LadyZ og MrZ jakter på en spire!

Å ha seinvakt på jobb er en ting jeg blir skikkelig trøtt av. Og det hadde jeg i dag.... Men en positiv ting i dag er at TR er reist igjen. Før hun dro sa jeg at hun skulle få ferie i 10 mnd fra nå av. Håper hun tar i mot tilbudet. I dag blir det happy humping igjen! Tenker og begynne å teste etter EL på mandag igjen. Kan jo ikke risikere å gå glipp av det!!
 
eg og vil happy humping [:(][:(][:(][:(]
 
Da var jeg akkurat kommet inn på hotellrommet vårt etter en hel dag i skibakken! Været her på Gol er fantastisk. Sol og blå himmel. I går ble det vin til maten... og ennå mer vin etter maten. HERLIG! Og for en nydelig mat. Sliter med å velge hva jeg skal spise. I går ble det selvfølgelig litt happy humping. Må jo nyte det nå når vi er på hotell. Straks skal vi i badekaret, før det er på tide med mer mat og vin [8D]
 
"Back home" og en ny uke er startet. En litt kjip dag på jobb i dag. Mye missforståelser og sure miner [&:] Håper virkelig morgendagen blir bedre. Hadde en kjempe fin tur til Gol i helgen. Ble litt mye drikke lørdagen, og natt til søndag ble brukt til en heftig samtale med doringen. Men det gikk over det også! Så nå håper jeg det er leeeenge til neste gang jeg kan drikke igjen [:)] Er veldig spent på om EL kommer snart? Er 10 dager til EL om jeg fortsetter med 32 dagers syklus. Men kanskje vitexen korter den ned? Om jeg går ned i normal syklus på 28 dager skal EL være om 6 dager. Spennende og se [:)]

Ellers så ønsker jeg alle sammen en fin fin uke [;)][:D][:)][8D]
 
spennendes [:D][:D][:D] dere får gjøre det slik vi gjør... happy humping hver 2. dag - da kan du ikke gå glipp av EL [:)] 
 
Fremdeles ingen positiv EL test. Men venter vel det egentlig tidligst Søndag. Har hatt hodepine hver dag denne uken, noe som jeg også hadde uken før sist EL. Håper Vitexen gjør at syklusen min blir kortere enn 32 dager. Men vi får no se [:)]
 
det e bra du gir beskjed når du får positiv EL test... då bare satse eg på at eg har omtrent likt så deg [:D][:D][:D][:D][:D]
 
Startet dagen i dag med litt happy humping . Så sto sambo opp med hunden så jeg fikk slappe av litt til... Så nå ligger jeg her i sengen og nyter livet [:)] Har lurt litt på om jeg skal ta meg en tur på alternativ messen i Grieghallen i dag. Men det er så dyrt. 160,- for å komme inn, og ingen ting er gratis inne... Men har lyst å bli spådd face to face. I morgen blir det hvertfall kino [:)]
 
ha en kjempe fin helg snuppa - og hold meg oppdatert om du blir spådd! [:D][:D][:D]
 
Kjente akkurat på livmortappen min, og den er vanskelig å nå... altså høyt plassert i skjeden! Og det er sånn den skal være like før/under EL. Så regner med EL er rett rundt hjørne. Kjenner også litt muring i magen og litt i korsryggen. EL testen var sterkere i dag enn i går, så blir spennende å se i morgen [:D]
 
oioioi..... nå vet jeg ikke om jeg skal håpe at jeg har EL samtidig som du - for han kom jo ikke hjem før igår, og da ble det jo selvfølgelig kos - og i dag morges og.... men ska vel helst ha kos noen dager før EL også.... jaaaaaaaja, hvis det ikke blir november blir det juleaften-barn [:D][:D][:D]
 
Nå er jeg lei... trodde jeg hadde EL slim for noen dager siden, men det kan se ut som at jeg ble lurt. Fremdeles ingen positiv EL test [&:] Sist hadde jeg positiv EL test i to dager, så skal jeg ha samme syklus denne gangen som sist så må testen bli positiv i morgen.... Og det håper jeg virkelig... vist ikke det er vitex som har klusset det til da?

Dessuten er jeg utrolig lei snø... det snør og snør og snør.... kjenner jeg bare har lyst å grine fordi jeg er så lei!!! Sambo kjører også en falleferdig merce som nesten ikke går på frem når føret er som det er. Og det gjør meg nervøs. Eneste jeg tenker på er hvordan han skal komme seg til og fra jobb. Nå kan det godt regne litt... sånn at vi kan se litt vårtegn.
 
Da har vi akkurat hatt en herlig dusj sammen, som endte med litt happy humping i sengen. HERLIG!! Men desverre ingen positiv EL test i dag heller [&:] Lurer på hvor den dumme EL blir av...
 
