LadyZ og MrZ jakter på en spire!

LadyZ

Gift med forumet
Hei alle sammen!
Jeg er helt ny her inne og helt ny med alt som heter prøving. Sluttet på pillen sist uke og venter nå på min aller siste pille mens. Den burde vært kommet i dag, men har ennå ikke sett snurten til den. Så når den er over, så setter vi i gang. Har kjøpt en del EL tester på billigtester.no. De kommer i posten i morgen tenker jeg. Så drømmer jeg om å gå rett inn i en normal syklus (noe som sikkert ikke skjer). Men vi skal no stå på! Gleder meg til en spennende tid!

Kan jo fortelle litt om meg selv.

Jeg er straks 24 år. Samboeren min er 27 år. Vi har ikke vært sammen så fryktelig lenge, men vi føler begge to at dette er det vi vil! Vi leier en leilighet i Bergen og trives godt her. Litt dyrt, men det er det over alt! Jeg jobber som pedagogisk leder i en barnehage, han jobber i industrien. Ellers så er det bare å spørre om du lurer på noe :)

FEBRUAR 2010 (vitex og slimløsende hostesaft, sink til mannen)

1. -
2. -
3. -
4. -
5. -
6.
7. TR kom på besøk
8. TR
9. TR

10. -
11. -
12.
13. -
14.
15. - (Neg. EL test)
16. - (Neg. EL test)
17. (Neg. EL test)
18. - (Neg. EL test)
19. - (Neg. EL test)
20. (Neg. EL test) (EL slim og høy livmortapp)
21. (Neg. EL test) (EL slim)
22. - (Neg. EL test)
23. (Neg. EL test)
24. (Super positiv EL test [:D])
25. Tror jeg hadde EL i dag! (Super positiv EL test på dagtid, positiv men bare nesten på kveldstid)
26. 1DPO (Neg. EL test)
27. 2DPO (Neg. EL test)
28. 3DPO

MARS 2010 (Vitex til meg, sink til mannen)

1. 4DPO -> Så trøtt som jeg aldri har vært før. Vondt i korsryggen.
2. 5DPO -> Trøtt (temp. 36,7)
3. 6DPO -> Trøtt (temp. 36,9)
4. 7DPO -> Trøtt (temp. 36,8)
5. 8DPO -> muring/stivhet i magen og korsryggen, hyppig vannlating ettermiddag/kveld(temp. 36.9)
6. 9DPO -> tett i nesen, nyser, trøtt, vedvarende stivhet, hodepine, hyppig vannlating kveld (temp. 36.7)
7. 10DPO -> (temp. 36.9)
8. 11DPO (temp. 36.6)
9. 12DPO IKM og TR kom.... [:@] (temp. 36.9)