LadyZ og MrZ jakter på en spire!

LadyZ

Gift med forumet
Hei alle sammen!
Jeg er helt ny her inne og helt ny med alt som heter prøving. Sluttet på pillen sist uke og venter nå på min aller siste pille mens. Den burde vært kommet i dag, men har ennå ikke sett snurten til den. Så når den er over, så setter vi i gang. Har kjøpt en del EL tester på billigtester.no. De kommer i posten i morgen tenker jeg. Så drømmer jeg om å gå rett inn i en normal syklus (noe som sikkert ikke skjer). Men vi skal no stå på! Gleder meg til en spennende tid!

Kan jo fortelle litt om meg selv.

Jeg er straks 24 år. Samboeren min er 27 år. Vi har ikke vært sammen så fryktelig lenge, men vi føler begge to at dette er det vi vil! Vi leier en leilighet i Bergen og trives godt her. Litt dyrt, men det er det over alt! Jeg jobber som pedagogisk leder i en barnehage, han jobber i industrien. Ellers så er det bare å spørre om du lurer på noe :)

FEBRUAR 2010 (vitex og slimløsende hostesaft, sink til mannen)

1. -
2. -
3. -
4. -
5. -
6.
7. TR kom på besøk
8. TR
9. TR

10. -
11. -
12.
13. -
14.
15. - (Neg. EL test)
16. - (Neg. EL test)
17. (Neg. EL test)
18. - (Neg. EL test)
19. - (Neg. EL test)
20. (Neg. EL test) (EL slim og høy livmortapp)
21. (Neg. EL test) (EL slim)
22. - (Neg. EL test)
23. (Neg. EL test)
24. (Super positiv EL test [:D])
25. Tror jeg hadde EL i dag! (Super positiv EL test på dagtid, positiv men bare nesten på kveldstid)
26. 1DPO (Neg. EL test)
27. 2DPO (Neg. EL test)
28. 3DPO

MARS 2010 (Vitex til meg, sink til mannen)

1. 4DPO -> Så trøtt som jeg aldri har vært før. Vondt i korsryggen.
2. 5DPO -> Trøtt (temp. 36,7)
3. 6DPO -> Trøtt (temp. 36,9)
4. 7DPO -> Trøtt (temp. 36,8)
5. 8DPO -> muring/stivhet i magen og korsryggen, hyppig vannlating ettermiddag/kveld(temp. 36.9)
6. 9DPO -> tett i nesen, nyser, trøtt, vedvarende stivhet, hodepine, hyppig vannlating kveld (temp. 36.7)
7. 10DPO -> (temp. 36.9)
8. 11DPO (temp. 36.6)
9. 12DPO IKM og TR kom.... [:@] (temp. 36.9)
10. TR [:@] (temp. 36.8)

11. TR [:@] (temp. 36.7)
12. TR/spotting (temp. 36.7)
13. - (tempet ikke)
14. - (temp. 36.7)
15. (temp. 36.3)
16. ----------
17. ----------
18.-------------
19. ------------
20. ----------
21. EL slim
22. EL slim
23. EL slim
24.
25. Positiv EL test
26. Positiv EL test, EL smerter
27. 1DPO Neg. EL test igjen
28. 2DPO Neg. EL test... EL er over [:)]
29. 3DPO
30.
31.
 
Velkommen hit!
Og masse masse lykke til!
Håper du snart hopper over til et terminforum!
 
Velkommen hit til oss.. [:)]
Lykke til med prøvingen [:)]
 
Da var EL testene jeg bestilte fra billigtester kommet i posten. Nå er det bare å vente på at min siste pille mens skal forsvinne for så å sette i gang. Tenkte å teste EL hver dag fra den 15.Jan. Da må jeg jo klare å finne ut av det. Bare jeg forstår testen da... Om noen kan fortelle hvordan de strimlene fungerer hadde det vært strålende! :) Ellers så er det ikke så mye nytt. En venninde fikk en gutt i går og en annen sitter og venter på sitt lille nurk. Når blir det min tur da???
 
Da var det endelig helg! Ønsker alle som leser dagboken min en riktig god helg! [:)]
 
Da har jeg vært på shopping Kjøpt inn slimløsende hostesaft til meg selv, og sink tabeletter til sambo. Han bare lo da jeg kom med det Men han lovet at han skulle ta de! Så nå er vi i gang! Nå prøver jeg alle hjelpemidler med en gang så kanskje dette skal klaffe fort

Nå skal resten av helgen nytes med god mat, fyr i peisen og film
 
1. Ingen ting
2. Ingen ting
3. Ingen ting
4. Ingen ting
5. Ingen ting
6. mensen
7. mensen
8. mensen
9. spotting
10. Sex
11. Ingen ting
12. Sex
13. Ingen ting
14. Ingen ting
15. Ingen ting (et kraftig stikk på høyre siden, er det liv i eggstokkene?)
16. Sex
17. Ingen ting
18. Sex
19. Ingen ting
20. Sex
21. Ingen ting
22. Ingen ting
23. Sex (masse EL slim)
24. Ingen ting
25. Sex (positiv EL test)
26. Sex (positiv EL test)
27. Sex
28. Ingen ting
29. Ingen ting
30. Ingen ting
31. Stikking i magen, hvit utflod
 
Ligger her i sengen og kjenner på en ekkel kvalme... Har også litt hodepine. Typisk at jeg skal bli syk nå :( Kanskje det bare har vært begynnelsen på en omgangsyke all den murringen jeg har kjent i det siste? Har jo ikke hatt noe utslag på EL testen, så gravid er jeg nok ikke... men trodde all murringen kunne være EL som var på vei??
 