ENDELIG... i dag ble det positiv EL test!! Sist hadde jeg positiv EL test i to dager, med EL på den andre dagen. Lurer på hvordan det blir denne gangen. Vist jeg fremdeles har 32 dagers syklus skulle egentlig EL vært på lørdag... så kanskje vitexen har gjort syklusen min litt kortere?

Men en ting som er sikkert, er at etter personalmøtet i dag blir det happy humping!!!

 
 hurra!!! det vil si at i går kveld etter personalmøte ble novemberens nydeligste baby laga!!!
 
masse masse lykke til vennen, jeg heier på deg [:D][:D] 
 
lurer på om jeg også hadde EL igår, men hvis jeg har 32 dager syklus er det jo ikke før i morgen... men var så oppblåst i går og litt kvalm - jaja, ikke godt å vite når en ikke gidder å teste, hehehehe! men nå er vi blitt enige om at vi begynner med "hjelpemiddler" etter en evt. PP 5 [:)] håper at vi slipper det da! [:D]
 
i dag skal sambo kjøre opp på vogntog, semi trailer eller hva det nå heter, så kryss fingerene sammen med meg [:D][:D][:D][:D]
 
 
 
ORIGINAL: Soul

 hurra!!! det vil si at i går kveld etter personalmøte ble novemberens nydeligste baby laga!!!

masse masse lykke til vennen, jeg heier på deg [:D][:D] 

lurer på om jeg også hadde EL igår, men hvis jeg har 32 dager syklus er det jo ikke før i morgen... men var så oppblåst i går og litt kvalm - jaja, ikke godt å vite når en ikke gidder å teste, hehehehe! men nå er vi blitt enige om at vi begynner med "hjelpemiddler" etter en evt. PP 5 [:)] håper at vi slipper det da! [:D]

i dag skal sambo kjøre opp på vogntog, semi trailer eller hva det nå heter, så kryss fingerene sammen med meg [:D][:D][:D][:D]





Hvordan gikk det?
 
HAN STOOOOOOOOOOOOOD [:D][:D][:D][:D]
 
men det var veldig slitsomt, var jo snøkaos her i går, så han var kjempe nervøs - men det gikk og nå er han endelig ferdig med alt, wohooo
 
og igår fikk jeg lurt han med i senga en gang til alikavel [:D][:D][:D] så da funka det !!!!
 
heldigvis [:D][:D] så da er vi plutseligt back in business, for da har vi jo hatt sex hver andre dag likevel, akkurat som vi skulle!! [:D][:D][:D] er sikker på at hvis vi ikke hadde hatt sex igår så hadde det minska sjangsene enormt.... utrolig ka ein dag uten sex kan ødelegge altså... (det er jo bare magefølelsen min som siert at jeg har hatt EL igår  - jeg tester jo ikke, men uansett er det rett rundt hjørnet og vi var NØDT til å ha sex igår....) hahaha, så han var jo kjempe glad sjøl og stakkar - så sa han til og med at vi kanskje fikk tid til en "kjapp en" idag og før vi skal spise middag og gjøre oss klar til fest ( vi har jo tross alt ca. 1.5 timer å gå på ) hihihihihihi
 
vi skal inn på november meg og deg
 
Da har vi akkurat hatt oss en runde i høyet! Denne PP skal vi ikke gjøre samme feil som sist og ta pause når EL var over. Nå fortsetter vi annenhver dag frem mot IKM.

Jeg har et stoooort ønske om å komme inn på November forumet sammen med min søte snille soul!!
 
I dag startet dagen litt dumt... Vi holdt på meg morgen sex. Deilig var det... men siden dette var 3 dag på rad så tok ting laaaang tid. Det tok faktisk så lang tid at vi gav opp. Sambo ble skikkelig svett og sliten stakkars. Men men...

Så har jeg vært på photo shoot i dag. Jobber litt som "modell" på si [:D] Ble kjempe bra bilder! Tok en del i pin up stil.

Etter shooten var det middag hos mor.

Kvelden endte med en film. Knowing het den. Det var en merkelig slutt, men jeg annbefaler dere å se den! Alt i alt har jeg hatt en strålende helg. Nå venter en ny arbeidsuke [:)]
 
Uff... jeg er så ufattelig trøtt om dagen. Startet i går. Orker rett og slett ingen ting!! Skjønner ikke hva det kan vær. Ellers så har jeg ikke hatt noen symptomer på graviditet ennå. Sist trodde jeg jo at jeg kjente ting med en gang, noe som var heeeelt feil. Det som er litt kjedelig, det er at om det ikke har klaffet denne PP, så kan det hende neste går i vasken. Grunnen er at akkurat i EL perioden skal vi på hytten sammen med svigers og sambo sin lillebror. Det er en liiiten hytte i Brummundal. MASSE lytt!! og gamle, falleferdige senger. KRISE!!! Jeg sa til sambo at vi ikke kunne la være å ha sex. "Da får vi ha det ute" sa han. KRIIIISE!!!

*Kjære gud (om du finnes). Vær så snill å si at det har klaffete denne PP*
 
Back
Topp