LadyZ og MrZ jakter på en spire!

"det har klaffet denne PP" "hilsen gud"

 

 
håper ting ordner seg for deg og sambo, snuppa[:)]
 
Nå sitter jeg her som et stort spm. tegn. Sambo han er skuffet... han har funnet ut av noe. Og jeg aner ikke hva?!?!?! Er faktisk helt fælt å ha en som er sur på meg og mener jeg har gjort noe, uten å vite det selv. Jeg har faktisk ingen idè om hva det kan vær. Så jeg håper ikke dette er slutten for meg her inne jenter.... jeg håper dette er en dum missforståelse som kan fikses. Uff... nå kommer tårene også [:(][:(]
 
Kjenner at nå er jeg deppa.... testet negativt i dag også. Og jeg som hadde en så god feeling. Nå tenker jeg at jeg bare venter på mensen som sikkert kommer på Tirsdag. Mistet håpet nå.... desverre....
 
det er derfor du har meg - eg har nemligt ikkje musta troå på deg vennen [:D]

eg heie på deg, te det motsatte e bevist !!! [:D][:D][:D][:D][:D]
 
Da har testomanen LadyZ fått sin kjære samboer til å gjemme alle EL og G testene som er i huset... jeg orker ikke mer skuffelser. Jeg får de tilbake onsdag kveld om ikke TR er kommet til da.... Tror det er like greit!
 
Uff... denne dagen startet ikke så bra... Våknet etter en fin drøm. Drømte at jeg hadde tatt flere graviditetstester som var positiv. Da jeg våknet kjente jeg mense murringer og da kom tårene. Jeg gikk på do, og mensen var ennå ikke kommet. Min nydelige samboer trøstet med på best mulig måte, men jeg var fryktelig trist.

I skrivende stund er mensen ennå ikke kommet... men magen er stiv og støl og jeg er sikker på mensen er rett rundt hjørnet. Desverre... så det var nok ikke min tur denne gangen heller. Desember blir nok ikke vår måned, for når jeg har EL er vi på hytte tur med sambo sin familie. Og da blir det nok ikke hyppig sex siden hytten er gammel og vi må muligens dele rom med andre. Så da håper jeg på Januar!!!
 
ingen TR  - fortsatt håp[:D]
 
Da er vi i PP 3 [:)]

Spottingen gikk over til TR og det er desverre ikke noe å gjøre med det! Er på dag 3 med TR nå... Hun er vanlig vis her i 3-4 dage så er vel snart vekke igjen. Før hun drar skal jeg ønske henne en riktig god ferie og si at jeg håper hun nyte 9 mnd i stillhet på en øde øy!

Må også få gratulere min nydelige sladre venninde Soul med graviditeten!!
 
Hurra... TR er nå forsvunnet, og jeg sa til henne at jeg håpet det var leeenge til jeg så henne igjen. Nå starter vi en ny runde med happy humping, EL testing og temping [:)]

Denne helgen nyter jeg på Voss, og neste helg går turen til Geilo. Så drar vi avgårde til Østlandet i påsken.
 
Hei igjen jenter!

Lenge siden jeg har skrevet noe her nå... men har vært mye på farten i det siste!

Nå er en ny EL periode over, og nedtellingen er startet. IKM er rundt 7. April, så blir spennende å se. Denne gangen skal jeg legge testomanen i meg på hyllen og prøve og ikke teste før etter event. IKM. Ble så utrolig skuffet sist.... Skal også prøve å ikke kjenne så mye på symptomer.
Denne perioden har vi hatt oftere sex en de to andre, så jeg håper jo at det nå har klaffet. Kommer til å fortstette med daglig sex frem tom. mandag [:)]

Kryss fingrene for meg da jenter!

Også vil jeg bare si at jeg savner min fantastiske sladrevenn SOUL..... Skal bli flinkere å skrive PM til deg snuppa!!
 
krysser fingerne for deg vennen! det MÅ jo klaffe denne PP!!!!!
 
JEG ER GRAVID!!!

 
Jippi!!!! :D:D:D:D:D
Gratulerer!!!:D
 
Gratulerer sååå masse :D
 
Back
Topp