Åååå... jeg er lei allerede, og det er ikke bra. Er like spent hver dag når jeg kommer hjem fra jobb. For da skal EL testes.... men blir like skuffet hver dag når streken er sterk, men ikke like sterk som kontroll streken. I dag var det sånn... igjen.... Nå vet jeg at jeg ikke får en 28 dagers syklus. Så det blir vel en laaaang syklus denne første gangen.
 
Da er det en stund siden jeg har skrevet her. Glemt nesten hele dagboken. Det er ikke bra :) Men nå er jeg her igjen!

Som mangen vet hadde jeg positive EL test 25 og 26 Februar. Jeg tror EL fant sted den 26. for da hadde jeg syke smerter på høyre siden på ettermiddagen. Hadde sex 23, 25,26 og 27, og håper virkelig det klaffet.

I dag er jeg på 8 DPO. 5 DPO om kvelden begynte en inntens stikking i magen. Det varierte hvilken side, men det strålte bak i korsryggen. Denne dagen hadde jeg også hvit tykk utflod. 6 DPO kjente jeg også denne stikkingen. Om kvelden 6 DPO ble jeg fryktelig kvalm. 7 DPO måtte jeg bli hjemme fra jobb grunnet kvalme om morgene. Men det gav seg utover dagen. Kom igjen om kvelden.... Men var helt borte i dag, 8 DPO. I dag har jeg bare vært veldig veldig trøtt med stikking/krampe i magen. Jeg er også nå i kveld blitt veldig var på lukter.... Kjenner lukter kjempe sterkt, som min samboer bare kjenner så vidt. Akkurat nå lukter det olje/grill lukt her, og jeg holder på å spy :(

Har også fått mye kviser de siste dagene både i pannen og på haken.
 
Dette høres jo veldig lovende ut [:D] Det at du har så god luktesans var første tegn i mitt forrige sv.skap[;)]
Blir spennende til IKM!!!

 
I dag er det 9 DPO og jeg føler ikke så veldig mye. Litt stikking av og til, og en del luft i magen i dag. Også er jeg ekstrem tørr på leppene, men det kan jo også ha noe med kulden og gjøre. Har også gått en del på do i dag og bare tisset litte granne, men det kan jo også være starten på en urinveisinnfeksjon.

Nå har jeg blitt spådd 3 ganger på forskjellige måter. En dame som spår med runer fikk opp fruktbarhets runen. Hun sa det var veldig positivt. En annen som spådde med nå når jeg var kvalm fikk opp et klart NEI på omgangssyke og er klart JA på graviditet. Har også en som spådde meg som sa jeg kom til å få et høstbarn og det kom til å være en gutt, som skulle få samboers hake (spådde ikke noe om nå i høst eller et annet år). Men det er vel bare å vente... IKM er jo tirsdag eller onsdag, enten kommer TR eller så kommer hun ikke...
 
I dag tok jeg en test bare på gøy. Er jo på 9 eller 10 DPO, så jeg tenkte kanskje jeg var en av de heldige. Men neida... blenda hvit test. Nå skal jeg se om jeg klarer å holde roen og ikke teste før tirsdag igjen... (men det er ikke sikkert jeg klarer). Kjente også på livmorhalstappen min i ste... og den er blitt myk?!? Har ikke vært det de andre dagene....
 
Jaja, der kom TR for fult... Kjenner jeg er litt trist innerst inne, men kan jo ikke gi opp håpet allerede nå!! Det hadde vært for dumt [:)] Nå får vi satse på at November blir vår måned.

FEBRUAR 2010

1. -
2. -
3. -
4. -
5. -
6.
7. TR kom på besøk [:@]
8. TR
9. TR
10. -
11. -
12.
13. -
14.
15. - (Neg. EL test)
16. - (Neg. EL test)
17. (Neg. EL test)
18. - (Neg. EL test)
19. - (Neg. EL test)
20. (Neg. EL test) (EL slim og høy livmortapp)
21. (Neg. EL test) (EL slim)
22. - (Neg. EL test)
23. (Neg. EL test)
24. (Super positiv EL test [:D])
25. Tror jeg hadde EL i dag! (Super positiv EL test på dagtid, positiv men bare nesten på kveldstid)
26. 1DPO (Neg. EL test)
27. 2DPO
28. 3DPO
 
skjønner godt at du er lei deg vennen... men vi satser på at november blir vår måned [:D][:D]
 
TR er her i dag også, så nå har jeg tatt min aller første vitex tab. Krysser fingre og tær for at den vil hjelpe [:)]
 
TR er her i dag også, men det ser ut som hun er på vei vekk igjen. Når jeg gikk på pillen var hun her i snitt 3 dager og gjerne en 4. dag med litt spotting. Så blir spennende å se om det blir samme greien nå, selv om jeg ikke går på pillen. Jeg har ikke hatt noe smerter gjennom hele menstrasjonen, noe som er meget positivt. Har lest om jenter som har fått syke mensen smerter etter de sluttet på pillen, så var litt spent.

Nå starter vi snart en ny runde happy humping. PP1 hadde vi sex nesten annenhver dag, og det skal vi klare denne runden også [;)]
 
så heldig du er... jeg har aldri hatt smerter før, og kun 2-3 dagers mens når jeg gikk på p pillen - men nå som jeg er sluttet har jeg sinnsykt vondt første dagen og siste måned varte hun nesten 6 dager. blir spennendes å se når hun forsvinner denne gangen.. [:)]
 
Hei!! Innom og kikker i dagboka di[;)]...lykke til
...hilsen enda en optimistisk prøver!!!!!!
 
Back
Topp