Lag Turkis, slankekrigen høsten 2012 :-)

Phu, vi greide oss! Men neste uke skal vi vel vinne? Men jeg reiser på ferie fredag, hva gjør vi, får jeg melde inn vekten min på torsdag?
 
Neste uke må vi vinne altså!
Jeg går for fullt inn for å gå ned masse nå! Har kutta ut pepsi max(loooove it!) og skal trene 2-3 ganger i uka. Dette itillegg på kosthold på 1200-1400 kalorier hver dag. Dette skal funke;) Målet er minst 1 kg ned denne uken!!

millemari: hvor skal du på ferie? Er det en vekt der så du kan sende melding til en av oss som da kan skrive inn vekten din? Hvis ikke så får du bare melde inn den du har torsdag eller fredag morgen:)
 


Neste uke SKAL vil knuse de, jenter!!
(for nå har jeg truet de med det to uker på rad)
 I går gikk jeg 3 timer tur, og i dag 1,5. Hunden til broren min elsker denne slankekrigen!

I dag veide jeg meg og så at jeg allerede har gått ned noen hundre gram.
(ja, veier meg hver dag. Åpner også hele julekalenderen 1. desember)


 
Hahaha...veier meg hver dag jeg og nesten:P

Skulle ønske jeg kunne gå tur med hunden, da hadde han blitt glad! Men bekkenet klarer det ikke, så sambo står for det...
Men har dog trent 45 minutter spinning og styrke idag da, selv om jeg har hatt skikkelig hodepine. Så fornøyd med det:)

Til middag ble det grillet kylling uten skinn, salat og litt frøloff(måtte bare smake litt, ELSKER det!)
 
Ja jenter nå må vi ta oss sammen, dette går da ikke, kn da ikke la de rosa knuse oss ;-)
Så nå er det full insats her. trener som en gal og spiser riktig. Neste uke skal vi ta dem
 
Skal til syden :) har ikke vekt der så må nesten melde inn vekten på torsdag. Sender en om til hege og Chris jeg da :)
 
Ja heng dere på! :) Gleder oss masse til litt sol og varme. Jeg frykter det blir masse god mat, men vi er i tillegg flink til å gå masse turer. Litt blir det hvertfall uansett med en aktiv ett åring som akkurat har begynt å gå!
 
Så herlig med syden da millemari!!! Blir du 1 eller 2 uker?
Er nok helt sikkert ikke noe problem at du bare melder vekta til Hege og Chris imorgen.

Her blir det ikke noe sol og varme akkurat, heller kaldt og regn:P Skal være alene med ungene i helga, litt kjipt med det dårlige været! Men finner vel på noe:)

Er fast bestemt på å gå ned minst 1 kg denne uka og at vi skal slå det rosa laget!!!!! hehe

Ha en flott tur millemari, koooos deg:)
 
Så lite action det er her da? Bare jeg som vil skravle?
Hvordan går det med dere da? Med maten og treninga?

Jeg har ikke trent idag, men skal imorgen da. Holder med trening 2 dager i uka nå i starten, men håper å komme opp til 3 ganger i uka!

Har kun hatt 1200 kalorier i matinntak idag, men siden jeg har slappet av mesteparten av tiden så tenker jeg at det holder.
 
Trening blir det nok av, jeg er jo instruktør 4 ganger i uka fast pluss at jeg noen ganger må steppe inn for de andre. Så denne uka har jeg mine faste 6 timer, mens til neste uke har jeg 8 og uka etter der 7. Så er mere enn nok trening. Kosten har jeg og vært flink med, men veldig vanskelig å finne riktig mengde med så mye hard trening.
 
Blir veldig lite skravling på meg for tida siden laderen til mobilen er ødelagt, og jeg dermed kun kan være på nett på data'n. Er skjelden jeg får tid til å være på den uforstyrra, men er viktig med liv her for å få den riktige motivasjonen, så tenker å prioritere det! Men akkurat nå skal jeg legge meg!:p
 
Eg fekk dagsens trim på arbeid i går..
Er helt gåen i armer og skuldre i dag!! :P

Eg kjøre lastebil, og i går var eg å henta 87!! plastsekker med tomflasker som måtte bæres inn på bilen og stables aleine!! og når eg kom inn til terminal måtte eg fint dra de ut av bilen igjen aleine og!
Så når eg kom heim i går blei eg bare liggende på sofaen, orket ikkje gjøre noe spesielt anna enn å se på tv..:P

Med maten går det forsåvidt greit :) går i mye knekkebrød hvertfall! :)

Med dere da?

