Lar dere barna sitte igjen i bilen mens dere er kjapt inne på butikken osv? Jeg har latt den eldste sitte igjen et par ganger, men etter sett på en bilbrann så er det aldri mer aktuelt! Fy flate så fort det gikk....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor lang tid tar det før elektronikken låser seg? Trygt å i det hele tatt stå utenfor bilen og fylle bensin mens ungen sitter bak på motsatt side av hvor man står?Men tenker dere på at hvis det begynner brenne så kommer de seg ikke ut når elektronikken låser seg?
Da har jeg døra åpen så da vil ikke bilen låse segHvor lang tid tar det før elektronikken låser seg? Trygt å i det hele tatt stå utenfor bilen og fylle bensin mens ungen sitter bak på motsatt side av hvor man står?
Så du har alltid oppe en dør til bilen når du er utenfor den? I all slags vær og vind?Da har jeg døra åpen så da vil ikke bilen låse seg
Jeg pleier som regel også å fylle på en av stasjonene som har betaling ute, men det hender at jeg må fylle på den ene her som ikke har detHar aldri gjort det, men når de blir store regner jeg med at jeg kommer til det. Har fylt bensin med dem i bilen, men betaler der ved pumpene. Hadde også minste i bilen en gang storebror måtte tisse i veikanten