløk og krydder, og hun digger det.. spiser sterkere mat enn meg :p
 
Lager middagen selv, ellers får han fruktmos og grøt som er kjøpt på butikken :p
 
Med forrige kjøpte jeg og lagde jeg selv ca 60/40 :) Men denne gangen ønsker jeg å lage mer selv :)
 
Back
Topp