Må si når eg ser på været vi har gleder eg meg virkelig til slutten av oktober når vi reiser til spania for å besøke besteforeldrene mine :)
 
Så hyggelig med flere som skravler da, det liker jeg;)
Idag har jeg klart å bytte ut nutriletten med brødskive....fornøyd med det ja! Har vanlligvis ikke matlyst, men fant ut at jeg må spise annet enn nutrilett!

Drar straks på trening, blir nok 45min-1 time idag. I helgen skal jeg være alene med ungene, så må røre en del på meg iallefall:)
 
Smurfine88: Det var mange poser flasker ja...skjønner at du ikke orka noe mer den dagen, og du fikk vel uansett nok trening av det!:)

Skrulla86: Så bra du får sansen for noe annet...det frister ikke med en yoghurt da til frokost? Ofte er det slik at om man sliter matlysta så kan man få den tilbake ved å spise små og hyppige måltider. Det fungerte i alle fall på meg. Slet veldig med matlysta i mange år pga ettervirkninger av svangerskapskvalme. Spiste nesten ingenting, evt bare godteri. Da var jeg vel litt overvektig, men gikk ikke noe ned i vekt selv om jeg knapt fikk i meg ting (kroppen går i fastemodus og tviholder på det lille den får i seg). Men så begynte jeg å spise hyppig og det funka veldig bra!:) Vanskelig i starten, men det går seg til. Oi, dette blei litt langt, men bare babler på generell basis her!:p Du veier jo nesten det samme som meg og for meg blir 1200 kalorier altfor lite så mine personlige ambefalinger er at du ligger på minimum 1400 pr dag, helst mer om du også trener!


I kveld skal jeg på ølsmaking, typen der man drikker og ikke spytter ut så må tenke litt på kaloriene!:p

Hva slags planer har dere for helgen?
 
Pudderrosa:
Ja, jeg vet det er best med små hyppige måltider. Problemet er vel å få det til, men skal prøve!
Har også kuttet ut pepsi max i 4 dager nå, men da ble fokuset så stort på søte smaker fra andre ting at jeg gav meg og har idag kjøpt pepsi max igjen.

Jeg burde vel kanskje ligge på litt mer enn 1200 kalorier, idag tror jeg det blir bare 1000 kalorier faktisk selv om jeg koser meg med masse druer og snack a jacks til kvelds...
 
Her blei d kake i dag..:/

Men.. får bare holde meg unna alt søtt i helgen då :) hehe..
Andre som er klare for helg??

Det e hvertfall eg! :)

Når dere slanker dere (eller endre livstil) setter dåkke delmål då?
Eller bare et mål og så e d hiv og hoi? :)
 


Smurfine88 skrev:
Her blei d kake i dag..:/

Men.. får bare holde meg unna alt søtt i helgen då :) hehe..
Andre som er klare for helg??

Det e hvertfall eg! :)

Når dere slanker dere (eller endre livstil) setter dåkke delmål då?
Eller bare et mål og så e d hiv og hoi? :)


Jaja...sånn er det innimellom! Har på følelsen at det blir litt godteri i helga, trenger en dag jeg kan kose meg med det nå(skal ikke fråtse da!)

Er klar for helg, håper ungene er blide i helga, ellers så er jeg utslitt når helga er omme! hehe
 
Ja her kommer guttungen til gubben i helgen, håper han er blid og snill og grei :P

Hehe.. skal se om eg ikkje kan få dratt han med meg ut på en sykkeltur, han pleier å ville det, for e mye kjekkere å sykle enn å gå :) hehe..

Ellers gleder eg meg til søndag når eg skal kjøre langtransport, og får en natt i bilen etter gammalt :)
 
God tur til syden millemari!! :-D Så utrolig deilig det høres ut nå.

Her er det bare jobb, jobb jobb.. Skal jobbe natt til imorgen og til søndag. Noen som har noen gode tips til sunn mat og ha med seg på nattevakt? :-)
 
Back
Topp